MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas het weekend aan het werk. Volgende week maar eens het spul aanslingeren!!!
 
Gecondoleerd met Le Chat....

Xtra weer een beetje opgeknapt?

ToX, heb je je de auto in kunnen vouwen met je spierpijn?

Heb ik verder nog dramatische zaken gemist?
 
39,5 koorts :/


Dat zijn de momenten dat het ruk is voor jezelf te werken :Y

Hoe'st nou?

Want ja, dat kan ik beamen. En het kan zo maar zijn dat je nu nog loopt te klooien.
Ik heb 1,5 week platgelegen met de griep (en dan ook echte griep) en dat kost centen. Uiteindelijk 3 weken zoet geweest om er weer helemaal vanaf te komen en ben nu nog bezig met het wegwerken van de achterstand die ik met werk had opgelopen -O-

't Is een nasty virus dat rondwaart. Detox had mij in onze 14 jaar samen nog nooit uitgeschakeld zien zijn door griep.
 
Niemand ontkomt eraan, wat 'n pleurisgriep...









Lieve mensen, is er iemand met een motortrailer die ik zou mogen lenen als het nodig is? Heb mogelijk 'n brommert in dld op het oog en dan weet ik een beetje waar ik rekening mee moet houden :Y
 
The day after is een pijnlijk verhaal. Iedere vezel in mijn lijf schreeuwt het uit dat je een OTR niet met een ongetraind lijf moet doen.

Nou ja, dat dus...... :/
:X :') _O-



OTR = zwaaaaar :Y



Griep hebben ook trouwens. Het is over t hoogtepunt heen hier, maar ook de naweeën zijn hardnekkig en heftig :/ :Z
Maar ok, geen tijd om ziek te zijn, dus ik negeer het zo veel mogelijk :)
 
Even iets positiefs melden:

Als je zin hebt om van 28 t/m 30 september een paar dagen heerlijk in Duitsland (en Luxemburg) motor te rijden, kijk dan eens op
www.motor-forum.nl/forum/list_messages/428892/0/Toerseizoen-afsluitingsweekend-2018-1.html
Het gebied ligt ca.10 km ten noord-westen van Vianden maar dan dus aan de Duitse kant.
Vanaf Utrecht is het 300 km.
Vaak gaat een deel van de groep een paar dagen langer, meestal op woensdag weg uit Nederland.

Anderen komen vrijdag t/m zondag. Ik ga er al jaren met die groep mee.
 
mijn wtf moment van net

full


Buienradar.nl - Weersverwachting voor De Bilt
het mot gvd een klaar wezen met die ellende
 
Boot, water, bikini's, wakeboard, motorrijden, terrasjes, bier :9


Wat doe ik in dit kutland :?
 
Ik ben er ook meer dan klaar mee. Je zal zien dat RWS nog even snel een paar duizend ton zout kan weg strooien, zodat onze winterslaap nog een paar weken kan worden verlengd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan