Het Drenthe & Groningen Topic - nieuwe stijl Super Sicks

Status
Niet open voor verdere reacties.
VOER

smLWg32.gif
 
Laatst bewerkt:
Beloofd weer een mooie dag te worden.
Vannacht nog lekker geregend dus de auto is ook weer stofvrij.

Veel plezier vandaag.... :]

Voor mij weer.... KLIK ... laters :W
 
Vanmiddag op strand van Schildmeer geweest
En ook nog gezwommen....

Was best te doe als je er eenmaal door was

Het was er wel goed druk volgens mij. kwam er nog langs in het fordje... vandaag op de motor naar Assen geweest en nog.proefgereden op een multistrada 1200 en scrambler x. Die laatste was maar meh. Zaten geen denderende banden onder waardoor het geheel nogal spoorgevoelig was.
 
Laatst bewerkt:
Het was er wel goed druk volgens mij. kwam er nog langs in het fordje... vandaag op de motor naar Assen geweest en nog.proefgereden op een multistrada 1200 en scrambler x. Die laatste was maar meh. Zaten geen denderende banden onder waardoor het geheel nogal spoorgevoelig was.

Scrambler op noppen zeker :?
 
Scrambler op noppen zeker :?
Geen noppen, of njah, hele grove noppen.maar goed, bij 150 was de puf er ook wel uit bij de scrambler. Ik vond het sowieso een apart ding, de digitale toerenteller ging voor mijn gevoel ook de verkeerde kant op(hij begon waar een normale teller ophoud) en redline was al bij c.a. 8000rpm, wat ik niet gewend was..
ducati-scrambler-dirt-track-concept-is-one-evil-machine-photo-gallery_2.jpg


En was afvallen maar zo makkelijk... ;)
 
Laatst bewerkt:
Geen noppen, of njah, hele grove noppen.maar goed, bij 150 was de puf er ook wel uit bij de scrambler. Ik vond het sowieso een apart ding, de digitale toerenteller ging voor mijn gevoel ook de verkeerde kant op(hij begon waar een normale teller ophoud) en redline was al bij c.a. 8000rpm, wat ik niet gewend was..
[afbeelding]

En was afvallen maar zo makkelijk... ;)

Dat valt bij mij onder een noppenband.... kortom bagger op de weg maar in de bagger gewenst.
Dus... je had een offroad proefritje moeten maken. :t
 
Komend weekend moet er maar weer eens een D&G-rit gereden worden :]
Laat maar weten wie wanneer kan, zorg ik wel voor een route :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan