48th overleden [april 2010]

Heel naar allemaal,ik ben op een zelfde manier een kennis kwijtgeraakt,iets wat je flink raakt.Hij had zijn rijbewijs nog maar net en haalde een auto in en raakte die wagen net door te krap terug te sturen en toen is hij op de andere weghelft gekomen en frontaal op een tegenligger geklapt.Het is een gebeurtenis die je nooit zal vergeten ;(
 
Laatst bewerkt:
Heel naar allemaal,ik ben op een zelfde manier een kennis kwijtgeraakt,iets wat je flink raakt.Hij had zijn rijbewijs nog maar net en haalde een auto in en raakte die wagen net door te krap terug te sturen en toen is hij op de andere weghelft gekomen en frontaal op een tegenligger geklapt.Het is een gebeurtenis die je nooit zal vergeten ;(


Nee je raakt het nooit echt kwijt. Ik kan gelukkig wel zeggen dat het mij als motorrijder nooit beïnvloed heeft; ik heb nog evenveel lol in motorrijden als ik altijd had...

Dit ongeluk is 8 jaar gelden gebeurt tijdens ons "voorrijdweekend". Dit is een weekendje dat we als organisatiegroepje van "Hét MF Motorweekend" een maandje van tevoren doen om routes te testen en restaurants te boeken. Komend weekend, vanaf donderdag, gaan we weer en omdat we dit keer weer door hetzelfde gebied komen, komen we op de terugweg langs de plaats van het ongeluk. Ik wil dan zeker even stoppen. Even hoi zeggen.
 
Nee je raakt het nooit echt kwijt. Ik kan gelukkig wel zeggen dat het mij als motorrijder nooit beïnvloed heeft; ik heb nog evenveel lol in motorrijden als ik altijd had...

Dit ongeluk is 8 jaar gelden gebeurt tijdens ons "voorrijdweekend". Dit is een weekendje dat we als organisatiegroepje van "Hét MF Motorweekend" een maandje van tevoren doen om routes te testen en restaurants te boeken. Komend weekend, vanaf donderdag, gaan we weer en omdat we dit keer weer door hetzelfde gebied komen, komen we op de terugweg langs de plaats van het ongeluk. Ik wil dan zeker even stoppen. Even hoi zeggen.

Inderdaad, het plezier heb ik nog steeds. Daar is niks in veranderd. Dat wil niet zeggen dat het uit geheugen is, het kan soms zomaar opkomen.
Gevolg is wel dat ik zorgvuldiger rij.

Hoi zeggen: Ben erbij.
 
Gisteren bij het terugrijden vanaf het voorrijdweekend voor Hét MF Motorweekend 2018 nog even gestopt op de plek waar René is omgekomen. Bijzonder om te zien dat de rouwbandjes nog aan het bord zitten en dat het herdenkingsplaatje er nog is. Inmiddels neemt de bergwand het plaatje steeds meer in bezit. :t

Fijn om gedaan te hebben. Dag René! :W
 
full



Hij was onzichtbaar, echt ingebed in de berg, maar het was er nog :)
 
Laatst bewerkt:
prachtig gebaar dat dit topic door dierbaren en kennissen in stand word gehouden..
Het leven gaat door maar vergeten doen we nooit..

Ik heb vrienden invalide zien raken door motorongelukken en dat had al een beste impact.. ik weet niet hoe het is om een goede kameraad te verliezen maar bij de gedachte alleen al heb ik al pijn.

2 weken terug alweer hebben goede vrienden van me een kameraad moeten begraven door een fout die gemaakt is tijdens het motorrijden, het is echt een bizar lelijke kant van het motorrijden en zet je wel weer even met 2 benen/wielen op de grond!

sterkte allemaal ( ja ook na al die jaren!! )
 
Laatst bewerkt:
Negen jaar na dato, vergeten doen we niet. Doet me steeds weer beseffen dat 1 moment van onachtzaamheid het verschil kan maken tussen leven en dood.

In memoriam, René Bruggemann.
 
Eigenlijk had ik het plan om even langs Hönningen te rijden en een bloemetje bij het gedenkteken te leggen. 10 jaar is immers een jubileum....

Zoals @Bochtenkoning al zei; gone but not forgotten.
 
Zo gek, moet nog vaak aan Rene denken.
Ooit ontmoet bij de Megatour, fijne vent.

R.I.P.
 
Zo gek, moet nog vaak aan Rene denken.
Ooit ontmoet bij de Megatour, fijne vent.

R.I.P.
Ja zo herinner ik me hem ook. Rene is ook het voorbeeld van hoe je mensen vaak alleen kent in de context van iets; Ik heb tijdens motorweekendjes zo vaak "meaning of life" gesprekken gehad, en toch wist ik niks van zijn (ernstige) PTSS die heel zijn priveleven volledig ontwrichtte. Ik volg zijn dochter nog steeds op Facebook en ik vind het mooi te zien hoe zij hem met de jaren al die dingen vergeven heeft. Dat was 12 jaar geleden wel anders. Nu heeft ze een levensgote sleeve-tattoo van Renee op zijn RSV Mille... Mooi.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan