start systemen

lock

Die hard MF'er
5 jul 2004
605
0
Den Haag
heeft er iemand ervaring met startsystemen op afstand. meestal zit er ook alarm op enzo.

als er iemand is die dit kent weet je misschien ook waar het te krijgen is.
 
engelsen gebruiken het veel op streetfighters dus misschien ff googlen...

en het signaal draadje aan je neutraal schakelaar knopen zodat ie alleen wil starten in de vrij..
 
Werkt gewoon op een electrische puls (lees: het op afstand aanzetten van een auto-alarm = electrische puls = starten).

Eén tip; zorg dat hij niet kan starten als je motor in de versnelling staat. Ik heb in Frankrijk eens een patsertje gezien die ook zo'n op-afstand-te-starten-motor had, echter een grappenmaker had aan z'n motor gezeten, stond dat ding in z'n 1.....heeeeeeel lullige afgang voor een vol terras!
 
ik heb zo`n alarm voor de auto
volgens mij zijn ze er ook voor de motor en anders om te bouwe voor de motor
voor de auto was hij 199 pleuro ik zal de website even opzoeken en hier bij zette
het is een nederlandse site dus lekker makkelijk
 
Werkt gewoon op een electrische puls (lees: het op afstand aanzetten van een auto-alarm = electrische puls = starten).

Eén tip; zorg dat hij niet kan starten als je motor in de versnelling staat. Ik heb in Frankrijk eens een patsertje gezien die ook zo'n op-afstand-te-starten-motor had, echter een grappenmaker had aan z'n motor gezeten, stond dat ding in z'n 1.....heeeeeeel lullige afgang voor een vol terras!

de meeste alarmen starte niet als hij niet op de handrem staat en uit zijn versnelling
teminste bij camco alarme dan
 
ja, let op die beveiliging..
en dan nog iets: sommige systemen geven een signaal wat net iets te lang duurt, je startmotor werkt dan nog even door terwijl hij al loopt.. niet echt goed voor de starter. verschilt per systeem en per motor, want sommigen hebben vrijloop op de startmotor..
 
Terug
Bovenaan Onderaan