welke zware chopper??

Oubollig is-ie zeker die Virago. Net als de Intruder. De standaard machines zien er eigenlijk niet (meer) uit. Een ander zadeltje, een ander stuurtje GEEN ruit, slashcut-uitlaten, mooie tassenset en een toolrolletje of twee maken van de bike een heel andere fiets. Da's allemaal goed te doen, en hier en daar ook al standaard en compleet te koop.
Over de Honda durf ik niets (meer) te zeggen *O*

Over oubollig gesproken......
Nu alleen nog maar sliertjes aan het stuur en het is helemaal af....
:+ |(
 
Triump heeft alleen de bonneville america. Wel mooi ding maar erg zeldzaam. Of bedoel je zo'n zelfbouw geval?? Da's niet echt my cup of tea.

En elke motor kan je natuurlijk aanpassen. Maar als ik er eentje koop tegen het maximum van mijn budget heb ik geen zin om voor een paar honderd nog ff de remmen te upgraden ofzo.

Nog meer mensen tips??

Gr. peter
bonnie america is hier inderdaad niet veel verkocht het afgelopen jaar(speedmaster gek genoeg uitverkocht)
en remmerij of andere dingen aanpassen hoeft geen honderden euro's te kosten ligt aan je eigen creativiteit en techniesch inzicht broeder.
wel eens op een motorsloperij geweest?
haal daar een setje schijven,klauwen en een remppomp van een tupperwareding af en voor 150 ben jij klaar.
het is maar effies een voorbeeld.
 
Hoi chopper rijders.
Ik heb mijn bandit1200 hier op de site te koop gezet omdat ik hem erg weinig gebruik. En da's natuurlijk zonde.

Eigenlijk zou ik wel graag een chopper gaan rijden. Ben 6 jaar geleden begonnen op een chopper (suzuki savage) en ik geloof dat mijn hart toch ligt bij het choppergevoel. Dus ik ben beetje aan het orienteren voor zo'n ding.

Ik wil een redelijk zware 1000cc+ omdat ik van een B12 af kom en dat ding had ook erg veel koppel. Dat beviel goed dus ik wil geen stap terug doen.

Mijn budget is niet hoog. Nieuwe fietsen vallen dus af. Ik wil graag zo rond de 4000 euro uittrekken voor een andere fiets.
In dat budget vallen de:
Shadow 1100
Virago 1100
Intruder 1400
California 1100

Ik heb al beetje voor onderzoek gedaan naar deze modellen.
Intruder remt niet best
Virago heeft probleem met de startmotor
Shadow blijft relatief duur
California is niet echt een chopper

Veel rijd ik er niet mee. Op zondag een dijkje rijden of met mooi weer naar het strand. Voorwaarde is wel dat een duo ERG comfortabel kan zitten.

Wie kan mij advies geven dat ergens op slaat?
Proefrijden ga ik uiteraard doen maar aangezien dit toch al wat oudere motoren zijn staan ze niet meer bij elke dealer. Dus dat word even zoeken voor me.

Ik hoop op veel goede raad.
Alvast bedankt.

Peter

De Shadow 1100 natuurlijk!
Hij is niet voor niets iets duurder, hij is gewoon goed!!! :} :]
 
Is niet zo maf als het klinkt; als alleenstaande moeder met 2 banen en 3 kids komt ze er gewoon niet meer aan toe om erop te gaan rijden; verpatsen dus!
 
Ga gewoon eerst op verschillende modellen proefrijden,en beslis dan welke het wordt... :]
 
?? Voorwaarde is wel dat een duo ERG comfortabel kan zitten. ??
Je bedoeld dat er iemand achterop gaat zitten......??
:N
 
Wil je comfortable rijden!
Ik heb nog een Honda cb900custom over, nieuw acterbandje,nieuwe accu en rijd perfect.
Waarom zou je zo'n dure jongen kopen als je maar weinig rijd.
Bij mij ben je voor 1000 euro de man, voor foto's verwijs ik je door naar mijn site onder het knopje "my other bikes" helemaal onderaan.
Ik heb hem over omdat mijn project bijna klaar is.
Hoi Geronimo was jij een paar maanden geleden met die CB 900 op de streetfightermeeting in Waddinnxveen ? Daar stond er in iedergeval ook een in dezelfde kleur,heb er nog naar gekeken mooie aparte motor ! :9
 
Vond je hem mooi, het was niet die van mij.
Ik ben er niet geweest en je zal me er vanaf nu ook niet meer op tegenkomen want hij is verkocht want ik heb hem straks over.
Ik zit nog steeds op mijn frame te wachten, die moet van de spuiter komen maar hij heeft 3 weken vakantie ingelast.
Ik hoop met een maandje op de cb oldskool chopper te rijden.
 
Vond je hem mooi, het was niet die van mij.
Ik ben er niet geweest en je zal me er vanaf nu ook niet meer op tegenkomen want hij is verkocht want ik heb hem straks over.
Ik zit nog steeds op mijn frame te wachten, die moet van de spuiter komen maar hij heeft 3 weken vakantie ingelast.
Ik hoop met een maandje op de cb oldskool chopper te rijden.
Ja vond het een mooie bike,enigste verschil met de jouwe was de uitlaat.Die is zo verwisseld dus vandaar ik me afvroeg of het de jouwe mischien was.Ze zijn idd bijzonder had er daarvoor nog nooit een gezien.Succes met de oldskool shopper de fotoos gaan we wel zien zeker als hij klaar is ?.

En voor TS is een Honda Magna 1100 niks voor je,die heeft echt bergen koppel en zo,n 120 PK is ook comfortabel om te rijden.
 
Laatst bewerkt:
ik zou er wel wat mee kunnen ja, maar ik denk dat we het over de prijs niet eens zullen worden.
Haha Met TS doelde ik op de Topic starter,hij zoekt een 1000 cc plus dus ik dacht mischien is een Magna 1100 wat voor em.En idd mischien houdt ie dan nog een paar centen over. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan