sturgis shovel

Nee, ik ga hem niet kopen maar als ik het geld er liggen had had ik er wel oren naar.
Ik was gewoon benieuwd hoe het gaat met invoeren, iemand die het weet?

Wat ik ervan weet is dat je toch naar de "plaatselijke" RDW moet.
Gewoon overschrijven lukt niet. Hij moet gekeurd worden.... Helaas.
Licht,geluid, en remmen moeten inorde zijn.
Het is net zoals bij een auto invoeren.
 
Nee, ik ga hem niet kopen maar als ik het geld er liggen had had ik er wel oren naar.
Ik was gewoon benieuwd hoe het gaat met invoeren, iemand die het weet?

Ik heb ooit een motor uit Belgie gehaald.
Hij moet idd door de RDW worden gekeurd, maar dat is op zich niet zo spannend. Zorg alleen dat het nummerbord niet aan de zijkant zit, er goedgekeurde pijpen op zitten, etc, etc.

Dan moet je nog invoerrechten en BPM betalen, maar omdat de motor vrij oud is valt dat wel mee. Zal alles bij elkaar een paar honderd euro kosten denk ik.

Bel maandag anders even de Douane even op
... of als je echt niks te doen hebt kun je hier hier vast wel wat vinden: http://www.belastingdienst.nl/9229237/v/index.htm


Edit: Ik moet sneller leren typen dan Shovel Frenske...
 
Ik heb ooit een motor uit Belgie gehaald.
Hij moet idd door de RDW worden gekeurd, maar dat is op zich niet zo spannend. Zorg alleen dat het nummerbord niet aan de zijkant zit, er goedgekeurde pijpen op zitten, etc, etc.

Dan moet je nog invoerrechten en BPM betalen, maar omdat de motor vrij oud is valt dat wel mee. Zal alles bij elkaar een paar honderd euro kosten denk ik.

Bel maandag anders even de Douane even op
... of als je echt niks te doen hebt kun je hier hier vast wel wat vinden: http://www.belastingdienst.nl/9229237/v/index.htm


Edit: Ik moet sneller leren typen dan Shovel Frenske...

Bedankt jongens
 
ik heb mijne maat gesproken en de moto
is van '83 en zou naar de 200km/hr gaan ,
gemeten door een auto erbij . ( km teller is
kapot )
 
hij heeft zijn moto toch al 7 jaar zonder problemen
met zijn blok en boite ( vers. doos )
en hij doet hem weg omdat hij slecht begint te zien
en een trike vindt hij veiliger
 
al verschillend reakties gehad
maar er werdt nog niet genoeg geboden :
4200€ tot nog toe en een ruil met een buell
dus staat nog te koop
 
Ha Bral ! Ik ben al enkele jaren aan't proberen hoeveel stof mijn late-seventies shovel chop project maximum kan vergaren...en t'is veel, heel veel ondertussen...ga er volgende maand werk van maken...(check effe je mail Bral)
 
en hier heeft Danny het over dus, (ik heb de mail gechecked)

full
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan