Te koop: Harley Davidson XLCH uit 1973

zo zo, je haalt gelijk alles erbij wat je maar verzinnen kan , ik geef alleen aan dat er voor minder ook wel sportsters zijn en nog jonger ook. :X O-)
wist niet dat het zo gevoelig lag allemaal :o
Wilde aleen aan de mede mf,-ers laten weten dat ze nog meer keuze hebben.
Succes met de verkoop })
 
Hmm,

beetje vreemde opmerking, er alles bij halen wat ik verzinnen kan??? wat precies verzin ik dan, leg dat eens uit.

ik denk dat iemand die er over nadenkt om geld uit te geven , en zeker veel geld, er serieus over nadenkt...

dus dan zullen ze best naar alternatieven kijken, en dat moet ook want het is natuurlijk vraag en aanbod.

en gevoelig ligt het zeker niet, allesbehalve. iemand die een beetje kan nadenken weet zeker dat er goedkopere sportsters zijn, en wellicht in dezelfde staat, misschien nog wel beter ook, maar dat is iets tussen een eventuele koper en mijzelf. en ik weet zeker dat als ik een motor zocht dat ik niet alleen afga op wat anderen er van vinden...

maar het is erg aardig van je, dat aan mede-mf'ers denkt. maar nogmaals, als er een belg deze motor interessant vind is dat toch ok? of moeten we nu de boel omdraaien en ik als belg een nederlandse sportster kopen en invoeren in belgie?

maar ik zou graag van je horen wat ik verzonnen heb.

greetz
 
ik bied 1750 euro voor je motor. En ik denk dat dat wel een redelijk startbod is.

[EDIT] ik ben overgens geen handelaar ofzo, maar arme student en echt wel grote harley fan! (van pa overgenomen ;) ) dus hij zou iig geval in handen vallen van iemand die er lief voor zal zijn :9
 
Laatst bewerkt:
Waarom staat dit topic eigenlijk (nog steeds) onder choppers? Er is toch een verkoop topic?
(ja ik weet het ik ben een NSBer...)

(Ik heb ook wel een topic lopen over "te koop" hier in het choppers gedeelte maar dat is meer in een informative/inspirerende/vermakelijke zin bedoeld, niet daadwerkelijke verkoop... zijn niet mijn fietsen...helaas...)
 
Ik plaatste het in de verkeerde categorie...vandaar. ik weet niet of een forum admin dit kan verplaatsen naar te koop. zou beter zijn.

startbod van 1750 is erg aardig, dank je, maar daar heb je hem niet voor. sorry...

maar wel leuk dat je er op bied :]
 
HaDee 73, JIJ bent de verkoper en laat alle opmerkingen maar rustig aan je voorbij gaan...en je kan ze het niet kwalijk nemen, je bied wat aan en daar komt reaktie of kritiek op, moet je ook verwachten op het Internet...maar leg me effe uit wie, waar en waarom ze dat achtertandwiel omgekeerd erop gemonteerd hebben..?
Softail naaf ? :X
 
Ik laat ze maar aan me voorbijgaan inderdaad. En ik bepaal uiteindelijk is het niet.


Had je trouwens mijn antwoord via de mail gekregen?

greetz
 
Laatst bewerkt:
tja, niemand gaat natuurlijk zeggen heej 5000 das weinig, ik bied 6000

en als je 5000 een mooi bedrag vidn, doe je toch altijd een lager bod, we blijven wel nederlanders he (en Belgen natuurlijk)
 
tuurlijk...

en het is een vraagprijs he, wil niet zeggen dat die daarvoor weggaat. en ik denk dat het toch wel meevalt voor iemand die interesse heeft. maar als er een serieus bod komt dan neem ik dat absoluut in overweging.

greetz
 
Nee booze sorry ook voor 2000 blijft die hier.

greetz

BTW Harley is inmiddels verkocht!!!

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan