Het CBR1000RR Fireblade topic * deel 24 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beginpost is weer enigzins aangepast.
Ik heb een overzichtje van alle kleurstellingen per jaar toegevoegd.
Moet nog eens bedenken of het nodig is de naam van de kleur eronder te zetten :?
Wij weten dat natuurlijk allemaal wel O-) , maar we hebben natuurlijk ook nog wel eens een bezoeker/gast.

Zijn er overigens 1000rr-mannen die de beginpost te groot vinden worden.
Ik heb zelf (sinds kort) een nieuwe laptop en een redelijk snelle internetverbinding, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die vinden dat het zo langzamerhand allemaal te lang duurt voordat de beginpagina is opgestart.
 
Kdacht dat jij bij 23 was begonnen |( |( maar het gaat hier ook zoooooooooooo snel :P

Tegen de tijd dat dit deel ten einde is moet ik even zien hoe ik in mn tijd zit en het aan kan en dan mailen we er wel ff over ;)

Tis droog buiten dus ik ga de fiets op :W

Niet lullen Pieterrrr....jij bent gewoon de gedoodverfde kandidaat vioor deeltje 25, 26 en 27 :Y

We gaan ons niet ineens verschuilen in tijd enzo....je post je gek hier en bij de 600-knaapjes, dus tijd ZAT :P :9

Btw...Mark heeft alles helemaal op orde gemaakt (beginpost enzo) dus daar hoef je niet eens wat aan te doen ;) :+
 
Beginpost is weer enigzins aangepast.
Ik heb een overzichtje van alle kleurstellingen per jaar toegevoegd.
Moet nog eens bedenken of het nodig is de naam van de kleur eronder te zetten :?
Wij weten dat natuurlijk allemaal wel O-) , maar we hebben natuurlijk ook nog wel eens een bezoeker/gast.

Zijn er overigens 1000rr-mannen die de beginpost te groot vinden worden.
Ik heb zelf (sinds kort) een nieuwe laptop en een redelijk snelle internetverbinding, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die vinden dat het zo langzamerhand allemaal te lang duurt voordat de beginpagina is opgestart.
zie er goed uit mate *D

mij boeit het niet , verbinding hier is übersnel net als de Blade 8-)
 
zie er goed uit mate *D

mij boeit het niet , verbinding hier is übersnel net als de Blade 8-)

full
 
Beginpost is weer enigzins aangepast.
Ik heb een overzichtje van alle kleurstellingen per jaar toegevoegd.
Moet nog eens bedenken of het nodig is de naam van de kleur eronder te zetten :?
Wij weten dat natuurlijk allemaal wel O-) , maar we hebben natuurlijk ook nog wel eens een bezoeker/gast.

Zijn er overigens 1000rr-mannen die de beginpost te groot vinden worden.
Ik heb zelf (sinds kort) een nieuwe laptop en een redelijk snelle internetverbinding, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die vinden dat het zo langzamerhand allemaal te lang duurt voordat de beginpagina is opgestart.

Zier er netjes uit. Misschien kan je bij de thumbnail ook al ergens het aantal MF-ers er bij zetten. Dan hou je nog maar 1 lijstje over.
 
Zier er netjes uit. Misschien kan je bij de thumbnail ook al ergens het aantal MF-ers er bij zetten. Dan hou je nog maar 1 lijstje over.

Heb ik inderdaad ook al aan gedacht.
Zal vanavond een een lijst posten met wie welke blade heeft, kunnen jullie kijken of het klopt.
 
Er kan altijd wat stuk gaaan dus ook en dynamo.
Ik denk dat je beter de weerstand van de spoelen kan meten die moeten een gelijke waarde hebben.(de dealer weet vast wel hoeveel dat moet zijn en anders moet het even gemeten worden bij een goede dynamo,ik zal morgen even kijken of ik dat even kan doen)
Als je de spanning gaat meten moet dat zeker meer zijn als 14v want als je gelijk gaat richten kap je de sinus van de wisselspanning af en wordt dat dus een lagere spanning als de wisselspanning die uit de dynamo komt.

Ik heb nog even gemeten en tussen de gele draden meet ik 1.2ohm.
Dus tussen 1 en 2 ,2 en 3 , 1en 3.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
 
Luitjes,

vandaag dan eindelijk de 600RR ingeruild voor een 1000RR (2006). Gelijk 200 km gereden en moet zeggen: het is verschil is enorm maar :9~ :9~

Ik heb nog maar 1 foto. Er zullen er binnenkort nog meer volgen.


full
 
Luitjes,

vandaag dan eindelijk de 600RR ingeruild voor een 1000RR (2006). Gelijk 200 km gereden en moet zeggen: het is verschil is enorm maar :9~ :9~

Ik heb nog maar 1 foto. Er zullen er binnenkort nog meer volgen.


[afbeelding]


Proficiat en welkom.

Slimme keuze, de snelste kleur.... })

Let the pimping begin O-)
 
Laatst bewerkt:
K*T

Kwam er gister achter dat ik een scheurtje in m'n kuip heb aan de linkerkant :(

Scheurtjea.jpg


Scheurtjeb.jpg


Aan de bovenkant is een scheurtje, helemaal door.
Aan de zijkanten van het boutje is een 'krakkel' in de lak.

Heb meteen het boutje een slag minder strak gedraaid.
Kan ik dit ergens laten plastic-lassen ?? Liefst in de buurt van Enschede.
 
Laatst bewerkt:
K*T

Kwam er gister achter dat ik een scheurtje in m'n kuip heb aan de linkerkant :(

[afbeelding]

[afbeelding]

Aan de bovenkant is een scheurtje, helemaal door.
Aan de zijkanten van het boutje is een 'krakkel' in de lak.

Heb meteen het boutje een slag minder strak gedraaid.
Kan ik dit ergens laten plastic-lassen ?? Liefst in de buurt van Enschede.
that sucks mate '( te vast gedraaid ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan