"Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #1

Welke RSV heb jij? (Gehad)

  • RSV1000

    Stemmen: 32 38,1%
  • RSV1000R

    Stemmen: 8 9,5%
  • RSV1000R +'04

    Stemmen: 14 16,7%
  • RSV1000R Factory

    Stemmen: 7 8,3%
  • Tuono

    Stemmen: 12 14,3%
  • Tuono R

    Stemmen: 5 6,0%
  • Tuono R Factory

    Stemmen: 3 3,6%
  • SL1000R

    Stemmen: 3 3,6%

  • Totaal aantal stemmers
    84
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar ik nu wel benieuwd naar benis, zijn de CO% potmeters nu ook actief?

omdat die ook geprogrammeerd is met een mapping die zij speciaal ontwikkeld hebben voor hun uitlaat en rsv.

die research betaal je.

een eprom is een eprom , ze zijn allemaal wisbaar. 't is en blijft elektronica
ze hebbe der een andere custom map ingeduwd nadat ze geflasht is bij mij afgestemd op die uitlaat die er onder zit.

wie denkt van niet gaat maar eens lezen op rsvmilleclub enz.
de a63 is maar programmeerbaar op 2 mappings std en met 't wegknippen van dat draadje op sport , als je ze wist en herprogrammeert kan je die sportafstelling zelf regelen. bij de restricite std versie heeft geen nut daar 't draadje de remapping belemmert.
 
:^ :)

Die probs die ik met mijn achterrem had, was een kwestie van ontluchten (scheen een standaard actie te zijn na de modificatie, maar dat had niemand mij verteld
B| )

Handig....Maar toch, die achterrem blijft butt. Vreemd ook dat de een er wel last van heeft,en de ander niet.
Kwestie van voor- en na de lunch motoren?
 
Waar ik nu wel benieuwd naar benis, zijn de CO% potmeters nu ook actief?

flat, ik ben nie zo bekend me die afstelzooi,

ben trouwens gisteren gaan rijden en hij loopt echt wel goe nu, zelfs beter als bijn andere rsv.

een pak bottom power, moet mr een tikje gas geven in zen 1 en hij wil al galopperen
*D

hij is meer gebruiksvriendelijk afgesteld, niet bruut bij gasdoseren, is meer mak maar als je er dan aan gaat om te knallen knalt hij ook wel hard vooruit ;)
men ouwe die reageerde altijd zo bruut bij elke gasreactie.

gisteren wa ligge proberen rechtremme met de schijven toen ik vertrok door heel lichtjes de rem op de schijven te drukken en te rijden , heeft precies geholpen want heb niet veel last gehad, zelfs een mega stoppie gemaakt naar 't schijnt _O-

de vering es bekene maar blijkbaar is er al aa geprutst geweest want hij stond op de afstelknop voor achter al -1 hard

maar eens laten doen door een prof daarin dus...

seffes weer lekker miele'ren :]
 
Weet trouwens iemand iets over tigcraft uitlaten, kan de website niet meer vinden..
bedrijf failliet ofzo?
 
zo ben weer terug van een leuk ritje,heb op 't eind effe een nieuwe top gezet 284 per uur

dus die piekende afstelling is nog niet zo slecht denk ik (originele vertanding)
onderin is hij echt beresterk geworden,als nu mijn bestelde spullen nog eens gaan binnekomen dan wordt 't een leuke nazomer :)

greetz
 
Wat is jullie verbruik??

Een stukkie erg stevig tijden, resulteerd bij mijn 2003 Appie in een verbuik van 1 op 10, er zitten wel open uitlaten op geen andere eprom en de dealer heeft net de uitlaatgas test gedaan en natuurlijk afgesteld.
 
hoelang doe je over de 284(ongeveer)want mijn r met 118pk op awielen ori vertanding komt na de 240 toch niet echt hard meer vooruit
 
die van mij ook niet, gaat redelijk spoepel naar de 245 maar daarna wordt het zeuren..
 
Ik heb een keer 283 erop gezet en ik had geen ruimte meer want ik denk dat hij uiteindelijk 290 ofzo zal halen. Tot de 270 gaat het redelijk vlot en daarna wat minder. Het was een stukje rw van een km of 6 en daar kon ik deze snelheid halen.

Maar ik heb wel het nieuwere model dus dat zal ook ietsje uitmaken.

:]
 
hoelang doe je over de 284(ongeveer)want mijn r met 118pk op awielen ori vertanding komt na de 240 toch niet echt hard meer vooruit

ff :) je moet 'm ook lang genoeg laten doorgaan eh.

weeg zo'n 73kg, leer is zowa juist op maat bij mij(daarstraks 10 minuten nodig gehad om er alleen uit te geraken _O- ) en goe plat liggen :)

toen die van mij nog zo beroerd liep en begrensd was op 100pk liep hij al 245 per uur.
daarom vond ik het toen zo raar en ben ik gaan uitzoeken of hij niet begrensd zou zijn...
 
ff :) je moet 'm ook lang genoeg laten doorgaan eh.

weeg zo'n 73kg, leer is zowa juist op maat bij mij(daarstraks 10 minuten nodig gehad om er alleen uit te geraken _O- ) en goe plat liggen :)

toen die van mij nog zo beroerd liep en begrensd was op 100pk liep hij al 245 per uur.
daarom vond ik het toen zo raar en ben ik gaan uitzoeken of hij niet begrensd zou zijn...


ik heb lang genoeg doorgereden naar mijn idee, de hele A-5 volgas is een behoorlijk eind.
als je met 240 door dat tunneltje gaat weten die automobilisten niet wat hun overkomt })
Restrictie is er bij mij ook uit, heb een Evo demper maar geen andere eprom (komt er aan) maar dat dat 40km verschil oplevert :?

Maar jij weegt 10 kg lichter dan mij, misschien zit het daar wel in...
:9
 
Heeft er nog iemand ervaring met een 44 tands achtertandwiel :?
Heb nu nog de orginele verhouding....

Grt, Bart
 
ik heb lang genoeg doorgereden naar mijn idee, de hele A-5 volgas is een behoorlijk eind.
als je met 240 door dat tunneltje gaat weten die automobilisten niet wat hun overkomt })
Restrictie is er bij mij ook uit, heb een Evo demper maar geen andere eprom (komt er aan) maar dat dat 40km verschil oplevert :?

Maar jij weegt 10 kg lichter dan mij, misschien zit het daar wel in...
:9

De mijne heb ik een tijd geleden op 268 km/u gehad, voordat ik moest remmen.
Ik had wel het idee dat ie nog ietsje harder wil.
Dat is met evo demper en andere Eprom, en 95 kg, schoon aan de haak :Y

O ja, is een 2001 (geen R)
 
Laatst bewerkt:
R of geen R maakt geen verschil aan de snelheid zenne, motoren zijn op vering en andere racespullen identiek en even snel ;)

een remapping van eprom of eprom doet heel veel aan de snelheid heb ik de indruk...
 
Vooruit dan. Enne: hij is te koop:
Dé blauwe RSV Mille te koop.

RSVMille.JPG

pak2.JPG
 
Overigens zit er tussen het 99/2000 model en de 2001/2003 wel een verschil,aangezien het wat nieweretype iets grotere inlaatkleppen heeft(ik dacht van 36 naar 38 mm en levert op papier 2 pk meer)
en de R heeft aleen een ander rijwielgedeelte, OZ wielen ,Ohlins afgeveerd,hier en daar wat carbon, korter subframe en monoseat, en de prijs is anders


Voor diegene die nog met origineele vertanding rijden, zet er een 16 tandsvoortandwiel op en hij rijdt een stuk prettiger :] :Y
 
Voor diegene die nog met origineele vertanding rijden, zet er een 16 tandsvoortandwiel op en hij rijdt een stuk prettiger :] :Y

Daar zijn dus de meningen over verdeeld, 1 tandje kleiner voor is hetzelfde als 2 tanden groter achter.....bijkomend voordeel is dat als je achter 2 groter neemt, je wielbasis korter wordt, en bij voor 1 kleiner juist langer, nou zullen wij daar niet zo snel wat van merken maar toch
:)

Dus brand maar los, wie heeft dit al eens geprobeerd :?
 
Overigens zit er tussen het 99/2000 model en de 2001/2003 wel een verschil,aangezien het wat nieweretype iets grotere inlaatkleppen heeft(ik dacht van 36 naar 38 mm en levert op papier 2 pk meer)
en de R heeft aleen een ander rijwielgedeelte, OZ wielen ,Ohlins afgeveerd,hier en daar wat carbon, korter subframe en monoseat, en de prijs is anders


Voor diegene die nog met origineele vertanding rijden, zet er een 16 tandsvoortandwiel op en hij rijdt een stuk prettiger :] :Y


die verschillen doen niks aan de snelheid eh flat :) alleen rijden ze een stuk lekkerder en heb ik nu ook een punt om geen duo meer mee te nemen :)

gisteren is mijn tanksticker eindelijk binnegekomen pfff
't is dan toch gelukt met water en zeep om 'm netjes in dat stuk uitsparing te plakken, hier en daar een klein blaasje dar ik er misschien nog wel kan uitwerken.

staat ubergeil :)

wou nu de rest van men spullen maar eens binnekomen zodat ik eens wa lekkere foto's kan nemen...

dat voortandwiel overweeg ik wel maar dan wordt ie in zen 1 nog korter eh.
vind ze zo al wa kort in de 1e versnelling.. komt miss omdat die tellers zo weinig overdrijven tov andere motoren :)
 
Daar zijn dus de meningen over verdeeld, 1 tandje kleiner voor is hetzelfde als 2 tanden groter achter.....bijkomend voordeel is dat als je achter 2 groter neemt, je wielbasis korter wordt, en bij voor 1 kleiner juist langer, nou zullen wij daar niet zo snel wat van merken maar toch
:)

Dus brand maar los, wie heeft dit al eens geprobeerd :?

Grootste voordeel van een kleiner voortandwiel is, is dat je de originele ketting kunt houden, wil je tussendoor wisselen van tandwiel. Ik heb begrepen dat je bij een groter achtertandwiel (ook duurder dan een voortandwiel!) een langere ketting nodig hebt.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, zeg ik dan maar?

Het rijdt ook veel relaxter. Rotonde kun je makkelijker in zijn 2 doen. Bovendien wordt zijn 6e versnelling ook beter bruikbaar.
Qua top maakt het niet uit. Eerst liep ie 270 en nu loopt ie bij 270 de begrenzer in. Echt aanrader! (de Mille R heeft trouwens standaard een 16 tands geloof ik)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan