Dordrecht en omgeving laat je horen!! Deel 10

hier komen de foto's. het is een soort voor en na verhaal.
full
 
dit is mn linkerkap, schuren, grondverf, wit en toen beetje geschetst.
kben van plan om r helemaal over te spuiten in donker glanzend blauw, en de figuren zelfde tint, maar dan mat blauw. Hierdoor zal je het motief de eerste keer niet zien.
Verder wil ik mn koplampen vervangen door van die halogeen lampen ( van die blauwe gloed gevallen) en wil ik de lampen doorschakelen zodat ze alletwee aangaan.
verder ben ik nog niet echt gekomen op creatief gebied
full
 
dit is mn linkerkap, schuren, grondverf, wit en toen beetje geschetst.
kben van plan om r helemaal over te spuiten in donker glanzend blauw, en de figuren zelfde tint, maar dan mat blauw. Hierdoor zal je het motief de eerste keer niet zien.
Verder wil ik mn koplampen vervangen door van die halogeen lampen ( van die blauwe gloed gevallen) en wil ik de lampen doorschakelen zodat ze alletwee aangaan.
verder ben ik nog niet echt gekomen op creatief gebied[afbeelding]
Ben benieuwd, suc6 ermee!
 
ik hou jullie op de hoogte.
Wat doen jullie zoal als regionale motorrijders van hetzelfde eiland?
Is er trouwens ook een vast punt van ontmoeting een plein, kroeg, terras of motorwinkel of blijft het allemaal bij internet?
 
ik hou jullie op de hoogte.
Wat doen jullie zoal als regionale motorrijders van hetzelfde eiland?
Is er trouwens ook een vast punt van ontmoeting een plein, kroeg, terras of motorwinkel of blijft het allemaal bij internet?
Ooit, een flinke periode terug, toen wij nog met een grote groep in harmonie leefde, spraken wij nog weleens af bij het veerhuis of bij zwart motoren in Zwijndrecht. Alleen is de helft van deze groep nu te vinden in een ander topic (ablasserwaard....) Volgens mij gaan die nog weleens met elkaar stukjes touren, met de nadruk op TOUREN (daar weet oldi nu inmiddels ook alles van ;) )
De meeste van de groep mensen die hier nog actief is houdt meer van, zeg maar, sneller rijden O-) . Alleen is er het vorige jaar van het samen rijden op de openbare weg niet zo heel veel terecht gekomen, daarentegen is het circuit wel vaak bezocht door ons. Dus als het jou ook leuk lijkt om op het circuit te gaan rijden, moet je het maar aangeven. Dan leer je gelijk de motor ook goed kennen.
 
Laatst bewerkt:
het lijkt me heel leuk om een keer het circuit te bevlekken. Maar is het niet zo dat je daar een racelicentie voor nodig hebt?
Als jullie een dagje naar t circuit gaan dan wil ik, mits mn motor gemaakt is en nog steeds rijd, zeker mee.
Met een groep is handiger dan dat ik in mn eentje als ongeleid projectiel wordt losgelaten.

als update:
de zijkappen zijn nu geschuurd, nu nog mn kontje en voorkap en dan kan het spuitwerk beginnen.
Stuur is ook in orde (op de stuurdop na)
 
Ik ga volgend jaar denk nog wel een keer het circuit op.
Tijdens circuitdagen worden iedereen ingedeelt in groepen, gebaseerd op ervaring. Dus rij je voor de eerste keer op het circuit, kom je in groep 1 terecht. Dan rij je met een instructeur ervoor. Maar die rijd toch best pittig door. ;)
 
Ooit, een flinke periode terug, toen wij nog met een grote groep in harmonie leefde, spraken wij nog weleens af bij het veerhuis of bij zwart motoren in Zwijndrecht. Alleen is de helft van deze groep nu te vinden in een ander topic (ablasserwaard....) Volgens mij gaan die nog weleens met elkaar stukjes touren, met de nadruk op TOUREN (daar weet oldi nu inmiddels ook alles van ;) )
De meeste van de groep mensen die hier nog actief is houdt meer van, zeg maar, sneller rijden O-) . Alleen is er het vorige jaar van het samen rijden op de openbare weg niet zo heel veel terecht gekomen, daarentegen is het circuit wel vaak bezocht door ons. Dus als het jou ook leuk lijkt om op het circuit te gaan rijden, moet je het maar aangeven. Dan leer je gelijk de motor ook goed kennen.





:X :+
 
nou kweet eindelijk, via M-F, wat er mis is met mn stuur...mn vork is getordeerd. Voordat er grote reparaties aan te pas gaan komen en alles te slopen, te richten/recht te trekken/goed te slaan, ga ik eerst mn vork proberen terug te torderen.
Kroonplaten losjes maken en rechtzetten, misschien is dat al genoeg.
Verder ga ik zondag beginnen met het schuren van mn voorkap, za die dag ook geschuurd zijn en dan alleen het kontje nog en dan istie klaar om te spuiten.

Ik denk ik vertel het even...misschien is er iemand in geïnteresseerd of kan ik hiermee zijn/haar tijd verdoen voor 4 minuten :D
 
Ik hoop op een goede zomer volgend jaar dat we elkaar weer wat meer treffen.
Wil volgend jaar ook wel een keer mee op een circuit dag
 
nou kweet eindelijk, via M-F, wat er mis is met mn stuur...mn vork is getordeerd. Voordat er grote reparaties aan te pas gaan komen en alles te slopen, te richten/recht te trekken/goed te slaan, ga ik eerst mn vork proberen terug te torderen.
Kroonplaten losjes maken en rechtzetten, misschien is dat al genoeg.
Verder ga ik zondag beginnen met het schuren van mn voorkap, za die dag ook geschuurd zijn en dan alleen het kontje nog en dan istie klaar om te spuiten.

Ik denk ik vertel het even...misschien is er iemand in geïnteresseerd of kan ik hiermee zijn/haar tijd verdoen voor 4 minuten :D
Herkenbaar probleem, ik heb hetzelfde gehad. Je moet idd ff de kroonplaatbouten losdraaien (maar niet allemaal tegelijk, want anders dondert de hele zooi naar beneden!) en dan met je wiel tegen een paaltje ofzo links of rechts de boel terug duwen en een paar keer goed veren. Grote kans dat daarna de boel weer aardig recht staat. Of dit overigens lukt ligt wel een beetje aan de snelheid waarmee je bent gecrasht.
 
Laatst bewerkt:
ik heb de hele motor gestript met alleen een schroevendraaier en een rol ducktape, bij wijze van.
Ik weet bijna niks van motoren, maar kheb 5 jaar gesleuteld in een fietsenzaak. Ksnap het verschil tussen een boutje en een moertje, meer heb ik niet nodig. En ik heb een werkplaatshandboek :D.
Ik ben van plan dit alles te gaan uitvoeren op zondag, eerst maar eens nadenken dat ik los ga draaien en wat niet :D. Hopelijk dat de motor technisch in orde is na het weekend...Ach jullie horen het wel.

Maar komende zomer zeker even het circuit bevlekken.
 
Ik heb in t weekend een maatje laten kijken, en zijn advies was, lekker laten zitten en eerst dat ding op de straat krijgen, dan merk je vanzelf of het acceptabel is ofniet.
Dus eignlijk heb ik alleen genoten van het uitzicht van stalen buisjes met een rond stuk rubber en staal erbij.
ik heb wel iets gedaan natuurlijk, de hele voorkap is geschuurd, fotos komen nog.
Op mn werk begonnen, en uiteindelijk heeft mn vriendin nog wat afgeschuurd, heb ik ook een foto van :D.
Volgende week mn achterkap of beginnen met grondlakken...SPANNEND.
En het circuit wordt hopelijk bevlekt zonder lichamelijke of motorische ongeoorloofde lekkages:P
 
kijk...toch mooi, meisje, voorkap, zelf niks doen behalve toekijken en genieten, muwhahaha
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan