hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk??? deeltje 2

waarop rijden we eigenlijk????

  • Honda

    Stemmen: 21 27,6%
  • Yamaha

    Stemmen: 12 15,8%
  • Suzuki

    Stemmen: 26 34,2%
  • Kawasaki

    Stemmen: 8 10,5%
  • Ktm

    Stemmen: 0 0,0%
  • Aprilia

    Stemmen: 4 5,3%
  • Bmw

    Stemmen: 1 1,3%
  • Ducati

    Stemmen: 1 1,3%
  • Harley Davidson

    Stemmen: 1 1,3%
  • Triumph

    Stemmen: 2 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    76
Status
Niet open voor verdere reacties.
Valt s avonds nog redelijk mee, als het niet te druk is, als je voor de lichten staat en er uit de "zijstraten" niet geen auto's in die richting gaan.
Veel als blijkbaar. dan toch maar gewoon autovrij :P
de beplanting in de berm hebben ze nu ook gekortwiekt , men kan de perfecte lijn nu moeiteloos aanhouden. :9~ ik kan me bijna niet meer bedwingen, waar blijft de zomer ?
 
een nieuw merk af wat acropo... ,en who needs een moderator. Iedereen mag zijn gedacht toch zeggen of ni soms. Ik ben content dat iedereen zich hier vermaakt ;)


Maar ik ben volledig VOOR vrijheid van spreken ;) net daarom deze errrrm droge uitspraak :)

maar o wee als er geen smileys bijstaan })
 
Dit zou mijn schaduw kunnen zijn. Foto =U.S.A. Als meest gehate belg op dit forum (met bedreigingen) zal ik beter geen foto's tonen waar ik herkenbaar ben. Volgende post bijna onherkenbaar...


meest gehate belg... wel das snel eneuh... waarom ken ik je niet dan? looooooooooooooool
 
Dit zou mijn schaduw kunnen zijn. Foto =U.S.A. Als meest gehate belg op dit forum (met bedreigingen) zal ik beter geen foto's tonen waar ik herkenbaar ben. Volgende post bijna onherkenbaar...



meest gehate belg???????
Hebben we je misschien iets aangedaan,
er staat zelfs een optie Harley in de poll :}


})
 
Laatst bewerkt:
Dit zou mijn schaduw kunnen zijn. Foto =U.S.A. Als meest gehate belg op dit forum (met bedreigingen) zal ik beter geen foto's tonen waar ik herkenbaar ben. Volgende post bijna onherkenbaar...

Waarom zou je de meest gehate Belg hier zijn :?

Of ben je Flitser of deurwaarder ? |(
 
Dit weekend bij alle Harley-Davidson en Buell-dealers OPEN HOUSE.

Wat bedoelt u met "een Buell voor twee dagen te winnen?" :?

[afbeelding]

Er staat letterlijk in de Buell-brochure die vorige week in mijn bus zat: 'Win een Buell voor twee dagen.' Komt er volgens mij op neer dat je op een deelnemingsformulier een schiftingsvraag moet beantwoorden en het formulier in een doos moet stoppen. Daar trekken ze dan één iemand uit die voor twee dagen met een Buell op stap mag. Niet zo moeilijk, toch?
 
Ik ga zondag ook mee met een rit maar keer vroeger huiswaarts om de moto gp te gaan kijken :Y
WIl geen minuut missen van de actie :N :9~~

MotoGP ligt eigenlijk op vervelend uur, zo net midden in de dag.
Heb dan de keuze: ofwel 's morgens vroeg gaan rijden en op tijd terug voor GP (maar moet zaterdagavond naar een feestje dus :N ), ofwel GP kijken en daarna nog eventjes gaan rijden, ofwel alleen GP kijken en niet gaan rijden :N , ofwel alleen gaan rijden en niet naar GP kijken.
Wordt nog een verdomd moeilijke keuze...
 
alé jongens,ik wou julie toch even voorstellen aan mijn nieuwe tuff }) heb er lang op moeten wachten,maar hij is er eindelijk..en nu maar wachten op droog weer en km maken.. :}
full


en een beetje reklame voor mijn fantastische dealer
 
Laatst bewerkt:
heb al eens aangevraagd voor een autovrije zondag op dit stuk asfalt maar ik kreeg te horen van de flikken als ze me daar nogeens zagen rijden de motor gingen in beslag nemen bijna 1jaar geleden nu. Ondertussen andere motor en ander nummerplaat dus fun verzekerd }) *O*
was da als ze ons tegengehouden hebben als ik mijn kawa nog had
 
plopsaland zal er beter optrekken _O- andyken ge gaat uwe yammermaar toch niet afzweren voor ne hond(erd(25)a |(
125 heb ik al gehad eh da was diene cagiva ge weet wel dat ducatimodel dak daar had van de 9 maand dak hem had heeft hij 6 maand in de garage gestaan |( _O- :W
 
zeg moderator..... waarom staan we nu weer in "waar is wat te doen"
graag terug in "algemene motorpraat"

thnx Sheldon
 
alé jongens,ik wou julie toch even voorstellen aan mijn nieuwe tuff }) heb er lang op moeten wachten,maar hij is er eindelijk..en nu maar wachten op droog weer en km maken.. :} [afbeelding]

en een beetje reklame voor mijn fantastische dealer

fantastische machine.... gefeliciteerd ermee,
weer een Suzuki erbij in de poll
je bike staat nu ook gelinkt achter je naam in de openingslijst,
maar euh.... ik mis je woonplaats nog :W
 
Omdat het hier gewoon hoort. Alle omgevingstopics staan in waar is wat te doen dus jullie Belgentopic mag daar nu ook staan :)


België is geen omgeving maar een land,
vanuit hier delen we elkaar ervaringen, kennis en informatie mee en bijvoorbeeld waar en wanneer we iets gaan doen,
en dan plaatsen we "het besproken" in waar is wat te doen, zoals het hoort,
de Belgentopic is motorpraat, dus automatisch ook in algemene motorpraat

en dit opeens na 3000 posts........ nu vraag ik me af waarom nu???
 
alé jongens,ik wou julie toch even voorstellen aan mijn nieuwe tuff }) heb er lang op moeten wachten,maar hij is er eindelijk..en nu maar wachten op droog weer en km maken.. :} [afbeelding]

en een beetje reklame voor mijn fantastische dealer


Eerst en vooral: bangeeeelijk machientje!, enfin ja, zelf zou ik later nen 750 willen aanschaffen ook in t zwart (beetje van: nen 1000 is toch overkill, ma wie weet zeg ik tegen dan: waarom niet, lol)

en ten tweede, jacqmaer... daar heb ik men tweedehands bandit1200 gehaald in september, tot nu toe niet al te veel probs mee gehad dus, denk wel dat het daar goed zit ;) heeft ook gezegd dat ik altijd mocht langskomen maareuh... is net wat te ver voor mij en ik vertrouw op men eigen garage ;)

toch, k hoop dat alles daar vlot verloopt voor je onderhoud ;)
en... one day... my second bike will be a gsx-r, lol...
 
België is geen omgeving maar een land,
vanuit hier delen we elkaar ervaringen, kennis en informatie mee en bijvoorbeeld waar en wanneer we iets gaan doen,
en dan plaatsen we "het besproken" in waar is wat te doen, zoals het hoort,
de Belgentopic is motorpraat, dus automatisch ook in algemene motorpraat

en dit opeens na 3000 posts........ nu vraag ik me af waarom nu???



FIGHT THE SYSTEM!!! lol, ja de belgen zijn nu eenmaal goed in schenen trappen waar nodig... terwijl de nederlandse regering eerder lekker achter tony blair aan loopt :p

hooray for the underdog!!! lol
 
1) België is geen omgeving maar een land,
2) anuit hier delen we elkaar ervaringen, kennis en informatie mee en bijvoorbeeld waar en wanneer we iets gaan doen, en dan plaatsen we "het besproken" in waar is wat te doen, zoals het hoort,
3) de Belgentopic is motorpraat, dus automatisch ook in algemene motorpraat

4) en dit opeens na 3000 posts........ nu vraag ik me af waarom nu???
Ga je nou alles én rapporteren én in dit topic zetten? De mailrapportage lijkt me een betere plek voor dit soort discussies maar oké...

Ik heb er even nummers aan gehangen:
1) Of het een land of een omgeving is maakt niks uit, waar is wat te doen is de plek volgens de crew.
2) Zoals in vele andere topics ook het geval is, en ook die staan hier.
3) Dan zouden we heel veel topics moeten gaan verplaatsen en dat doen we dus niet.
4) Omdat we het eerder nog niet gedaan hebben houdt niet in dat het toen wel goed was. Het topic is verplaatst, zoals het ook hoort, en het blijft gewoon hier staan.

Ik neem aan dat dit uitleg genoeg is. Zo niet dan graag een eventuele verdere discussie via de mail om het topic schoon te houden.
 
Laatst bewerkt:
Ga je nou alles én rapporteren én in dit topic zetten? De mailrapportage lijkt me een betere plek voor dit soort discussies maar oké...

Ik heb er even nummers aan gehangen:
1) Of het een land of een omgeving is maakt niks uit, waar is wat te doen is de plek volgens de crew.
2) Zoals in vele andere topics ook het geval is, en ook die staan hier.
3) Dan zouden we heel veel topics moeten gaan verplaatsen en dat doen we dus niet.
4) Omdat we het eerder nog niet gedaan hebben houdt niet in dat het toen wel goed was. Het topic is verplaatst, zoals het ook hoort, en het blijft gewoon hier staan.

Ik neem aan dat dit uitleg genoeg is. Zo niet dan graag een eventuele verdere discussie via de mail om het topic schoon te houden.



errrm right on!!! looool (ja sorry, heb zo wat schrik van spinnen sinds ik ooit is zwaar gebeten ben geweest ;) )

en toch... laat die rare belgen maar doen, ze doen geen vlieg kwaad (spinnen daarentegen :p )
 
Wordt het geen tijd dat er hier een Belg moderator wordt? Kan hij ons terugzetten waar we ons thuis voelen: in 'Algemene motorpraat'! })
Ik denk trouwens niet dat er iemand zich aan zal storen dat ons topic 'bevuild' wordt met deze discussie. Als het niet met deze discussie was, bevuilden we het wel met andere zever.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan