Boxer helm

Het was niet de bedoeling om aan de politie te ontkomen, maar het was wel makkelijk, dat het kon. Brommertje ging vroeger dik over de honderd, in de tijd dat de rijkspolitie op het platteland in fiatjes 127 of volkswagen busjes reed die wat traag optrokken.
En 911 verkeerspolitie. :9
 
Maar. Roofboxer. Scooters opvoeren om aan de politie te ontkomen.

Het is niet heel raar dat de link heel snel gelegd wordt met nektasjes, slippertjes, jurken en roofovervallen.
(Vandaar dat die helm zo populair is overigens. Roof Boxer)
 
Hahahahah ik ben 17 jaar oud, ben een autotechnicus in opleiding maar vind het toch leuker om aan motoren te sleutelen maar dat leer ik mezelf aan heb me eigen hobby plekje waar ik aan allerlei projecten sleutel en een beetje de buurt help hun brommers & motorscooters sneller temaken zodat ze niet gepakt worden door motoragenten
Lui die het leuk vinden om te sleutelen altijd leuk :)

Toch een kleine tip als je er ook je beroep van wilt maken: Zelfs voor automonteur heb je tegenwoordig een VOG nodig, dus mocht justitie bij jou terecht komen vanwege het opvoeren van voertuigen (tenslotte weet je nooit waar die voor gebruikt worden) dan zou dat later tot problemen kunnen leiden.
 
Maar. Roofboxer. Scooters opvoeren om aan de politie te ontkomen.

Het is niet heel raar dat de link heel snel gelegd wordt met nektasjes, slippertjes, jurken en roofovervallen.
(Vandaar dat die helm zo populair is overigens. Roof Boxer)
Voordat de Roof Boxer werdt geadopteerd door die scene was het een helm voor mensen met nieuwe dureHarley's.
Het kan raar lopen.
 
Ja, in ieder geval choppers, maar inderdaad ook leden van een HOG.
Daarna de scooters met zijwieltjes. :+
 
Ewa niffo, wel faya dat als ik op jouw Facebook linkoe klik jouw profielpicca een Roof boxer is.
Robinjo's strijders paleis, respect broer.
Ik ben zo wit als maar zijn kan dus ik begrijp de helft van de woorden in die zin niet. :P
 
Laatst bewerkt:
  • Eens
Waarderingen: Tcat
Terug
Bovenaan Onderaan