Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, beter dan A15-A4-A20.

ging vroeger weleens recht door de stad, Bosdreef-Erasmusbrug-Waalhaven-Vondelingenweg-Groenekruisweg.
 
Laatst bewerkt:
Die route rijd ik geregeld met mijn werk, is een route waar je nou ook niet echt vrolijk van word :N

Moet zeggen dat de binnenstad leuker is op de waterwegen... 🛥
 
full

Zo dan lekker weer. Het goed dit jaar. Zie ook de boetepot voor de details. Tot nu toe staat de teller al op bijna €700 dit jaar. Ik moet me denk ik maar eens aan gaan passen aan m'n chronologische leeftijd _O- :+
 
Middag! Vandaag lekker 150km gereden in omgeving rockanje hellevoet maassluis rdam. Zo'n vier uurtjes aan de bak geweest en nu terwijl me binnenvoering (zweetvanger) van me leer ligt te drogen. Lekker een desperados en een blad Motodrive erbij!
Hoe is jullie weekend ?
gr :W
 
Middag! Vandaag lekker 150km gereden in omgeving rockanje hellevoet maassluis rdam. Zo'n vier uurtjes aan de bak geweest en nu terwijl me binnenvoering (zweetvanger) van me leer ligt te drogen. Lekker een desperados en een blad Motodrive erbij!
Hoe is jullie weekend ?
gr :W
Goedemiddag, heerlijk weekend zover, vandaag bij Kawa-dealer Nol Bikker in Noordeloos wezen kijken, was de Z-dag. Veel mooie Zed's gezien en geouwehoerd.
Nu lekker in de tuin met een biertje, :9
Heb ook wat foto's gemaakt daar, en wat onderdelen gescoort bij Classickawaparts, die er ook stond met een stand. Foto's:
full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

Fijn weekend allemaal! :W
 
Zo, daar staan een paar mooie exemplaren tussen zeg. Die foto met de bordeaux rode en donkergroene Z900 en de Z1000 (1 na laatste foto) zijn erg :9
 
Laatst bewerkt:
Middag! Vandaag lekker 150km gereden in omgeving rockanje hellevoet maassluis rdam. Zo'n vier uurtjes aan de bak geweest en nu terwijl me binnenvoering (zweetvanger) van me leer ligt te drogen. Lekker een desperados en een blad Motodrive erbij!
Hoe is jullie weekend ?
gr :W
Was erg warm vandaag, ben er niet aan toegekomen. Morgen met het Fireblade topic naar Ijsselstein, ff ouwehoeren onder het genot van een sappie. Dan een ritje van rond de 160km, afsluiten met een happie ergens en dan weer terug :]
 
Mooie fietsen die Z modellen!
Ook een lekker ritje dus GB!

Morgen word het iets koeler en dan 24 graden zie ik! Kijken voor nog een lekker "koel" ritje!


:W
 
Laatst bewerkt:
Vandaag naar zwijndrecht gegaan binnendoorachterlangs ri. barendrecht. Daarna riching Ridderkerk, R'dam door , erasmusbrug, Schiedam en weer terug. Toch goed voor zo'n heerlijke 100km rustig door de weilanden! Ben zonder de pauze 2,5/3 uurtjes bezig geweest :) :W

18698248_1501359176604570_4087481804435950650_n.jpg
 
Zojuist gespot. Grijze yamaha ? Gokje.. MR DJ 10 in de vlugheid/flits. Rijder +bijrijder. Om 5:30 molen richting spijkenisse brug!
leuk geluidje! *D
 
Hela,

Op dit moment zit ik in Sölden, tegen de Italiaanse grens aan. Vrijdag vertrokken vanuit Limburg naar onder de Moezel, zaterdag vanuit daar door het Zwarte Woud naar het zuiden van het ZW en vandaag vanaf daar tot in Oostenrijk gereden. Elke dag 375km breekt wel op, het is goed doorrijden maar onwijs gaaf om heerlijk te rijden.

Geen drempels, heerlijke bochten en de ZRX doet het echt top hier. Ben heel blij met de bak koppel die hij heeft :P Helaas vandaag wel heel dom omgevallen, we stopte even en bij het op een heuvel rijden in de berm verloor ik mijn evenwicht bij stilstand. Helaas wat butsjes in mijn mooie demper, maar voor de rest niets aan het handje. Het heeft me niet weerhouden om weer alle bochten goed door te trekken, voor zover mogelijk met een 200liter topkoffer achterop :+

Roadtrip1.jpg


Roadtrip2.jpg


Roadtrip3.jpg
 
Hela,

Op dit moment zit ik in Sölden, tegen de Italiaanse grens aan. Vrijdag vertrokken vanuit Limburg naar onder de Moezel, zaterdag vanuit daar door het Zwarte Woud naar het zuiden van het ZW en vandaag vanaf daar tot in Oostenrijk gereden. Elke dag 375km breekt wel op, het is goed doorrijden maar onwijs gaaf om heerlijk te rijden.

Geen drempels, heerlijke bochten en de ZRX doet het echt top hier. Ben heel blij met de bak koppel die hij heeft :P Helaas vandaag wel heel dom omgevallen, we stopte even en bij het op een heuvel rijden in de berm verloor ik mijn evenwicht bij stilstand. Helaas wat butsjes in mijn mooie demper, maar voor de rest niets aan het handje. Het heeft me niet weerhouden om weer alle bochten goed door te trekken, voor zover mogelijk met een 200liter topkoffer achterop :+

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooie trip, zijn mooie weggetjes. 375 km op zulke weggetjes is wel ff andere koek dan op de snelweg. Zonde dat je omgevallen bent, maarja beter met stilstand dan rijdend. Have fun verder :]
 
Mark Heb de XJR twee keer plat gelegd en allebei uit bijna stilstand ,Het rottige daar is dat er af en toe van dat losse grind langs de weg ligt ,Ga je effe stilstaan om een mooi plaatje te schieten zet je je pootje neer en glij je weg op dat losse spul :( Shit happens ,Geniet van de Timmelsjoch !
Afgelopen jaar ook overheen geweest ,helaas toen met veel mist
full
 

Ja he ? Zat pasgeleden een paar afleveringen van Moto Me te kijken en daar kwam Bikker ook bij in beeld ,Is hier niet eens zo ver vandaan Noordeloos ,Mooi ritje ,Alblasserdam de dijk op en doorrijden naar het pontje bij Schoonhoven ,Daar de N216 op naar Goudriaan en Noordeloos ,Binnendoor bij Bikker vandaan langs de Giessen naar Hardinxveld-Giessendam ,Lekker rondje
 
Hoi
Ik moest vandaag werken in de wereldstad Etten-Leur. Ik ben met het pontje overgevaren en dan door de Hoeksche Waard heen, de parallelweg langs de Haringvlietbrug (met al die k*t drempels) en dan via Willemstad/Heimolen - Oudemolen-Standaardbuiten-Oudenbosch-Hoeven naar E-L. Prima route, vrijwel geen auto's en leuke bochtjes.
Vanmiddag weer een leuke route bedenken voor de reis naar huis :)

Das zo ongeveer mijn woon-werk route. *O* Roosendaal - Zuidland - Roosendaal.
Mooie stuurweggetjes iedere dag, praktisch geen snelweg, alleen Hellegatsplein over. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan