Silly season 2022

Ik zie Cal de huidige test niet eens meepikken. :X
tempFileForShare_20220201-123002.jpg
 
Ik merkte wederom iets raars op ; Aprillia en hun concessies, savadori rijd dag 1, 2 en 3. Vinales dag 2 en 3 en Aleix alleen dag 3.
Hebben ze niets te testen ? Is het sowieso niet fijn voor de rijders om zoveel mogelijk te rijden/testen na de winter ?
Ik weet dat ze komend weekend ook in actie komen maar alsnog stond ik er van te kijken dat je zo weinig met je concessies lijkt te doen..
 
Ik merkte wederom iets raars op ; Aprillia en hun concessies, savadori rijd dag 1, 2 en 3. Vinales dag 2 en 3 en Aleix alleen dag 3.
Hebben ze niets te testen ? Is het sowieso niet fijn voor de rijders om zoveel mogelijk te rijden/testen na de winter ?
Ik weet dat ze komend weekend ook in actie komen maar alsnog stond ik er van te kijken dat je zo weinig met je concessies lijkt te doen..
Dat rijden is stiekem duurder dan je denkt volgens mij. Kan me wel voorstellen dat ze of de pieken niet zomaar hebben of het materiaal.
 
Savadori is verboden om te vallen en rijdt drie dagen met wat langzaam testen, Viñales moet de snelheid oppakken en tot het gaatje in maximaal twee dagen, Aleix zit al aan het plafond van de motor en mag maar één dagje sturen. :+
 
Dat rijden is stiekem duurder dan je denkt volgens mij. Kan me wel voorstellen dat ze of de pieken niet zomaar hebben of het materiaal.
Ik snap de kosten maar ik snap dan niet om Savadori wel te laten rijden en aleix niet. Maargoed ik ben , helaas, geen team manager.

La sook nog ergens dat Honda nog niets te testen heeft aangezien de fiets pas later deze week komt.. wat rijd Bradl dan ?!
 
Ik snap de kosten maar ik snap dan niet om Savadori wel te laten rijden en aleix niet. Maargoed ik ben , helaas, geen team manager.

La sook nog ergens dat Honda nog niets te testen heeft aangezien de fiets pas later deze week komt.. wat rijd Bradl dan ?!
Bradl rijdt sinds vandaag op Sepang.
De vracht had vertraging inclusief de motoren.
 
Ik merkte wederom iets raars op ; Aprillia en hun concessies, savadori rijd dag 1, 2 en 3. Vinales dag 2 en 3 en Aleix alleen dag 3.
Hebben ze niets te testen ? Is het sowieso niet fijn voor de rijders om zoveel mogelijk te rijden/testen na de winter ?
Ik weet dat ze komend weekend ook in actie komen maar alsnog stond ik er van te kijken dat je zo weinig met je concessies lijkt te doen..
Als elke vaste GP-rijder een maximaal aantal testdagen heeft is het toch juist slim om nog wat achter de hand te houden voor later in het seizoen als er weer wat nieuws te testen is.. ??
 
Bradl rijdt sinds vandaag op Sepang.
De vracht had vertraging inclusief de motoren.
Dagje eerder dan wat ze verwachtten dan toch ? Ik las namelijk dat de motoren er pas woensdag zouden zijn..
Als elke vaste GP-rijder een maximaal aantal testdagen heeft is het toch juist slim om nog wat achter de hand te houden voor later in het seizoen als er weer wat nieuws te testen is.. ??
Geldt dit ook voor concessie teams ?
 
Dagje eerder dan wat ze verwachtten dan toch ? Ik las namelijk dat de motoren er pas woensdag zouden zijn..
Ik had het zelfde gelezen.

Geldt dit ook voor concessie teams ?
Die mogen meer testen.
Ik weet alleen niet of dat ongelimiteerd is.
Testteams met testrijders mogen dacht ik wel onbeperkt testen.
Denk aan KTM met Pedrosa, die gingen bijna overal voorafgaan aan de GP's testen.
 
Gardner terug naar SAG zou wat zijn. Dan krijg Bo weer concurrentie

Vreemde gang van zaken met Remy trouwens. Benieuwd wat daar achter zit
Ik ook, de onderbouwing van KTM vind ik magertjes (Gebrek aan professionaliteit, maar geen voorbeeld oid).
Aan de andere kant de nieuwe line up van Tech 3 met Pol en Augusto Fernandez kan ik ergens ook wel begrijpen...

Remy terug naar SAG zou inderdaad wat zijn, ik heb trouwens nog steeds nergens een officieel bericht gehoord dat Bo verlengt heeft bij SAG.
Bo heeft het zelf wel aangegeven bij Ziggo en Motorsport.com maar nog niets vanuit het team....
 
Terug
Bovenaan Onderaan