Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Artie: Heb jij ook nog wat nieuwe foto's voor de OP? Ook die van jou doen het niet meer, heb iig wel een mooie pleepot als tijdelijke vervanging voor je :+
 
@ Artie: Heb jij ook nog wat nieuwe foto's voor de OP? Ook die van jou doen het niet meer, heb iig wel een mooie pleepot als tijdelijke vervanging voor je :+

_O-

Gebruikte alleen die k.u.t site voor foto's, geen idee hoe ik anders foto's hier krijg.
Ben niet zo'n computer/internet nerd. :+
 
360.jpg


360.jpg


Gelukt Chris ! :)
 
Toppie :t

OP is weer volledig bijgewerkt :)

@ Bert: Heb je al een foto van die dikke Tuono van je? Ben er wel ff benieuwd naar :9
 
Laatst bewerkt:
Hé, nieuw koplamp kuipje? Ziet er iig netjes uit...


Yup Buurman heeft een zelfde kleur XJR en daar zat deze op
Laat ie nou een wedstrijd winnen waar z'n XJR voor 3000 Euries verbouwd mag worden
Hield ie allerlei onderdelen over waaronder deze kuip ,Vond hem wel fraai



Belly pan eraf gegooid ,moet sowieso een andere linkpijp hebben (of iemand die hem kan uitdeuken)
 
Waarschijnlijk € 1000,- aan onderdelen en € 2000,- aan manuren. Dat zijn een beetje de kosten van een custom-bouwer :Y :+
 
@ Viv: Fijn dat ie goed bevalt, het is een dikke machine :9 Wat was het probleem met de ecu en voor wat is de terugroepactie?
Zo'n navigatie is zeker prettig als je in een onbekende omgeving rijd, je kan er ook gelijk mooie routes in zetten :]


Thanks *O*

Nou... Heb je even.. :+

Ik had eigenlijk de hele tijd het gevoel dat mijn soes een beetje bokkig reed.
En dan vooral met constante lagere snelheid/toeren (zo rond 2k-3k toeren)
Maar goed, eerst gegooid op "hij is nog nieuw en ik moet nog wennen"
Maar begon steeds meer te irriteren en het was een groot verschil met mijn gevoel tijdens de proefrit en het gevoel bij de motor die ik had gekocht.
Dus toch een beetje googlen.
Achter gekomen dat ik niet de enige was die last had van het "on-off" gevoel met gas.
Uiteindelijk een kerel gevonden in de UK die zijn beklag gedaan had bij Suzuki en die had een vervangende ECU gekregen.

Want wat blijkt; om aan de EU regels te voldoen wat betreft uitstoot wordt de motor geknepen op sommige punten om te voorkomen dat ie te rijk loopt.

Anyway, ik naar HvW geweest. Verhaal uitgelegd. Die zaten me stom aan te kijken en probeerden me wijs te maken dat ik het vast fout had en dat het wennen was en dat ik er altijd nog een powercommander in kon zetten blablabla.
Ik hield voet bij stuk. Zij Suzuki gebeld en die zeiden alleen maar
"Oh het probleem met inhouden? Bij 2000-3000 toeren? We sturen een nieuwe ECU op." :')

Dus nieuwe ECU erin (900 euro :') ) en bij de eerste bocht het terrein van HvW af wist ik dat het gefixed was :) Eindelijk dat lekkere rijden wat ik ook ervaarde tijdens de proefrit :] :]
Weg aan-uit gevoel, hallo vloeiend rijden *D


De terugroepactie was iets voor een klem van m'n rad. Die zou misschien verkeerd zitten o.i.d.
 
Thanks *O*

Nou... Heb je even.. :+

Ik had eigenlijk de hele tijd het gevoel dat mijn soes een beetje bokkig reed.
En dan vooral met constante lagere snelheid/toeren (zo rond 2k-3k toeren)
Maar goed, eerst gegooid op "hij is nog nieuw en ik moet nog wennen"
Maar begon steeds meer te irriteren en het was een groot verschil met mijn gevoel tijdens de proefrit en het gevoel bij de motor die ik had gekocht.
Dus toch een beetje googlen.
Achter gekomen dat ik niet de enige was die last had van het "on-off" gevoel met gas.
Uiteindelijk een kerel gevonden in de UK die zijn beklag gedaan had bij Suzuki en die had een vervangende ECU gekregen.

Want wat blijkt; om aan de EU regels te voldoen wat betreft uitstoot wordt de motor geknepen op sommige punten om te voorkomen dat ie te rijk loopt.

Anyway, ik naar HvW geweest. Verhaal uitgelegd. Die zaten me stom aan te kijken en probeerden me wijs te maken dat ik het vast fout had en dat het wennen was en dat ik er altijd nog een powercommander in kon zetten blablabla.
Ik hield voet bij stuk. Zij Suzuki gebeld en die zeiden alleen maar
"Oh het probleem met inhouden? Bij 2000-3000 toeren? We sturen een nieuwe ECU op." :')


Dus nieuwe ECU erin (900 euro :') ) en bij de eerste bocht het terrein van HvW af wist ik dat het gefixed was :) Eindelijk dat lekkere rijden wat ik ook ervaarde tijdens de proefrit :] :]
Weg aan-uit gevoel, hallo vloeiend rijden *D


De terugroepactie was iets voor een klem van m'n rad. Die zou misschien verkeerd zitten o.i.d.
:')

Maar beter dat het geregeld is met die nieuwe ecu :] *O*
 
Pffff, kreeg een paar dgn geleden een mail over de vakantie om evt long parking bij te boeken. Dacht dat dat niet eens zo verkeerd is, dus maar ff geboekt. Krijg ik een mail vandaag dat de betreffende parking niet meer beschikbaar is. Why the fuck kan ik die optie dan kiezen? :( Krijgen de opties (uiteraard met bijbetaling) om de auto af te geven voor een andere parking, dan wordt ie door professionele chauffeurs (jaja, natuurlijk, dat kennen we) naar de garage gereden en weer terug gebracht bij aankomst. Wat ik dus niet wil, ik parkeer 'm dus liever gewoon zelf. De andere optie is dus 2x zo duur dan we hadden geboekt en dat is dus geen optie :N

Gaan we op de site van die parking zelf kijken (waar we via de vakantiesite geboekt hebben) is daar parkeren gewoon nog mogelijk, waar gaat dit allemaal over zeg :? :(
 
Laatst bewerkt:
Pffff, kreeg een paar dgn geleden een mail over de vakantie om evt long parking bij te boeken. Dacht dat dat niet eens zo verkeerd is, dus maar ff geboekt. Krijg ik een mail vandaag dat de betreffende parking niet meer beschikbaar is. Why the fuck kan ik die optie dan kiezen? :( Krijgen de opties (uiteraard met bijbetaling) om de auto af te geven voor een andere parking, dan wordt ie door professionele chauffeurs (jaja, natuurlijk, dat kennen we) naar de garage gereden en weer terug gebracht bij aankomst. Wat ik dus niet wil, ik parkeer 'm dus liever gewoon zelf. De andere optie is dus 2x zo duur dan we hadden geboekt en dat is dus geen optie :N

Gaan we op de site van die parking zelf kijken (waar we via de vakantiesite geboekt hebben) is daar parkeren gewoon nog mogelijk, waar gaat dit allemaal over zeg :? :(

Begin dit jaar 3 weken met een camper in de states rond gereden
Moesten nogal vroeg vliegen en dus V/D Valk bij de A4 overnacht
99 euro voor een kamer ,wel ex ontbijt maar je mag je wagen 3 weken laten staan daar
 
Pffff, kreeg een paar dgn geleden een mail over de vakantie om evt long parking bij te boeken. Dacht dat dat niet eens zo verkeerd is, dus maar ff geboekt. Krijg ik een mail vandaag dat de betreffende parking niet meer beschikbaar is. Why the fuck kan ik die optie dan kiezen? :( Krijgen de opties (uiteraard met bijbetaling) om de auto af te geven voor een andere parking, dan wordt ie door professionele chauffeurs (jaja, natuurlijk, dat kennen we) naar de garage gereden en weer terug gebracht bij aankomst. Wat ik dus niet wil, ik parkeer 'm dus liever gewoon zelf. De andere optie is dus 2x zo duur dan we hadden geboekt en dat is dus geen optie :N

Gaan we op de site van die parking zelf kijken (waar we via de vakantiesite geboekt hebben) is daar parkeren gewoon nog mogelijk, waar gaat dit allemaal over zeg :? :(


Geen idee maar niet over motoren. :+
 
Goedemorgen, :W

Ziet er zeker strak uit GB, ben je er al uit hoe het spuitwerk eruit gaat zien?
Met of zonder de 2 van Edwards bedoel ik dan.

:t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan