Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk (WiekeTingels 11)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Tayta :W . Zou het eventueel mogelijk zijn op bij uw toekomstige posts ook een Nederlandstalige versie bij te posten ;) , zennekikvandenlimburgzunne :+ .
 
ah.... nu pas ben ik nieuwsgierig....
vertel vertel


niets speciaals een fireblade uit 97 met lichte valschade, wel een heel goed uitgeruste fiets op gebied van remmen, uitlaat en vering..

ik heb vandaag met mijn nieuwe remmen getest en heb maar één besluit: dit had ik van de eerste dag moeten doen , het verschil is enorm groot!!!!

ik heb deze motor deze week nog aan iemand aangeraden, was ondertussen één week verkocht en is er al met tegen het asfalt gegaan en wil he direkt verkopen, zo zag hij er uit voor de valpartij..
 
Laatst bewerkt:
..
full
 
zeer mooie kleurstelling, heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien zo :N
Hopelijk wordt het wat :Y

als ik hem zou nemen zal hij toch direct de polykuip krijgen en zal het verschil uiterlijk met de huidige miniem zijn...
maar het moet niet eigenlijk, ik ben tevreden met mijn motor nu ook eigenlijk...

jij weet het ook hé zolang je een fireblade hebt ,weet je dat je met goed materiaal bezig bent :X
 
Laatst bewerkt:
als ik hem zou nemen zal hij toch direct de polykuip krijgen en zal het verschil uiterlijk met de huidige miniem zijn...
maar het moet niet eigenlijk, ik ben tevreden met mijn motor nu ook eigenlijk...

jij weet het ook hé zolang je een fireblade hebt ,weet je dat je met goed materiaal bezig bent :X


:^
 
:o Pas maar op met die Hondamannen want da zijn er veel (teveel) zulle :9 .

idd, er is hier nog een nieuwe bijgekomen sinds donderdag.
en ik moet zeggen heel tevreden tot nu toe.
donderdagmorgen ben ik mijn gloednieuwe honda vfr800a gaan ophalen en ondertussen in dit rotweer toch al een kleine 300km kunnen rijden tussen het werk door.
de motor is echt zalig. na mijn twee nakeds durf ik nu echt zeggen dat ik met een motor rij :). het gevoel is echt machtig. alhoewel hij nog in rodage is en ik nog niet heb doorgetrokken voel ik de motor bij lichtjes optrekken gewoon trillen onder mij :) en niet omdat hij wat vijzen mankeert _O-
ik ben echt heel tevreden over mijn aankoop en de motor voldoet momenteel zeker aan al mijn verwachtingen. het is gewoon een totaal nieuw gevoel van motorrijden. het comfort van de koffers en handvatverwarming heb ik ook al volop benut.
nu genoeg blabla, de foto's ;)

full


full


full


full


full


en de gelukkig eigenaar

full


en aangezien ik toch met geld aan het smijten ben heb ik er mij nog het één en ander bijgekocht ook
* garmin zumo 550 gps
* cellular line bluetooth headset
*samsung E250 gsm

full


hopelijk wordt het snel terug wat beter weer dat ik volop van mijn nieuwe motor kan genieten.

btw sheldon, ik ben veel in Brugge tegenwoordig bij mijn vriendin... moest je eens niet weten wat gedaan kunnen we altijd eens gaan :]
volgend weekend ga ik zeker eens langs bij wim motors
 
Laatst bewerkt:


Zo een grote valblokken achteraan :+

Nee serieus, proficiat met de aankoop,
En al vind k ze mooier zonder valiezen, bij momenten vloek k toch als k zo juist ne zak te kort kom in mijn vest/heuzakje/tanktas/rugzak |(


Dus de gsm is om te bellen dat je last hebt van een typische honda probleem, en met de gps kan je de juist coordinaten doorgeven aan touring _O- _O-

Mmm genoeg met honda gelachen vandaag, anders mag k volgende keer niet mee rijden.

Liftenroute nog niet gevonden
 
Laatst bewerkt:
Zo een grote valblokken achteraan :+

Nee serieus, proficiat met de aankoop,
En al vind k ze mooier zonder valiezen, bij momenten vloek k toch als k zo juist ne zak te kort kom in mijn vest/heuzakje/tanktas/rugzak |(

i know, i know
ze kunnen er natuurlijk gemakkelijk afgenomen worden
maar zoals je zegt, met mijn vorige motoren had ik noppes opbergmogelijkheden, dus die grote valblokken zijn een serieuze luxe :)
 
i know, i know
ze kunnen er natuurlijk gemakkelijk afgenomen worden
maar zoals je zegt, met mijn vorige motoren had ik noppes opbergmogelijkheden, dus die grote valblokken zijn een serieuze luxe :)


Dus bij de volgende meeting reserveek k nen halve koffer plaats bij _O-
heeft zo ne v4 wa motorrem ?
Vraag mij da ineens af, want als k eens me ne gewone 4 cylinder rij is da altijd vreemd zo zonder extra vertraging.
 
Dus bij de volgende meeting reserveek k nen halve koffer plaats bij _O-
heeft zo ne v4 wa motorrem ?
Vraag mij da ineens af, want als k eens me ne gewone 4 cylinder rij is da altijd vreemd zo zonder extra vertraging.

valt wel mee
ga natuurlijk nog niet echt in toeren dus veel motorremmen komt er nog niet van. maar naar mijn gevoel zal dit niet veel anders anders aanvoelen dan anders.
 
wauw Supathaifly,
je maakt me toch wel jaloers met uwe VFR.
Zit er goed uit, en mooie kleur ook nog :9~
We zullen wel een zien waar in Brugge,
als is bijna heel de binnenstad 30 km per uur |(
En dan kan Sethje ons weer eens spotten.

echt mooi spul....
is ook veranderd in openingspost :Y

@evil kim: ik ben ook al op zoek naar een variant van de liftenroute :Y
enne... you got mail })
 
Laatst bewerkt:
@ Supathayfly

Schoon machien (voor een honda)
De VFR zonder zijkoffers is in mijn ogen ook de mooiste Honda van het moment. Je mag wel niet vergeten dat je met de zijkoffers niet meer tussen de file kan rijden. Dan moet je net zoals de auto's mee aanschuiven.

@ Evil Kim,
Ik heb u de gps track van de Liftenroute doorgestuurd via mail.
 
Ik had het wel over "Hondamannen" hé, dus moet jij u al niet beginnen boos te maken op mij '( . Zal nooit of te nooit iets slechts zeggen over vrouwkes en al zeker niet als die ook nog eens op een motor rijden :9 ....................neen zelfs niet als die met Honda rijden.
 
@ Supathayfly

Schoon machien (voor een honda)
De VFR zonder zijkoffers is in mijn ogen ook de mooiste Honda van het moment. Je mag wel niet vergeten dat je met de zijkoffers niet meer tussen de file kan rijden. Dan moet je net zoals de auto's mee aanschuiven.

@ Evil Kim,
Ik heb u de gps track van de Liftenroute doorgestuurd via mail.

Evil kim..... vertel maar wanneer je hem rijdt :9
 
Hoi Guinevere :W , sorry dat ik je nu pas groet maar ik heb je over het hoofd gezien. Zal me eens voorstellen........ben Alex en ik vind de combinatie vrouw+ motor= :9~ . Ik rij het liefst naakt (Speed Triple 1050) . Zal je wel eens zien op één van de "Wieke Tingels" ritten ;) .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan