De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Nou, toch nog maar eens kijken hier :W

Toch moeten bijlezen na een half jaar :+

Welkom aan alle nieuwe (best veel) en gefeliciteerd Beeker *O*
 
Ondanks een weekje vrij eigenlijk alleen maandag een rondje over de veluwe gereden (Daar was ik dit jaar nog niet geweest).


Ik heb vorige vrijdag en zaterdag (met de auto) in de vlaamse ardennen (Regio Oudenaarde/Geraardsbergen/Ronse) doorgebracht. Zowel vrijdag als zaterdag heerlijk zonnig weer. Alleen op zaterdag (toen we deel van Parijs Roubaix reden) een kort buitje, maar zat ’s middags alweer zonder jas op het terras in Ieper.
Overigens een schitterend toeromgeving daar. Niet echte haarspeldbochten oid, maar wel leuke slingerende wegen omring door pitoreske dorpjes.
Rondom Ieper enorm veel te vinden over W.O. I en (buiten de kasseistroken) prima asfalt.

Wellicht dat ik in vroege voorjaar nog eens een hotel in die omgeving boekt om er eens te toeren.
 
Ik heb nog een route met kleine wegen achterhoek via Hamminkel koffie drinken bij Thunderbike
Zijn er van juli wel eens bij Thunderbike geweest het is de moeite waard er gaan te kijken
Ik weet niet hoe ik de route hier moet kopieren
 
Mijn winterslaap begon al in April... Ik heb dit jaar volgens mij minder dan 1000km op straat gereden. Een all-time low... :+
 
Laatst bewerkt:
Ik zit nu rond de 12000km. Waarvan misschien net 100km woon werk. Moet wel erbij zeggen dat ik met motor op vakantie ben geweest. Was ook bijna 3500km. Schijnt komend weekend heerlijk weer te worden (zondag wellicht 23graden!). Denk dat ik het weekend nog wat kilometers kan toevoegen.
 
2 x 200km gereden op de Hypermotard
En dat was het voor dit jaar :$
 
Laatst bewerkt:
_O- :+ luxe

Waar ga je deze keer voor? Weer een TM :?

2018-Husqvarna-FS-450-supermoto-03.jpg


8-)
 
Laatst bewerkt:
*O* de smr450rr tegenhanger?

maar dan ben ik nu eigk wel eens nieuwsgierig waarom je van TM afstapt:?

De opvolger van de Husky SM450RR feitelijk. Wat tien jaar geleden in het Cagiva-Husqvarna tijdperk de RR was, is nu in het KTM-Husqvarna tijdperk de FS450.

De reden om van TM af te stappen is simpel. De afgelopen jaren is de vraag naar TMs enorm toegenomen, waardoor de prijs fors is gestegen. Daar tegenover staat dat de machine niet veel verder doorontwikkeld is. Daar is niks mis mee, het is een goede machine. Maar ik ga geen twee of drie k extra lappen voor in grote lijnen de zelfde machine als die ik al heb staan. Daarbij zijn de onderdelen voor de Husqvarna grofweg 50% goedkoper. Op dit moment heeft Husqvarna de beste deal, waar dat vier jaar geleden TM was. En over vier jaar misschien weer een ander. :)
 
Laatst bewerkt:
De opvolger van de Husky SM450RR feitelijk. Wat tien jaar geleden in het Cagiva-Husqvarna tijdperk de RR was, is nu in het KTM-Husqvarna tijdperk de FS450.

De reden om van TM af te stappen is simpel. De afgelopen jaren is de vraag naar TMs enorm toegenomen, waardoor de prijs fors is gestegen. Daar tegenover staat dat de machine niet veel verder doorontwikkeld is. Daar is niks mis mee, het is een goede machine. Maar ik ga geen twee of drie k extra lappen voor in grote lijnen de zelfde machine als die ik al heb staan. Daarbij zijn de onderdelen voor de Husqvarna grofweg 50% goedkoper. Op dit moment heeft Husqvarna de beste deal, waar dat vier jaar geleden TM was. En over vier jaar misschien weer een ander. :)

:) duidelijk...

En de betere deal was bij aanschaf van 2 zeker ;) :+ of heb je de meid nog niet zo gek :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan