2 Juli DUTCH RIDE OUT 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

TTBRUTUS

MF'er
4 jan 2022
72
55
🏁
MEGA RIDEOUT 2023
🏁

πŸ””
2 JULI
πŸ“
Dit zijn alle Dutch Ride Out opstaplocaties. Al deze opstaplocaties komen bijeen voor de MEGA RIDEOUT.
⚠
Alle opstaplocaties die niet op deze lijst staan worden niet door DRO verzorgd, over deze locaties hebben wij dus ook geen informatie.
De start- en eindlocatie komen ook dit jaar niet online! Hier is bewust voor gekozen wegens de positieve aspecten hiervan. Vanaf de opstaplocaties beleef je al een Dutch Ride Out sfeer. Hierbij zijn er vele road-captains geregeld door verschillende leuke groepen in Nederland! Deze zijn allemaal geΓ―nstrueerd en zorgen er dus ook mede voor dat iedereen veilig en op tijd aankomt!
Maak kennis met de bikers vanuit jouw eigen locatie, zo heb je later op de dag wellicht een maatje waarmee je richting huis kunt rijden, maakt het nog gezelliger! Bij Dutch Ride Out is het samen uit, samen thuis!
πŸ“Œ
Almere
πŸ“
Atlantis Almere
Pim Mulierstraat 101, 1362 LC Almere, Nederland
Verzamelen: 10:30
Vertrekken: 11:00
πŸ“Œ
Alphen a/d Rijn
πŸ“
Parkeerplaats ARC Alphen aan den Rijn
C.P. Mulderveld, 2406 LH Alphen aan den Rijn, Nederland
Verzamelen: 10:15
Vertrekken: 10:45
πŸ“Œ
Amersfoort
πŸ“
Carpoolplaats Bunschoten
3828 NL Hoogland, Nederland
Verzamelen: 11:00
Vertrekken: 11:30
πŸ“Œ
Amsterdam
πŸ“
Parkeerplaats sportpark Voorland - Amsterdam
1098 TZ Amsterdam, Nederland
Verzamelen: 10:00
Vertrekken: 10:30
πŸ“Œ
Antwerpen
πŸ“
Esso Minderhout
Autostrade E19 2322, BelgiΓ«
Verzamelen: 09:15
Vertrekken: 09:45
πŸ“Œ
Apeldoorn
πŸ“
KFC Apeldoorn
Het Rietveld 1, 7321 CT Apeldoorn, Nederland
Verzamelen: 10:00
Vertrekken: 10:30
πŸ“Œ
Arnhem
πŸ“
Gelredome Arnhem
Batavierenweg 25, 6841 HN Arnhem, Nederland
Verzamelen: 09:45
Vertrekken: 10:15
πŸ“Œ
Assen
πŸ“
McDonald's Assen Zuid
Burgemeester Grollemanweg 10, 9405 TN Assen Nederland
Verzamelen: 08:45
Vertrekken: 09:15
πŸ“Œ
Breda
πŸ“
Breepark Breda
Bavelseparklaan, 4817 ZX Breda, Nederland
Verzamelen: 09:45
Vertrekken: 10:15
πŸ“Œ
Den Haag
πŸ“
KFC / McDonald’s Den Hoorn
Hogenhoorn 1, 2635 BZ Den Hoorn, Nederland
Verzamelen: 10:15
Vertrekken: 10:45
πŸ“Œ
Eindhoven
πŸ“
McDonald’s Best
Eindhovenseweg Zuid 59, 5683 PW Best, Nederland
Verzamelen: 09:45
Vertrekken: 10:15
πŸ“Œ
Heerenveen
πŸ“
McDonald's Heerenveen
Stadion 11, 8448 EA Heerenveen, Nederland
Verzamelen: 08:45
Vertrekken: 09:15
πŸ“Œ
Rotterdam
πŸ“
BP De Vink
Rijksweg A20, 2913 LW Nieuwerkerk aan den IJssel, Nederland
Verzamelen: 10:45
Vertrekken: 11:15
πŸ“Œ
's-Hertogenbosch
πŸ“
De Lucht Oost
A2 2a, 5314 LJ Bruchem, Nederland
Verzamelen: 11:00
Vertrekken: 11:30
πŸ“Œ
Utrecht
πŸ“
City Skydive Utrecht
De Heldinnenlaan 2, 3543 MB Utrecht, Nederland
Verzamelen: 11:00
Vertrekken: 11:30
πŸ“Œ
Weert
πŸ“
Atlantis Nederweert
Randweg West 4c, 6031 RS Nederweert, Nederland
Verzamelen: 09:00
Vertrekken: 09:30
πŸ“Œ
Zaandam
πŸ“
FEBO Drive Oostzaan
Ambacht 30, 1511 JZ Oostzaan, Nederland
Verzamelen: 10:15
Vertrekken: 10:45
πŸ“Œ
Zwolle
πŸ“
KFC Zwolle Noord
Oude Meppelerweg 1, 8024 AB Zwolle, Nederland
Verzamelen: 10:00
Vertrekken: 10:30
 
Dit is een leuke puzzelopdracht: gebruik de verzamelpunten en de vertrektijden om de startlocatie te bepalen.

Hoeveel rijders worden er verwacht?
 
Dit is een leuke puzzelopdracht: gebruik de verzamelpunten en de vertrektijden om de startlocatie te bepalen.

Hoeveel rijders worden er verwacht?
Uit verveling een beetje vergeleken. Lijkt nieuwegein, houten of vianen te worden.

Je kan rekenen op een paar duizend, hoeveel 'paar' het zijn...geen idee
 
Super vet man! Echt geweldig! Lekker in slakkengang achter elkaar aan tuffen over de snelweg, 5 motoren breed, en non-stop aan je gas jengelen. :r
Wil wel mee maar ik heb helaas geen Roof Boxer en ik rij in een volledig beschermende raceoverall met airbag, dat is niet stoer genoeg.

En daarna weer mauwen dat alle dijkwegen dicht gaan en je afvragen waarom de gewone mensch toch zo’n afkeer van motorrijders heeft.. :z
 
Laatst bewerkt:
Super vet man! Echt geweldig! Lekker in slakkengang achter elkaar aan tuffen over de snelweg, 5 motoren breed, en non-stop aan je gas jengelen. :r
Wil wel mee maar ik heb helaas geen Roof Boxer en ik rij in een volledig beschermende raceoverall met airbag, dat is niet stoer genoeg.

En daarna weer mauwen dat alle dijkwegen dicht gaan en je afvragen waarom de gewone mensch toch zo’n afkeer van motorrijders heeft.. :z
Wat hebben de dijkwegen ermee te maken als je toch over de snelweg heen gaat tuffen?πŸ€”
 
Gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Niet zo veel nadenken joh
Dit is wel precies het antwoord dat ik verwacht had.
Maar goed, ik denk wel na. Gelukkig. En ik bedenk me net dat ik nog liever sterf dan geassocieerd worden met zo’n kansloze ride out, laat staan mee rijden.
Eens zien hoeveel van die losers er dit jaar weer op elkaar klappen omdat ze met zero skills trucjes aan hun matties moeten laten zien.
 
Toch lijkt me dat wel gaaf om eens te horen en zien. Wat een gebulder moet dat opleveren. πŸ₯³

Hoe gaat dat eigenlijk bij een stoplicht of kruising? Vierduizend man tegelijk? _O-
 
Hier staat een filmpje. Tis net het wegrijden bij de TT denk ik. Ik zou er zelf ook niet aan meedoen maar ziet er wel gaaf uit zo.
 
De NEFOM staat al te juichen :Y.

Die sterven ter plekke door de rev bombs. :+

Deze Rideouts zijn wel véél groter dan MFMM was, maar dat werd in 2005 ook minder leuk toen de politie standaard aanwezig was na het ongeluk in 2004, waar die fietser werd geschept door een stuntende motorrijder. Dat is ook alweer bijna 20 jaar terug. Tijd vliegt. Maar goed, dat Dutch Rideout groter is komt ook gewoon door dat er nu meer mensen op internet zitten en social media nu bestaat en toen de MFMM's er zonder politie waren, er nog niet echt social media bestond. Facebook was in opstartfase in 2004, Hyves kwam ook pas eind 2004, wat dus al na dat ongeluk was en toen de politie elke keer erbij kwam kijken en je meteen je rijbewijs kon inleveren als je voorwiel een paar centimeter omhoog kwam. Daarom nu natuurlijk ook geen start- en eindlocatie, om zo lang mogelijk wheelies te kunnen trekken, stoppies te maken en rev bombs te gooien tot de politie er is. :P

Ik rijd overigens niet mee hoor. Mij veel te groots, de rev bombs vind ik gewoon een irritante manier van laten zien dat je er ook bent (ja, ik ben een ouwe lul en het haantjesgedrag neemt dan af naarmate de jaren passeren en je gesetteld bent) en altijd wel een ongeluk. Maar dat is niet gek met zovelen op de weg met allemaal andere rijervaringen. Laat mij maar rijden in m'n uppie of met een klein groepje waarbij we elkaar en elkaars rijstijl kennen.
 
Die sterven ter plekke door de rev bombs. :+

Deze Rideouts zijn wel véél groter dan MFMM was, maar dat werd in 2005 ook minder leuk toen de politie standaard aanwezig was na het ongeluk in 2004, waar die fietser werd geschept door een stuntende motorrijder. Dat is ook alweer bijna 20 jaar terug. Tijd vliegt. Maar goed, dat Dutch Rideout groter is komt ook gewoon door dat er nu meer mensen op internet zitten en social media nu bestaat en toen de MFMM's er zonder politie waren, er nog niet echt social media bestond. Facebook was in opstartfase in 2004, Hyves kwam ook pas eind 2004, wat dus al na dat ongeluk was en toen de politie elke keer erbij kwam kijken en je meteen je rijbewijs kon inleveren als je voorwiel een paar centimeter omhoog kwam. Daarom nu natuurlijk ook geen start- en eindlocatie, om zo lang mogelijk wheelies te kunnen trekken, stoppies te maken en rev bombs te gooien tot de politie er is. :P

Ik rijd overigens niet mee hoor. Mij veel te groots, de rev bombs vind ik gewoon een irritante manier van laten zien dat je er ook bent (ja, ik ben een ouwe lul en het haantjesgedrag neemt dan af naarmate de jaren passeren en je gesetteld bent) en altijd wel een ongeluk. Maar dat is niet gek met zovelen op de weg met allemaal andere rijervaringen. Laat mij maar rijden in m'n uppie of met een klein groepje waarbij we elkaar en elkaars rijstijl kennen.
Nietes.
O-)
Het neemt niet af, het verandert alleen. Vanaf de omslagleeftijd wordt haantjesgedrag geΓ―nterpreteerd als "kijk mij hier eens boven staan, wat ben ik zelfstandig he?"

:P
 
Ouwe lul. :+ Enige wat wel leuk blijft, is hard optrekken en zo vlot mogelijk over een bochtige weg vliegen. Maar rev bombs? Irritant.

voorbeeldje;
 
Dit is wel precies het antwoord dat ik verwacht had.
Maar goed, ik denk wel na. Gelukkig. En ik bedenk me net dat ik nog liever sterf dan geassocieerd worden met zo’n kansloze ride out, laat staan mee rijden.
Eens zien hoeveel van die losers er dit jaar weer op elkaar klappen omdat ze met zero skills trucjes aan hun matties moeten laten zien.

Wakker geworden met zand tussen je lipjes?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan