Tips gevraagd: 2e hands choppers voor ongeveer 2000 euro

Rien84

MF'er
30 mrt 2007
81
0
Rotterdam
Ik ben 23 (geen 25kw dus), ben 1.80 lang en weeg zo'n 70 kilo en hoop eind Juni m'n rijbewijs te halen. Ik mag dan dus eigenlijk overal op rijden, maar door m'n budget vallen helaas haast alle choppers af.
Ik kom zelf niet verder dan de Honda Shadow 600 en de Yamaha Virago 750. Mijn voorkeur gaat qua uiterlijk dan uit naar de Shadow.

Ik heb een aantal vragen:
1. Weet iemand nog meer 2e hands types choppers voor ongeveer 2000 euro?
2. Rijdt een Honda Shadow 600 goed met iemand achterop? (Vriendin, lichtgewicht).
3. Is zo'n sissybar op de Shadow er makkelijk op en af te zetten?

Bij voorbaat hartelijk dank voor eventuele hulp, één vraag beantwoorden mag natuurlijk ook, alle tips zijn welkom!
 
Oja, de Honda Shadow V 700 weet ik ook, maar die valt af. Die vind ik niet echt mooi (sorry shadow vt 700 rijders!!).
 
zijn zat leuke sjoppers te krijge voor dat bedrag hoor.

intruder 700?
savage?

gewoon beetje marktplaats afstruinen kom je vast wel wat tegen.
 
zoek in de topics van de laatste maanden, daar staan genoeg voorbeelden in.
Je kan ook de zoekfunctie gebruiken: help, chopper tips, ik zoek brommer, ....
 
Het beste topic ever over dit soort vragen is trouwens verplaatst naar hier


Beetje dom om het topic te verplaatsen, volgens mij een teken dat je het niet echt volgt hier op het chopperforum. :(
 
zijn zat leuke sjoppers te krijge voor dat bedrag hoor.

intruder 700?
savage?

gewoon beetje marktplaats afstruinen kom je vast wel wat tegen.

Nou, dat heb ik al wel geprobeerd, maar dat viel nog niet echt mee, vooral qua tijd. Daarom dacht ik, laat ik het hier maar eens vragen, er zijn vast mensen die nog wel een chopper weten voor dat geld. Zoals jij, ik ga ze allebei nog maar eens opzoeken, vooral die savage, de intruder 700 ken ik al wel enigzins. Bedankt he!
 
ik heb een Honda vt500c shadow te koop. € 1100.-, dus dan hou je nog geld over voor knappe motorkleding!

...zie de link in m'n onderschrift... :Y
 
Laatst bewerkt:
Ha Nanneb, bedankt voor je aanbod, maar een 500 vind ik echt te licht, ik vind 600 cc al op het randje. Maar veel succes verder met het verkopen van de motor!
 
2. Rijdt een Honda Shadow 600 goed met iemand achterop? (Vriendin, lichtgewicht).
3. Is zo'n sissybar op de Shadow er makkelijk op en af te zetten?
 
2. Rijdt een Honda Shadow 600 goed met iemand achterop? (Vriendin, lichtgewicht).
3. Is zo'n sissybar op de Shadow er makkelijk op en af te zetten?
Als je vriendin licht genoeg is kan je haar er ook gewoon overheen zetten.
 
2. Rijdt een Honda Shadow 600 goed met iemand achterop? (Vriendin, lichtgewicht).
3. Is zo'n sissybar op de Shadow er makkelijk op en af te zetten?

2. Voor mij alleszins niet... ik vind een shadow 600 sowieso al te licht (maar toch een betere keuze dan een savage, geloof me)

3. De meeste sissybars zitten vast met 4 vijzen (schroeven voor jullie nl's?), 2 langs elke kant.

Volgens mij is voor jouw budget een intruder de beste keuze.
 
Ok, bedankt voor je hulp en info Ben!

Ik heb intussen de Intruder 700 en de Savage bekeken, maar ik vind ze eerlijk gezegd verre van mooi. Bij de Intruder 700 vind ik vooral de seat en de uitlaten nogal lelijk. Een Suzuki intruder 1400 vind ik overigens weer prachtig, maar die valt af vanwege de prijs.

En aangezien ik uiterlijk best belangrijk vind bij zo'n choppertje, staat de Honda Shadow 600 voor deze prijs bij mij nog steeds op nr. 1.

Maar toch bedankt en laat u allen nu vooral niet ontmoedigen mij van stapels nieuwe tips te voorzien! :)
 
Koop er gewoon een die motorisch in orde is.
De rest ( zadel , uitlaten en aanverwante rotzooi)moet je gewoon aanpassen naar eigen smaak ( of wansmaak : smaken verschillen) :)




voor inspiratie , check "mijn homepage" *D
 
Ok, bedankt voor je hulp en info Ben!

Ik heb intussen de Intruder 700 en de Savage bekeken, maar ik vind ze eerlijk gezegd verre van mooi. Bij de Intruder 700 vind ik vooral de seat en de uitlaten nogal lelijk. Een Suzuki intruder 1400 vind ik overigens weer prachtig, maar die valt af vanwege de prijs.

En aangezien ik uiterlijk best belangrijk vind bij zo'n choppertje, staat de Honda Shadow 600 voor deze prijs bij mij nog steeds op nr. 1.

Maar toch bedankt en laat u allen nu vooral niet ontmoedigen mij van stapels nieuwe tips te voorzien! :)

zadel en uitlaten ken je vervangen!!!!!!!!!!!!11
 
Terug
Bovenaan Onderaan