Silly Season 2018

Wat een lelijk hok :r
aan de achterkant hebben ze er een carbon homp onder geplakt.
en de voorzijde... pff, ik moet er niet aan denken dat dit soort "spoilers" de toekomst wordt '(
Zowel de voor- als achterkant is uit proportie.

Terwijl de straatmotoren zo mooi zijn
Om meer kijkcijfers te trekken laten ze de motorfietsen meer op F1 lijken. :+ :+
 
:Y :^ Het wachten is nog op een Halo _O-

c1-gs.jpg
 
De meneer van de chipjes zal Michael niet zomaar laten gaan en hem aan zijn contract houden. En voor Bo komt het te vroeg. Maar ik hoop dat ik ongelijk heb!
 
Klote voor Jonas, lastig voor het team, stiekem wel leuk voor ons. Het off-season krijgt ineens een kickstart van jewelste. Er spelen natuurlijk twee belangrijke zaken: aan de ene kant heeft bijna elke snelle coureur al een contract op zak voor het komende seizoen, maar aan de andere kant zullen slechts weinig mensen de coureurs aan dat contract houden als ze van Herve groen licht zouden krijgen. Iedereen zou het Alex of Michael gunnen denk ik. Ik vermoed dat Nozane goede kans maakt: zijn wildcard afgelopen jaar beviel erg, en zijn contract voor komend jaar is "slechts" in Japan, én hij is jong. Een snelle Japanner op een goede fiets, ik zeg laat maar komen!
 
Wel erg sneu voor Folger zeg. Kom je in de MotoGP, heb je dit. Ik zou echt ongelofelijk balen.
 
De meneer van de chipjes zal Michael niet zomaar laten gaan en hem aan zijn contract houden. En voor Bo komt het te vroeg. Maar ik hoop dat ik ongelijk heb!
Zakelijke belangen moeten natuurlijk nooit vergeten worden. :t
maar ik denk dat Patta niet dwars zal liggen, dat is bijna vriendschappelijk. Beetje familiegevoel. :)
 
Heel erg zonde, ik vond Folger erg sterk in het GP veld. Niet zo agressief en aanwezig als Zarco, maar toch erg overtuigend. Zijn ware potentieel werd naar mijn idee zichtbaar in Catalunya en uiteraard Sachsenring. :Y

Als vervanger zou natuurijk Michael leuk zijn. Al zal Pata ham idd niet zomaar laten gaan. Maar daar hebben ze met Canepa opzich geen verkeerde vervanger, en Nozane of Nakasuga zijn als japanners voor de WSBK natuurlijk ook interessant. :]

Ik weet het niet, al is het wel weer spannend voor ons als toeschouwers... *O*
 
Heel sneu voor Folger inderdaad, sneeuw je het eerste jaar(behalve sachsenring ) een beetje onder bij je team maat en rij je het 2de seizoen niet.
Nu dan maar een beetje hopen op VD mark, zie dit een beetje als zijn enige kans.
Mensen roepen ook dat Rea er op zou moeten, denk niet dat hij het zelf zou willen en dat Kawa hem zomaar laat gaan.
 
Bradl misschien nog een optie.... Heeft geen contract voor 2018 en MotoGP ervaring en zelfs met Yamaha toch
 
Klote voor Jonas, lastig voor het team, stiekem wel leuk voor ons. Het off-season krijgt ineens een kickstart van jewelste. Er spelen natuurlijk twee belangrijke zaken: aan de ene kant heeft bijna elke snelle coureur al een contract op zak voor het komende seizoen, maar aan de andere kant zullen slechts weinig mensen de coureurs aan dat contract houden als ze van Herve groen licht zouden krijgen. Iedereen zou het Alex of Michael gunnen denk ik. Ik vermoed dat Nozane goede kans maakt: zijn wildcard afgelopen jaar beviel erg, en zijn contract voor komend jaar is "slechts" in Japan, én hij is jong. Een snelle Japanner op een goede fiets, ik zeg laat maar komen!

Nozane inderdaad. Zou heel goed kunnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan