Drenthe (Hunebeddenland)

Honda nc750x uit 2016. Eerst wat ervaring opdoen! Ik ga ook even kijken in Groninger Topic, bedankt.
 
Dag deelnemers aan dit topic. Even een (her)introductie van mijn kant:

Dennis a.k.a. Longneck, een deel van de week woonachtig in het Drentse De Kiel en de andere dagen in het Groningse Ten Boer. Sinds enige tijd weer wat actief op MF (oorspronkelijk account was aangemaakt in 2007). 6 weken geleden heb ik na 19 jaar en 3 maanden mijn Honda VTR-1000F uit 1997 ingeruild voor een KTM 1290 Super Adventure S uit 2019 (Zweedse import). Met mijn lengte van 2.06m was het niet meer vol te houden op de zeer betrouwbare Japanner en mocht/kon ik hem na bijna 90.000 plezierige kilometers van de hand doen.

Af en toe ben ik dus te spotten in Drenthe.
 

Bijlagen

  • 347394339_184200607932379_8509464042652308774_n.jpg
    347394339_184200607932379_8509464042652308774_n.jpg
    85,7 KB · Weergaven: 35
"Vroeger" heel veel in dit topic gezeten (2005-2010). Toen had het nog een andere naam. Toen had ik mijn rode CBR600RR nog. Veel mee beleefd en meegemaakt. Een aantal van hier ken ik nog wel ;).

Nu rijd ik op een Yamaha XSR700 en af en toe nog op het circuit op m`n Honda CBR600RR. Andere dan die ik destijds had trouwens.
 
Hey, hier ook een oudgediende.

Jeroen, woonachtig in Coevorden.

Er was jaren terug een redelijk actief topic; df @ Emmen eo, maar dat is ook ter ziele geloof ik 😌
Momenteel staat mijn motor (Kawasaki zx10r)
door omstandigheden langdurig bij de garage. Maar rijd wel op een leuke leen fiets,
KTM Superduke 1290.
 

Bijlagen

  • IMG_4022.jpeg
    IMG_4022.jpeg
    515 KB · Weergaven: 0
  • IMG_4017.jpeg
    IMG_4017.jpeg
    508,8 KB · Weergaven: 0
Ook even een schopje naar boven deze eerste kerstdag. Hier Wim vanuit Rolde.
wat is eigenlijk tegenwoord de staat van de weg vanuit rolde richting gieten? is dat nog steeds praktisch of-road of is het weer te doen met de tweewieler (is onderdeel van het mooie korte rondje over Anderen Rolde en Loon die ik wel eens op een avondje wil pakken)
 
Hoi. Bij deze, Sleen hier ook vertegenwoordigd.

Rij een kleine 20 jaar motor. Begonnen op een Guzzi die ouder dan mij was. Sindsdien uitsluitend Triumph gereden (merk is er met de paplepel ingegoten).
 

Bijlagen

  • 20231010_182836.jpg
    20231010_182836.jpg
    725,6 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Moi, vind dat toch wel toepasselijk in een drenthe topic :)

Ik kom uit Hoogeveen, rij niet of nauwelijks nog straat met een ZX9R of ZX10R.. wel regelmatig op het circuit te vinden.

@tall one dit jaar moet het gewoon weer gebeuren hoor ! Heb zaterdag je fiets nog zien staan trouwens
 
Hoi. Bij deze, Sleen hier ook vertegenwoordigd.

Rij een kleine 20 jaar motor. Begonnen op een Guzzi die ouder dan mij was. Sindsdien uitsluitend Triumph gereden (merk is er met de paplepel ingegoten).

Hier nog een (import, ouders oorspronkelijk Hollanders) Drent, maar ik ben er al ruim 30 jaar weg.
Geboren Annerveenschekanaal, maar opgegroeid Emmen/'t Haantje. Dicht bij Sleen dus. Mijn moeder heeft daar zelfs nog een kleine 10 jaar gewoond :)
In 93 in Nijmegen gaan studeren, waar ik in eerste instantie slecht kon aarden (druk, herrie). Ik wilde lang terug, maar heb mijn rustige plekje inmiddels gevonden in Duitsland.
 
wat is eigenlijk tegenwoord de staat van de weg vanuit rolde richting gieten? is dat nog steeds praktisch of-road of is het weer te doen met de tweewieler (is onderdeel van het mooie korte rondje over Anderen Rolde en Loon die ik wel eens op een avondje wil pakken)

Goede vraag. De weg is tot Anderen ieder geval klaar. De rest durf ik niet te zeggen. Ik kom niet zo heel veel die kant op.
Moi, vind dat toch wel toepasselijk in een drenthe topic :)

Ik kom uit Hoogeveen, rij niet of nauwelijks nog straat met een ZX9R of ZX10R.. wel regelmatig op het circuit te vinden.

@tall one dit jaar moet het gewoon weer gebeuren hoor ! Heb zaterdag je fiets nog zien staan trouwens

Welkom! Wanneer ben je weer op het TT-circuit van Assen te vinden? Ik heb 4 juni weer een circuitdag.
 
Tevens opgegroeid in 't Haantje :) Mijn ouders wonen daar.

Ervan uitgaand dat 84 in jouw naam op je bouwjaar slaat, ben je een stukje jonger dan ik. We zullen elkaar in die tijd niet zijn tegengekomen. Ik heb er van 86 - 93 gewoond.
Wij woonden op nr. 30, midden in het bouwland aan de noordkant van het dorp.
De wereld is klein: ik kwam ooit in West-Brabant iemand tegen die wist waar 't Haantje lag; ze had een familielid dat bij (toen nog) Sok werkte _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan