Daar gaan we weer....... Dijken dicht!

Ik heb op het afgelopen weekend mijn Arrow blafpijp in de afvalbak geworpen en mijn stille Euro 4 originele uitlaat terug gemonteerd. Katalysator gaat straks naar de milieustraat. Hoop dat veel anderen mijn voorbeeld dit jaar gaan volgen.
Steek die katalysator er ook terug onder en dan is iedereen tevreden.
Je zal geen verschil voelen met of zonder jij euro 4 motor.
 
Steek die katalysator er ook terug onder en dan is iedereen tevreden.
Je zal geen verschil voelen met of zonder jij euro 4 motor.
Ik bedoel die katalysator van Arrow. De originele zit erin, samen met een spark arrester. En trouwens heeft een katalysator een grote invloed op hoe een motor rijdt, ik kan zonder katalysator makkelijk in maximale toeren zitten zonder dat de motor overbelast voelt. Maar ja, wij moeten ook met andere factoren rekening houden.
 
Laatst bewerkt:
Ik rij al jaren origineel.
Het is gewoon asociaal.
Helaas heb ik geen recht van spreken gezien mijn gedrag vroeger :/
Open Termi’s. Ik vond ze mooi.
Maar begrijp nu pas sinds ik 40+ ben en kids heb wat voor aso geluid het is.
Net zoals scheuren op de dijk, reed afgelopen zondag bij Maurik en er kwamen daar wat debielen voorbij.
1 op een gele Fazer 1000 met alleen t-shirt en korte broek aan voornamelijk op het achterwiel en achterlijk hoog in de toeren.
Maar ja, toen ik 19 was en daar nog woonde vond ik het zelf ook prachtig om te doen.
Iets met jong en onbezonnen. :/
Maar nu, nee...je bent niet blij als je met je kleine fietst en zulke dwazen komen er voorbij.
Er zijn nog maar 2 ergere en dat zijn de über eikels in GTI of witte VW busjes.
Dat is minimaal 1500 kilo wat de bocht wel eens niet haalt en mij dwingt om in de berm te rijden.
100% digitale GPS controle door een blackbox is het enige wat dit zal tegenhouden.
Dan krijgen ze de boetes elke dag van de rekening afgeschreven en zijn ze zo failliet of opgepakt.
 
Ik rij al jaren origineel.
Het is gewoon asociaal.