Oorsprong Demper

Christoph-vdw

Rookie
23 jul 2017
5
0
Enschede
Dag MF'ers

Ik heb afgelopen week via marktplaats voor een zacht prijsje een demper overgekocht. Helaas wist de eigenaar niet meer waar de demper vanaf komt. Nu dus aan jullie de vraag wie, op basis van een foto, een gok durft te doen over waar deze demper mogelijk vandaan zou kunnen komen. :9

De diameter van de sok is 45mm.

Gok maar raak *O*
full
 
Het idee was om de pijp onder een GS500 te slingeren. Over een r6 demper valt dus niet te spreken haha?
In ieder geval bedankt voor de moeite!

Edit: Volgens mij gaat het heel luidruchtig worden. Ik pas! :W
 
Laatst bewerkt:
Het is een standaard demper. Behalve dat hij niet veel waard is op de tweedehands markt en ontiegelijk lelijk is zal hij het geluid prima dempen hoor.
 
Meen op een aantal amerikaanse fora's slechte dingen gelezen te hebben. Het idee was om een iets sportiever geluid te krijgen op de GS500. Uiteraard is dat behoorlijk verschillend interpreteerbaar en ben ik niet opzoek naar gehoorschade of het irriteren van de medemens. Wellicht ga ik wel een poging wagen!
 
Als je het geluid van een stofzuiger sportief vind dan komt het helemaal goed :)

Voordat je er echt geld in gaat steken dus even beun dat ding erop luchtdicht met tape en even luisteren of het wat is. Zou zonde zijn als hij helemaal pas gemaakt is en het klinkt niet (99% kans dat je het geluid niets vind)
 
Terug
Bovenaan Onderaan