West Friesland 6

Kmgw

MF veteraan
20 nov 2003
5.174
0
Cornwall, UK


lfd-dn07.jpg

 
Laatst bewerkt:
Judas je moet je post weer aanpassen hoor. |(
Je bent vergeten te melden dat dit topic niet voor IRRITANTE wezens is bedoeld( zie hieronder ).

Ik heb de Van Dale eens ingelezen. :o

ir·ri·tant (bn.)
1 ergerlijk, in hoge mate vervelend

ver·ve·lend (bn.)[/b]
1 niet boeiend => saai
2 op hinderlijke wijze onaangenaam => ambetant, ellendig, klote, kloterig, kut, lam, misselijk, rot, rottig, stom, verdomd, verdraaid, verduiveld, vermaledijd, verrekt, verrot, vervloekt, zakkerig, zakkig
3 (van wezens) onaangenaam in de omgang => akelig, etterig, klierig, lullig
4 licht ziek => gammel

saai (bn.)
1 weinig levendig, weinig boeiend => dor, duf, eentonig, er zit kraak noch smaak aan, grijs, kleurloos, levenloos, monotoon, muf, oninteressant, slaapverwekkend, stoffig, suf, vervelend; <=> spannend

gammel
1 oud en vervallen => krakkemikkig, wrak, wrakkig
2 (van wezens) zwakjes, lusteloos => katterig _O- , kwakkelig, minnetjes, onwel, vervelend, ziekjes

Uhhhhh en dit heb ik niet verzonnen en ook niet bedacht!
t is de waarheid _O- :Y :z
Bron: http://www.vandale.nl/

:W
 
Laatst bewerkt:
Ja, heb je die sjorrende dwerg langs de weg niet gezien kmgw? :+

:+

verder een welgemeende :^ voor Freaky en een oproep aan Agos om alsjeblieft hier nooit meer te komen posten... B|

kijken of deel 6 voor het eers sinds deel 3 weer een beetje gezellig kan worden :)

@juudje, misschien het ff in de openingspost nog ff duidelijk maken,

wanneer snap jij nou eens dat we je niet moeten?
wanneer stop je nou eens met het plezier van andere mensen hier vergallen?
wanneer dringt het nou eens door.. iedereen hier haat je
en das je eigen schuld en met elke post maak je het erger
denk nou eens na man, en verdwijn uit dit topic.
ga maar ergens anders proberen vrienden te maken
want hier zal je dat nooit lukken
treurig figuur dat je bent

 
Laatst bewerkt:
Smorgens btw :Z

Het lijkt erop dat ik toch voorlopig nog wel ff blijf rondbrommen op 2 wielen, huis ging niet door omdat er een rattenkolonie heeft gewoond :P en omdat niemand een GSXR wil hebben :+
 
Smorgens btw :Z

Het lijkt erop dat ik toch voorlopig nog wel ff blijf rondbrommen op 2 wielen, huis ging niet door omdat er een rattenkolonie heeft gewoond :P en omdat niemand een GSXR wil hebben :+

maar das logisch :+

kan je mooi opzoek naar wat goedkopers zodat je je motor kan houden :+
 
Ik ga proberen het vanaf nu eens te volgen. Vond de vorige topics een beetje te lang om helemaal terug te lezen ;)

Voor diegen die het in topic 5 niet hebben meegekregen:
Ik woon zelf dus niet meer in West Friesland, maar heb er wel 13 jaar gewoond. (Grootebroek) Dus ik ken de buurt wel een beetje.

Ben trouwens benieuwd of er hier bekenden van mij van vroeger rondhangen.
Dus; Grootebroek - nu 32 jaar - van 1977 tot 1991 daar gewoond. Lagere school De Dubbeldekker (tegenwoordig De Hussel), daarna HAVO aan het Marcuscollege en toen verhuisd....

Ben benieuwd.

PS. Pa en Ma wonen nog steeds in de buurt (Bovenkarspel en Enkhuizen)
 
Smorgens btw :Z

Het lijkt erop dat ik toch voorlopig nog wel ff blijf rondbrommen op 2 wielen, huis ging niet door omdat er een rattenkolonie heeft gewoond :P en omdat niemand een GSXR wil hebben :+

Ik wil hem wel hebbe als je d`r van af moet. kan je er een standaard demper voor een FZR voor geven.
 
Waar is het plaatje op de eerste bladzijde? (Verboden voor dwergen, scheelt een hoop leeswerk).
 
Terug
Bovenaan Onderaan