MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Accu moet toch wel een jaar of zes, zeven meegaan. Heb je hem in de winter wel aan de lader?
Mijn ervaring met accu's is dat ze heel onverwachts, zomaar de geest kunnen geven. Na 2 jaar of 6 jaar.

Geen idee, heb de motor pas sinds maart.
 
Goeiemorgen allen, geboren Amsterdammer maar al aantal jaren woonachtig in Hoogwoud. Mag ik dan officieel ook posten op dit forum? Wel zo prettig want heb sinds kort weer een nieuwe fiets waarvan het forum nauwelijks in leven is zeg maar ;) .... Een Ducati Hyperstrada 821
Jij hebt ook om het half jaar een andere motor... Uit m'n hoofd: Versys 650, 1000, GS, Scrambler, Hyper. En dan vergeet ik vast nog wel wat.
 
@ Duinday
hahaha dat heb je inderdaad aardig goed! Behalve dan dat ik elk jaar een andere fiets heb gekocht. Kwam vooral omdat ik veel fietsen niet met het hart kocht maar vooral vanuit praktisch oogpunt met de vele woon-werk kilometers die ik maakte.
Nu werk ik veel dichter bij huis dus kon eindelijk pretfietsen kopen. Waarvan o.a. Duc Scrambler. Geweldig leuke fiets, veel bekijks maar niet te doen op vakanties en lang toeren. Nu voor mij de ideale combi gekocht, pret en praktisch en Ducati oftewel de HS. Jij had destijds toch ook een Versys 650?

@pretpiloot
hierbij heb je gelijk je antwoord. Weergaloos lekker smijt ding, licht, zat vermogen, een fiets met een heel eigen karakter en geen alledaagse fiets. Kortom helemaal happy 8-)

Ja ik wil ook best een foto plaatsen, maar zit al jaren op het forum en weet nog niet hoe ik dat kan doen :$

ah nog een Hoogwouder :t Er rijden hier aardig wat fietsen in het dorp volgens mij.
 
vandaag rondje met de nsr verliep op het eind niet helemaal soepel :')

wiel los en dit is er over van wiellager :') -O-

20246258_1600116053366193_8787979877029927413_n.jpg
 
haha oh ja, gelukkig hebben we de filmpjes nog.


wat een oldskool volk en motoren zeg. en wat een ruk kwaliteit beeld :p


Mooie techniek ook: als een aap bij elke bocht aan de motor hangen (wat zijn we snel) en alsnog worden gepasseerd :P
 
Haha op wie doel je Hans? Vanaf het begin tot ~2:28 rijdt ik voor baka :+
Maar tegen die ~175 pk begin je weinig met 100 pk op 't rechte stuk
 
Sommige mensen slopen alles! :+
Kon je de resten nog een beetje uit het wiel krijgen of wordt dat nog een projectje?
voorzichtig met de dremel de buitenschaal doorgeslepen viel de er zo uit viel wel mee 30minuutjes lager heeft alleen ligt in de velg gevreten dus ff glad gemaakt weer ,nieuwe lagers zijn onderweg 3 stuks

alleen een stofkering wordt wat lastig te begaan
 
voorzichtig met de dremel de buitenschaal doorgeslepen viel de er zo uit viel wel mee 30minuutjes lager heeft alleen ligt in de velg gevreten dus ff glad gemaakt weer ,nieuwe lagers zijn onderweg 3 stuks

alleen een stofkering wordt wat lastig te begaan
Dan heb je het toch ver laten komen... :/
 
Voel je je aangesproken? :P
Beetje wel hoor :)
Ik weet dat ik op de R1100s aardig moest hangen om niet alles aan de grond te rijden ;)
Staan de boxercupjes bekend om, en de boxercup stond nog eens hoger op de poten ook

De Gs heeft veel meer grondspeling.. maar op het begin bleef ik ook verzitten..
Nu hang ik er wel eens naast met het bovenlijf maar blijf gewoon zitten op t zadel
481141_4032089692124_1316140886_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Krijg je die niet meegeleverd dan :?
eentje wel ander niet op voorraad

Dan heb je het toch ver laten komen... :/
had het liever ook eerder opgemerkt maar laatste stukje kan snel gaan en wiel zit met 3lagers pasbusjes en dergelijke vrij goed op zijn plek en die tweetakt trilt aardig en staat vrij zacht afgeveerd dus merkte het vrij laat op
 
Laatst bewerkt:
zo, het pedaal is ook weer gefixed, we kunnen weer lekker rijden! :] Dacht mijn zwart gemoffelde pedaal weer te kunnen gebruiken, maar ik denk dat meer mensen dit probleem gehad hebben want de nieuwe versie werkt met een dikkere diameter schroefdraad. Jammer, nu weer een alu kleurig pedaal in plaats van zwart gemoffeld.. Wat is hier de laatste tijd gebeurd zeg/ Dacht een pagina of 2 te moeten lezen maar het waren er een stuk meer? Leuk! :W
Wat een ontzettend leuk filmpje trouwens..
 
Laatst bewerkt:
ik zal eens kijken, moet wel mogelijk zijn. Het overgrote deel van de motor is nu oranje en zwart en dan ziet een alu kleurig stepje er niet uit.. :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan