TT Assen 2022

Tonnie64

MF veteraan
18 feb 2005
1.735
214
apeldoorn
Naar 2 jaar niet naar de TT te zijn geweest gaan we binnenkort weer. Maar wat ik me af vraag kunnen er net als in het verleden nog gewoon kaartjes gekocht worden aan de baan zelf?
 
Er was/is een beetje paniek over het aantal plekken op TTcampings dat is afgenomen. Want men verwacht extra drukte na de afgelopen 2 jaar. Ik vrees dat dat wel eens tegen kan vallen, ook wat de races betreft. Nu zal ook blijken of de zgn Rossi fans ook Moto Gp fans zijn.
 
Zal mij ook benieuwen hoeveel bezoekers er gaan komen en hoe het zal zijn, na 2 jaar geen echte TT gehad te hebben.

Scheelt dat de kaartjes van 2020 nog geldig zijn.

Zoals ik in het Rossi topic al zei, ben ik ook wel benieuwd wat de nieuwe prijzen gaan doen. Vrijdag €35,00, zaterdag €40,— en
zondag vanaf €62,—.

We gaan het meemaken, heb er in ieder geval heel veel zin in.
 
Tja, ben er 2 dagen maar mij boeit het niet als er thuisblijvers zijn.
Zaterdag ergens op een talud? beetje aan de wandel voor 40 Euries😯
Zondag tribune een krijgertje 😉
 
Zal mij ook benieuwen hoeveel bezoekers er gaan komen en hoe het zal zijn, na 2 jaar geen echte TT gehad te hebben.

Scheelt dat de kaartjes van 2020 nog geldig zijn.

Zoals ik in het Rossi topic al zei, ben ik ook wel benieuwd wat de nieuwe prijzen gaan doen. Vrijdag €35,00, zaterdag €40,— en
zondag vanaf €62,—.

We gaan het meemaken, heb er in ieder geval heel veel zin in.
Wellicht taludkaarten voor de zondag via de Hema?
 
Er was/is een beetje paniek over het aantal plekken op TTcampings dat is afgenomen. Want men verwacht extra drukte na de afgelopen 2 jaar. Ik vrees dat dat wel eens tegen kan vallen, ook wat de races betreft. Nu zal ook blijken of de zgn Rossi fans ook Moto Gp fans zijn.
Zal mij benieuwen of die successupporters van Marquez nog komen.
 
Heb nog wel 2 kaarten liggen voor het hele weekend die weg mogen (Strubbe rij 3, naast de Haar).
Kan helaas dit jaar zelf niet:N:X-O-
 
Voor de liefhebber, 2 weekend kaarten aangeboden voor de TT op de GT-tribune, rij 9. Mogen weg tezamen voor 342 euro. Is de originele prijs!
 
Meneer Bos heeft het over een te verwachten toeschouwers record. Dan zouden er in totaal meer dan 200.000 toeschouwers moeten komen. Die gaan er nooit komen. Op de wedstrijddag is het met 105.000 mensen uitverkocht zoals hij altijd verkondigd. Terwijl er naar mijn inziens nog genoeg ruimte is op de taluds. Maar zal ook iets met veiligheid te maken hebben.
Ik vrees dat het aantal toeschouwers wel eens kan tegenvallen.
 
Zal dit jaar nog wel meevallen, de kaarten van 2020 zijn nu nog geldig. Ben benieuwd naar volgend jaar.
Ik ben er weer 3 dagen bij en aan het aftellen...
 
Zal dit jaar nog wel meevallen, de kaarten van 2020 zijn nu nog geldig. Ben benieuwd naar volgend jaar.
Ik ben er weer 3 dagen bij en aan het aftellen...
Denk dat je gelijk gaat krijgen. Dit jaar zal het volle bak zijn met mensen die nog 2020 kaarten hebben aangevuld met mensen die "er eindelijk weer uit mogen na corona". Dit jaar ben ik er ook bij op de zondag, maar ik ben serieus aan het overwegen om hem volgend jaar over te gaan slaan. Het aanbod word minder, de tickets alleen maar duurder. Dan zitten wij nog op de haarbochttribune. Als ik de GT bocht prijzen hierboven zie |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan