Ervaringen met BMW F650 GS

Hoi, hoi
Ik rij eentje uit 1994 al 5 jaar. Met 72000 km op de teller. Hij start en loopt altijd, is lekker relaxt en uiterst betrouwbaar. Zeker een aanrader. Moet wel erbij zeggen dat ik hem bij de dealer laat onderhouden. Veel plezier met de fiets.
 
MF Oma ten spijt:

Any views op de nieuwere modellen? Ik overweeg ook BMW F650 GS aan te schaffen van na 2011.
Ik zoek een allrounder die leuk in het weekend is voor over de dijkjes en binnenwegen, maar waarmee ik ook 40-50 woon-werk snelwegkm's kan maken zo nu en dan (2 keer /week bij mooi weer O-)).
 
MF Oma ten spijt:

Any views op de nieuwere modellen? Ik overweeg ook BMW F650 GS aan te schaffen van na 2011.
Ik zoek een allrounder die leuk in het weekend is voor over de dijkjes en binnenwegen, maar waarmee ik ook 40-50 woon-werk snelwegkm's kan maken zo nu en dan (2 keer /week bij mooi weer O-)).


Ja, rijdt erg fijn. Zijn ook 2 cilinders met 800 CC waarbij er een andere nokkenas en ecu inzit. Tot 6000 toeren merk je geen verschil tussen de 650 en 800. 3 tiende verschil van nul tot 100. Verder rijd de 650 met het 19 inch voorwiel erg soepel vergeleken de 21 inch van de 800. Ik rijdt er behoudens gladheid elke dag 80 km mee plus toeren. Wel advies andere voorvering te kiezen.
 
Laatst bewerkt:
Heren een goedemorgen,


Na ruim 5 jaar is het tijd om voor mijn oude heer een andere motor uit te kiezen. Zijn oog is gevallen op een gs650 uit 2007. Zijn er nog specifieke dingen waar ik op moet letten?

Ik las is over het Bendix systeem, kan ik dit testen of het goed is tijdens een proefrit?

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan