Big Twin

Toch jammer.. en echt blad voor de zelfbouwer/ zelfsleutelaar is er niet...

Dus, misschien toch een combinatie... zowel choppers als streetfighters.. mits zelf gebouwd..

Tja, ik geloof dat ik tot een minderheid behoor die het geen flikker uit maakt wat voor motor iemand rijd... word een beetje moet van dat in een hokje zetten.

- jij een chopper
- jij een streetfighter..
 
Toch jammer.. en echt blad voor de zelfbouwer/ zelfsleutelaar is er niet...

Dus, misschien toch een combinatie... zowel choppers als streetfighters.. mits zelf gebouwd..

Tja, ik geloof dat ik tot een minderheid behoor die het geen flikker uit maakt wat voor motor iemand rijd... word een beetje moet van dat in een hokje zetten.

- jij een chopper
- jij een streetfighter..
jij een homo })
 
i.d.d. en erg (technisch) mooie foto's ook van FD :} Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij die scherptediepte zo extreem gering krijgt :Y Zelfs met extreme diafragma instelling krijg ik het onderwerp nooit zo mooi geisoleerd van de achtergrond :?
 
Vandaag ook BT gekocht, hartstikke leuk om zo die HD te zien en natuurlijk zijn berijder.
Leuk geschreven en (wederom) schitterende foto's.
Waar het MF al niet goed voor is :]
 
Ik snap niet wat het probleem is ieder zijn meug, toch? als je de motoren niet mooi vindt waarom koop je het blad dan? Het maakt mij niet uit ik lees het liever dan de story..
Wat ik eigenlijk niet snap, kent iedereen hier echt iedereen?














h
 
Nee, niet iedereen.

Maar als je jezelf nu even in het juiste topic voorstelt....

(En af en toe eens een treffen of open dag of zo bezoekt...)
 
meneeren als ob wieringa,beer,adje van bohemen en f-d doen goeie dingen voor bt
en wat sponsoring betreft tja ze kunnen niet zonder maar onderhand moet het ook geen reclamedrukwewerk worden.

er is hier ooit sprake geweest om een nieuw blaadje op te zetten voor de"underground scene".

jammer dat daar nooit iets mee is gedaan.
ben ook wel benieuwd of er een gedrukte versie verschijnt van f-d zijn blaadje
 
meneeren als ob wieringa,beer,adje van bohemen en f-d doen goeie dingen voor bt
en wat sponsoring betreft tja ze kunnen niet zonder maar onderhand moet het ook geen reclamedrukwewerk worden.

er is hier ooit sprake geweest om een nieuw blaadje op te zetten voor de"underground scene".

jammer dat daar nooit iets mee is gedaan.
ben ook wel benieuwd of er een gedrukte versie verschijnt van f-d zijn blaadje

f-d zijn blaadje? vertel!
 
Bedoel je van deadendcruisers? Mag wat mij betreft een blaadje worden over custom-culture algemeen. Choppers, Bobbers, Hot-rods, Vintage en Rock & Roll!!! Maar daar gaan we al weer. Ik hoef er geen "Streetfighters"in. Vind ik gewoon niks.
 
net weer de nieuwe bigtwin in de bus, echt alleen maar Harleys! _O- :? |(
Het wordt tijd voor wat meer non-yankie bikes :X
 
@ Swagman: sorry voor de veeeeel te late reactie maar bij deze dan toch een reactie:
Bedankt voor je aanbod, maar ik heb gemerkt dat ik helemaal niet aan lezen/plaatjes kijken toe kom, en mijn broer neemt nog een dikke stapel BT en BSH's e.d. mee. Maar toch zeker bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan