Lak hjc helm laat los?

Kdoel

Rookie
26 feb 2017
9
0
Tinte
Beste motoforumers ,

Ik heb gister nog een stuk motor gereden door een flink akelige regen,
Vervolgens mijn helm binnen gezet om te laten drogen.
Toen ik vandaag terug kwam van werk en mijn helm wou pakken zag ik dat de lak is gaan hobbelen en scheuren (zoals te zien op de foto)

Kan dit daadwerkelijk door de regen komen of is er iets anders geks aan de hand geweest?
full
 
Het lijkt mij geen lak maar een soort wrap.
Misschien te warm geworden op de verwarming? Dat kan ook het dempend vermogen aantasten.
 
Het lijkt mij geen lak maar een soort wrap.
Misschien te warm geworden op de verwarming? Dat kan ook het dempend vermogen aantasten.
Is inderdaad een wrap, heb zelf ook een hjc nu al 2 jaar in gebruik maar dit nog nooit gehad.
Neem aan dat je hem niet op verwarming neer legt?
 
Laatst bewerkt:
Dit lijkt mij eerder door de regen dan door de verwarming. Wrap kan aardig wat hebben voordat het gaat vervormen en ook gaat het natuurlijk bij warmte krimpen. Ik zou gewoon teruggaan naar de winkel en anders direct via HJC.
 
Nee heeft niet op de verwarming gelegen gewoon in de woonkamer.
Maar zal eens navragen bij de dealer.
 
Beste motoforumers ,

Ik heb gister nog een stuk motor gereden door een flink akelige regen,
Vervolgens mijn helm binnen gezet om te laten drogen.
Toen ik vandaag terug kwam van werk en mijn helm wou pakken zag ik dat de lak is gaan hobbelen en scheuren (zoals te zien op de foto)

Kan dit daadwerkelijk door de regen komen of is er iets anders geks aan de hand geweest?[afbeelding]
Je koopt een product wat niet voldoet aan de verwachting, volgens NL wet heb je op ieder product 2 jaar garantie. Dus.... terug naar de winkel.
 
Heb je die hem toevallig lekker goedkoop op internet gekocht?
Zo niet dan snap ik niet waarom je hier zo'n vraag stelt en niet meteen naar de instantie gaat waar ze je direct antwoord kunnen geven en waarschijnlijk ook direct actie kunnen ondernemen.
Misschien was het probleem al wel opgelost.
 
Heb je die hem toevallig lekker goedkoop op internet gekocht?
Zo niet dan snap ik niet waarom je hier zo'n vraag stelt en niet meteen naar de instantie gaat waar ze je direct antwoord kunnen geven en waarschijnlijk ook direct actie kunnen ondernemen.
Misschien was het probleem al wel opgelost.
ja want anderen vragen of ze dit ook eens mee hebben gemaakt is ook zo vreemd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan