hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk??? deeltje 2

waarop rijden we eigenlijk????

  • Honda

    Stemmen: 21 27,6%
  • Yamaha

    Stemmen: 12 15,8%
  • Suzuki

    Stemmen: 26 34,2%
  • Kawasaki

    Stemmen: 8 10,5%
  • Ktm

    Stemmen: 0 0,0%
  • Aprilia

    Stemmen: 4 5,3%
  • Bmw

    Stemmen: 1 1,3%
  • Ducati

    Stemmen: 1 1,3%
  • Harley Davidson

    Stemmen: 1 1,3%
  • Triumph

    Stemmen: 2 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    76
Status
Niet open voor verdere reacties.
Das een feit, ma vriendin en moeder verschillen niet zo heelveel in gewicht, en toen had k minder t gevoel dat hij "lomer" aanvoelt
hehe vriendin is jonger als je moeder, missch.... hehe nee grapje,andere manier van rijden met moeder achterop dan met vriendin zonder t tegoei te beseffen zou ook kunnen, ik weet dat mijn vriendin t ongeveer 1u volhoudt tot ze me een stoot tegen mijn helm geeft en mijn moeder missch 5 minuten als ik haar ooit nog achterop krijg, is geleden van me eerste peugeot 102 tje haha ongeveer 13 jaar geleden
 
Das een feit, ma vriendin en moeder verschillen niet zo heelveel in gewicht, en toen had k minder t gevoel dat hij "lomer" aanvoelt


zogauw je passagier je niet meer vast hoeft te houden is het tijd om er iets aan te doen :P
neem aan dat je een electronische onsteking hebt,
en bij 20000 km ga ik niet aan je kleppen denken (alhoewel het is een ietaljaantje)

neem aan dat je gewoon voorzichtiger bent met ma,
en dat je ook eerder overschakelt.....
geloof niet dat je de power van een tweecilinder optimaal benut hebt gister


edit: de euromillions is gister bij mij gevallen....... 9,70 euro wel te verstaan


nu nog kijken wat ik er allemaal mee ga doen :+
 
Laatst bewerkt:
zogauw je passagier je niet meer vast hoeft te houden is het tijd om er iets aan te doen :P
neem aan dat je een electronische onsteking hebt,
en bij 20000 km ga ik niet aan je kleppen denken (alhoewel het is een ietaljaantje)

neem aan dat je gewoon voorzichtiger bent met ma,
en dat je ook eerder overschakelt.....
geloof niet dat je de power van een tweecilinder optimaal benut hebt gister


edit: de euromillions is gister bij mij gevallen....... 9,70 euro wel te verstaan


nu nog kijken wat ik er allemaal mee ga doen :+

Zal wel zoiets zijn, miss straks nog snel even rijden zien wat dan geeft.

En de winst miss een goed doel oprichten ?
Red de duiven _O-
 
en niemand rijden sewes
ik ga eerst mijn pak eens ontdoen van al die lijken die ik
in de ardennen gemaakt heb
dan moto poetsen want morgen zx6meeting *O* *O*
en dan klein toerke doen want anders word hij terug vuil
 
@ ik was daar op dat moment heb er ook een foto van je was goe bezig.............
full
 
hiernet iets leuk zien passeren, suzuki gs500
op zich niets speciaal.
Maar hierop zat een jonge deerne, met leuk ogen, en toch een aangenaam figuur *D
Ze rijdt nog met een L dus als k ze eens op de moto tegenkom zou k toch moeten instaat zijn ze even te volgen :z
 
Rij ik gisteren in mijn nieuwe volvo en was wat aan het toeren. Zie ik een motorrijder en dacht, die heeft er lekker de vaart in, kom laat ik hem eens volgen...Wat krijg ik als dank ................justem....een hoop rook... :?
 
Schone motor. Het moeten niet altijd blauw-witte gsxr's zijn die je ziet. Daarom heb ik ook een zwart-grijze gekocht.

Nog nooit geen opmerkingen gekregen van de politie over de manier waarop je je nummerplaat bevestigd hebt?
 
ik heb net nieuw rubber op mijn voorwiel laten plaatsen. 167 euro voor een michelin power pilot 120/70/17, geplaatst.

is dit een redelijke prijs of heb ik mij int zak laten zetten ?

Ik heb 320 betaald voor de set
bandenmaat
voor 120
achter 180
Dit is voor de gewone m pp
 
Rij ik gisteren in mijn nieuwe volvo en was wat aan het toeren. Zie ik een motorrijder en dacht, die heeft er lekker de vaart in, kom laat ik hem eens volgen...Wat krijg ik als dank ................justem....een hoop rook... :?

hey..... da's nou de enigste Ollander die ik ooit in huis gehaald heb.....
en weet je wat......

het deed geen pijn,

ahoy Yamaharold..... wie gehts :W
 
gehts ja goed... :W Und mit dir?

Heb jij hem binnengelaten? Jij hebt lef...You live dangeroes dangeres dangerus.... :}

Ik was eens bij hem op de koffie en wist niet of ik nog wel mocht gaan.... _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan