Motogymkhana

Ik ben zondagmiddag ook even als toeschouwer met het gezin gaat kijken, erg leuk om een keer te zien. Vooral de snelle klasse is erg indrukwekkend om bezig te zien.

Nog wat foto's die ik gemaakt heb met m'n telefoon;

Leuk dat je er bent geweest. Volgens mij probeer je foto's te delen die niet openbaar zijn :) Ik kan ze iig niet zien!
 
Een verslagje van de spannende wedstrijd van vandaag:

https://www.motogymkhana.nl/Artikelen/60/de-derde-wedstrijd-in-het-vierde-seizoen

Elf juni is het Europees Kampioenschap. Schrijf in, het kan nog. Doe je niet mee, dan is tien juni de "get together" dag van het EK waar de rijders samen oefenen. Dat is een super gezellige dag, waar je rijders uit heel Europa leert kennen. 's Avonds een bbq, wel ff aanmelden, ook erg gezellig.
Zaterdag tien juni kan ik je echt aanraden. Leerzaam en leuk. Met Russen, Polen, Tsjechen, een Oekrainer, Fransen, Spanjaarden, Engelsen, Belgen, Fransen, Nederlanders, en meer. Ik kan niet anders zeggen: kom!
 
Heeft iemand foto's van de laatste wedstrijd? En van de winnaars op het podium? Dan kan ik die op de site zetten.
 
We zoeken nog marshals voor het Europees Kampioenschap op 11 juni. Op zaterdag 10 juni organiseren we een training voor marshals. En als marshal zit je bij het kampioenschap eerstes rang, namelijk gewoon op het parcours. En je hebt gratis lunch. En de rijders en de organisatie zijn je zeer dankbaar, omdat je het kampioenschap helpt mogelijk maken. Mail naar christine@motogymkhana.nl om je aan te melden.
 
Heeft iemand foto's van de laatste wedstrijd? En van de winnaars op het podium? Dan kan ik die op de site zetten.

Kun je deze foto's ook zien zonder facebook? Ze zijn wel openbaar:

https://www.facebook.com/pg/RideOfYours/photos/?tab=album&album_id=1907030412906601
Gemaakt door Roy Westerveld / RideOfYours

https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.1378413735567668&type=1
Gemaakt door Ilona Brink

Mocht je ze niet kunnen zien, dan kan ik ze wel even voor je downloaden en toesturen.
 
de eerste wel, de tweede niet. Maar wat ik zoek zijn de foto's van de prijsuitreiking, dus drie keer het podium. Die zitten hier niet bij. Het zou mooi zijn als foto's snel na de wedstrijd beschikbaar komen via onze site.
 
de eerste wel, de tweede niet. Maar wat ik zoek zijn de foto's van de prijsuitreiking, dus drie keer het podium. Die zitten hier niet bij. Het zou mooi zijn als foto's snel na de wedstrijd beschikbaar komen via onze site.

Foto's van de prijsuitreiking heb ik naar je gemaild!
 
Vandaag is het Europees Kampioenschap Motogymkhana verreden in Lelystad. Hier vind je de uitslag. Het was super spannend: secondenwerk voor eerste, tweede en derde plek. Er deden rijders/sters uit zeven landen mee, de podiumplaatsen waren echter alleen voor Nederlanders/sen. Dat is mooi, maar ook weer niet. Ik zou het zelf wel mooi hebben gevonden als ook rijders uit andere landen op het podium waren gekomen. Bob Stöpler stelde in een bloedstollende tweede heat zijn eerste plaats veilig, driekwart seconden voor Richard van Schouwenburg, die in de eerste heat onderuit ging maar in de tweede alles gaf. De winnaar van de vorige twee edities, Kristian Eekhof, verknalde zijn eerste poging met zes strafpunten, maar maakte dat in de tweede heat mooi goed. Met een paar seconden voorsprong op de nummer vier, de Tsjech Jan Zapach, en nummer vijf, de Belg Bart Hoste.
Ook bij de vrouwen werd een kampioene onttroond: de nieuwe kampioene is Lieneke van Popta, die met afstand eerste werd. Tweede Nikki en derde Marie, met heel kleine voorsprong op de nummer vier, de Engelse Beth Price Williams.

Als alles meezit zal het kampioenschap volgend jaar in Tsjechië worden georganiseerd. We kijken er nu al naar uit.
 
Goed getrainde motor, deze doet het nog wel eventjes zonder zijn chauffeur 8-)
 
Dit is niet helemaal juist :) hij had 2:00.94 + 6 seconden straftijd wat resulteerde in 2:06.94

Je hebt helemaal gelijk. Het was al laat, en mijn drang om het spannend te maken kreeg teveel de overhand :-)

Die foto zag ik gebeuren, de fotograaf zat vlak voor me en zei "kijk wat ik nou voor foto heb" en nu staat 'ie op de site. Mooi toch?
 
Goed getrainde motor, deze doet het nog wel eventjes zonder zijn chauffeur 8-)

Dat is waarom wij kill-cords verplicht hebben gesteld. Valt de rijder van de motor, dan valt de motor stil. Dat is wel zo veilig voor het publiek, en wel zo goed voor het hekwerk van de firma Kemp.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan