[Centraal] MF'(st)er gespot, post het hier, DEEL 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Namens AJS gespot in Haarlem op de Zeilweg. Afgelopen vrijdagmiddag om 11:30u

Blauwe R1

Zou ook nog wel een R6 geweest kunnen zijn...

Zou ik geweest kunnen zijn. Is mijn woon-werkroute :P zo veel blauwe r1's / r6en rijden niet rond in haarlem, zeker niet met een MF sticker *O*

Geen kleding herkenning? draag nu met het warme weer altijd wel me blauw/wit/zwart leer alphinestars jackje
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen vrijdag-middag, rond 17:00, een zwarte TL-1000R met MF-sticker in Ede, bij het gemeente-huis.

Wie o wie?


dat was ik...vroegah had ik een daytona, die nu als schroothoop ergens rondzwerft. De tlr is de opvolger :)
Sta altijd bij woonstede daar ergens voor de deur.

spirit69
 
Whoopsie, idd geen ZX6R :P Damn het was nog vroeg hoor, wees blij dat ik je gespot heb :} Ik ben niet te spotten, heb geen sticker :9

KLOPT })

en geen motor waar je die stickert op kan plakken maar vanaf zaterdag komt het goed,............................toch? :9

:+
 
vanmorgen 10.30 en vanmiddag 14.00 gespot bij de HHS: rode honda cb450
Ik had mijn motor naast de jouwe geplaatst alleen rij ik zonder sticker rond

wie-o-wie?
 
KLOPT })

en geen motor waar je die stickert op kan plakken maar vanaf zaterdag komt het goed,............................toch? :9

:+

Wrijf het er nog ff in! :9

Sticker is besteld! Motor komt ergens deze week weer terug ;)

Het komt helemaal goed. Ik ben het hele weekend te vinden op de motor (nog ff zonder sticker uiteraard)!!! *O* *O* *O*
 
Die werkt bij AviaPartner, dacht ik, ben vergeten wie, wat en hoe en enz. :z

Tot hoe laat werk je?
[me]Ik ben er vanaf 16.00 (aanvang dienst) weer bij...[/me]

Ik ben al weer thuis. Had even tijd om mijn spot direct te posten. Ik heb komende twee weken vroege en héél vroege dienst :X
 
*O* *O* MF'er gespot. *O* *O*

Locatie: Kruispunt nieuweweg Poeldijk richting McDonalds.
Motor: Blauwe yamaha R6

Gisteren was jij ook bij de vermogenbank in Poeldijk

Ik heb een ZX6R ik ging richting kijkduin jij richting McDonalds.
 
Laatst bewerkt:
Gespot in Zwollywood!! *O*

Wat: Zwart/witte Srad :9~ :9~

Waar: Zwolle je kwam vanaf de Berkum kant en ging bij de stoplichten linksaf de snelweg richting Kampen, ik was de Zwart/grijze Srad die je groette in de bocht.

Tijd: 20.00uur

Volgens mij was dat Sticky Steve, tenminste ik heb nog geen andere Zwart/witte srad gezien op motor-forumpics.

Groeten

Sraddraaier!!

dat was ik inderdaad. had je MF sticker niet gezien, maar wel gezwaaid! :W
 
Zondagavond om 18.37 in Doetinchem:

Blauw-witte GSX-R met racekuipen en 2 lens lampen in de kuip. Nummer 44 en een zooi reclame.

Je draaide nog een extra rondje over de rotonde terwijl de andere 3 (2 racers en een sjoppert) afsloegen. Je haalde mij na het bruggetje en de rotonde in.

Ik zat in een rode (nou ja... rood :X) Mazda 323f model met de klaplampen.


Wie oh wie? Ben best benieuwd!
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* MF'er gespot. *O* *O*

Locatie: Kruispunt nieuweweg Poeldijk richting McDonalds.
Motor: Blauwe yamaha R6

Gisteren was jij ook bij de vermogenbank in Poeldijk

Ik heb een ZX6R ik ging richting kijkduin jij richting McDonalds.
ik zag je wel staan op de kruising, maar was een beetje lastig omkijken... herkende je motor. je kruisde me al in de buurt van de veiling volgens mij.

klopt, was ik gister ook!!!
:W
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag te Marken een GSR600 en nog een blauwe cbr600RR geloof ik met MF sticker op de plaat. kwam vanuit Marken.
Zal Lovin It wel zijn. Hoe laat was je daar dan? Was je te voet of met de motor? Ik liep er namelijk op de dijk.




Gister nog gespot!!!!!
Gele Soes SV ( blauw-rood Dainese pak)
blauw-witte Gixxer (Blauw-wit pak, zwart half lang haar, Belgisch kenteken volgens mij)
blauwe Thundercat (met duo)
waar: Monnickendam bij de loeipia tent

Ik was die kerel in dat gele shirt (met een blonde schone aan mijn zijde), die nog ff achter de fietsen langsliep om de stickers te zoeken
 
Gespot: A15 rond de klok van 17u10
Donkere Yamaha MZ ** ** Sorry van de late reactie, was zo overdonderd dat ik es gespot ben. Dacht dat er iets met de :] was ;)
Wat ik wel gezien heb is je flashie helm :9~
 
Gespot: A15 rond de klok van 17u10
Donkere Yamaha MZ ** ** Sorry van de late reactie, was zo overdonderd dat ik es gespot ben. Dacht dat er iets met de :] was ;)
Wat ik wel gezien heb is je flashie helm :9~~

Eindelijk ook weer een spotje..
Ik zag je rijden en dacht, daar mot ik effe naar toe kachelen...
Had al zo'n vermoedde dat je het niet begreep..
Maar uiteindelijk zag ik je toch nog knikkebollen.. :Y

Rij iedere ganze dag op de A15,
Je bent de eerste die ik tegenkom in zeer lange tijd.
Ofwel SUPERSPOT dus :}


PS achterop mijn flashie helm, staat ook mijn nick :W
 
Eindelijk ook weer een spotje..
Ik zag je rijden en dacht, daar mot ik effe naar toe kachelen...
Had al zo'n vermoedde dat je het niet begreep..
Maar uiteindelijk zag ik je toch nog knikkebollen.. :Y

Rij iedere ganze dag op de A15,
Je bent de eerste die ik tegenkom in zeer lange tijd.
Ofwel SUPERSPOT dus :}


PS achterop mijn flashie helm, staat ook mijn nick :W



Graag gedaan :} Je bent ook de eerste die ik spot hoor. :+
Ben geen held tijdens de spits, maar ik geef niet op *O*
Volgende keer zal ik iets beter opletten en je helm es goed bekijken O-)
 
Gespot vandaag rond 17.00 op de amnesty internationallaan in Hellevoetsluis. Een zwarte motor (kon niet goed zien welke want ik zag het te laat) met seatpipes en de bestuurder was ook in het zwart gekleed (op de helm na).
 
gespot op de ouderkerkerdijk bij het parkeerterein van de politie

full
 
vanmorgen 10.30 en vanmiddag 14.00 gespot bij de HHS: rode honda cb450
Ik had mijn motor naast de jouwe geplaatst alleen rij ik zonder sticker rond

wie-o-wie?


Yup, that was me. Was er van 10:15 tot 16:30 ongeveer.... vanaf nu weer een hele tijd van 9:00 tot 16:00 helaas. Meestal met de trein of met de YZF, maar die laatste staat nu bij de garage voor onderhoud.

Heb je motor wel een paar keer zien staan al, maarreh... waarom geen sticker? Potjandriedubbeltjes!
 
Gespot, zo rond 17:15 uur, een oranje Yamaha Bulldog. Je ging van de Grote Vaartweg in Almere Buiten rechtsaf de Hoge Ring op, ik kwam er juist vanaf en ging linksaf de Grote Vaartweg op met een paarse Honda Pan European. Naar wie heb ik gezwaaid?
 
Yup, that was me. Was er van 10:15 tot 16:30 ongeveer.... vanaf nu weer een hele tijd van 9:00 tot 16:00 helaas. Meestal met de trein of met de YZF, maar die laatste staat nu bij de garage voor onderhoud.

Heb je motor wel een paar keer zien staan al, maarreh... waarom geen sticker? Potjandriedubbeltjes!

engiste eerlijke reden: nog geen moeite gedaan om er een te bestellen
 
Gespot een Mf'er met pech! Gister om een uur of 1 a 2 in de middag! Vlakbij de Duitse grens richting Kalka.
Het was een rood met witte thundercat/race? dacht ik.

Sorry dat ik niet kon helpen maar we hadden net een ongeluk gehad. Even een dagje naar kernwasser wunderland en op de heenweg kreeg een auto naast ons een klapband en die ramde ons vol in de zij; gevolg: 2 auto's totall loss en een file. Niemand zwaar gewond trouwens. Overigens reden er nog veel meer motors langs maar niet gezien of dit MF'ers waren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan