Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Topic titel aangepast Dank u👍
vanuit z'n RS6

DJCc3V8VAAA2eiO.jpg:large
 
inderdaad,het kampioenschap voor de titel zit er wel op voor rossi misschien kan hij dit jaar iemand anders in de weg gaan rijden die voor de titel rijdt.
(sorry hoor maar dit is wel een inkoppertje haha). _O- _O- :Y

Revalidatie van dat been zal vast een tijdje duren. Voorlopig kan hij dus maar met 1 been naar andere rijders trappen.... :(
 
Links een remhandel erbij en gaan........

Zo deed Mick het ook.

Hoe dan ook, Marc prolongeert zijn titel.
 
inderdaad,het kampioenschap voor de titel zit er wel op voor rossi misschien kan hij dit jaar iemand anders in de weg gaan rijden die voor de titel rijdt.
(sorry hoor maar dit is wel een inkoppertje haha). _O- _O- :Y

:Y Inhalen, gas los, inhalen gas los. Lekker irriteren. En later na de race: "Nee ik kon echt helemaal geen inhaalpoging doen, Lorenzo --> Vinales / Dovi waren echt veel te snel voor mij" :X :')
 
Laatst bewerkt:
Moet Rossi wel net als Marquez in Australië destijds een stuk sneller dan de rest, dan kun je makkelijk spelen met een aantal rijders en de boel een beetje regisseren.
 
Ik lag in het ziekenhuis van dokter Der Weduwen .....toen ik uit narcose kwam lag hij naast mij .
Ja zeer bekende arts helaas te vroeg overleden , mijn vriend Gert Démoed (helaas ook te vroeg overleden) is ook door hem geopereerd of gerepareerd hoe je het maar wil noemen. :}
 
Rossi is en blijft een racer ! Als hij sneller is dan de rest zal hij ze inhalen, hij is niet zo 'n ( spaanse ) zielepoot die anderen in de weg gaat rijden om hiermee het kampioenschap te beinvloeden
 
Serieus? zijn hier echt mensen die hopen dat hij zich verlaagd tot dat Spaans niveau
 
Was dit ook niet een deel van zijn Yamaha move.. invallen indien mogelijk? Normaal zou je dan eerst een test rijden natuurlijk..

Er is niets vastgelgd heeft VD mark zelf aangegeven maar als het zo zou uitkomen dan zou hij gerust een keer mogen TESTEN ;)

Misschien dat de kaarten nu anders liggen maar ik zie het nog niet zo snel gebeuren
 
Er is niets vastgelgd heeft VD mark zelf aangegeven maar als het zo zou uitkomen dan zou hij gerust een keer mogen TESTEN ;)

Misschien dat de kaarten nu anders liggen maar ik zie het nog niet zo snel gebeuren

Van David Emmett begrepen dat het maandag bevestigt wordt...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan