't grote Triumph Speed Triple/Speed Four-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ R@inGIRL

Ik kan wel! Ik heb zin in een bakkie!!! Als een bakkie zo aangeboden wordt mag je me wakker maken, altijd :Y
 
Haarlem is natuurlijk ook prima, we komen uit Nijmegen, dus dat extra stukje kan dan ook geen kwaad meer. ieg bedankt Pina. Trouwens ik had die koffie wel een andere keer gedronken
:}
Hoi Alex,

Nou, dat gaat me niet lukken. Moet morgen tot laat werken, werken, werken... bah!
Woensdagmiddag ben ik vrij. Misschien dat we dan ergens kunnen meeten :?

Tsja, jammer van dat slotje op m'n topic, maar ik wil dit topic natuurlijk geen posts afpakken O-)
 
Volgens mij bood je die groene helm toendertijd te koop aan op
marktplaats inclusief mooie actiefoto,klopt dat???

Inderdaad, jij hebt een goed geheugen ;)
Ik heb mijn brommer later nog 1 maal gezien in 2002, een jongen uit de kop van Noord Holland had hem gekocht. Geen idee of hij er nu ook nog op rijdt :?



Heeft die groene T595 ooit op de RAI of de beurs in Utrecht gestaan?.....Weet zeker dat er daar eentje stond

Klopt, dat was in de week dat ik die van mij bij mijn spuiter ging halen. Die op de beurs (in Utrecht trouwens) stond, was niet zo netjes gespoten. Bovendien was het logo veranderd in T959 of zoiets, vond ik niet mooi :N
Die van mij was geupdate naar 955i O-)

Foto's volgen, eerst even inscannen 8-)
 
OK komen ze:

Daytona-groen.jpg

Daytona-groen2.jpg

Daytona1.jpg

Daytona2.jpg

Daytona3.jpg
 
Eric,

Waar had je trouwens die motorbok van jou vandaan, die rooie!
Kan de post niet meer vinden en hebbie het fotootje nog een x?

Thx,
 
Laatst bewerkt:
Heb vandaag weer iets 'leuks' tegengekomen was aan het aanschuiven om een rotonde op te rijden dus ik vertrek in 1 ste schakel naar 2 laat koppeling terug komen (had toen al ingestuurd) geef gas en geen power (Neutraal :X ) heb dan aan +-30 terug koppeling ingetrokken en 'm in zen 1 getrapt en traagjes terug koppeling laten komen mijn achterwiel gleed ff weg en mijn stuur ging de andere kant op :o was wel schrikken maar heb weer gewoon kunnen doorrijden :] Int vervolg iets harder omhoog stampen om naar 2de te gaan :Y
 
Haarlem is natuurlijk ook prima, we komen uit Nijmegen, dus dat extra stukje kan dan ook geen kwaad meer. ieg bedankt Pina. Trouwens ik had die koffie wel een andere keer gedronken
:}
Je weet niet wat je zegt!! :( .........je hebt m'n "koffiemaatje" nooit gezien! :N


:+
 
@ R@inGIRL

Ik kan wel! Ik heb zin in een bakkie!!! Als een bakkie zo aangeboden wordt mag je me wakker maken, altijd :Y
ja, ja...........koffie drinken!! O-)
Tsja, jammer van dat slotje op m'n topic, maar ik wil dit topic natuurlijk geen posts afpakken O-)
Maar zeg nou eerlijk, als 't alleen over de witte was blijven gaan was 't geen punt, maar nu leek 't meer een zelfde topic te worden als dit (helaas ;( )
 
Ben al een tijdje opzoek naar een koffie maatje. :Y

[me]203MPH heeft de laatste tijd alleen maar thee mutsen gevonden. :( [/me]
 
Hee K3,
ik zit morgen tot een uur of 1430 in rotterdam ben denk ik rond 1600 weer in
Nijmegen bij ons op de zaak.
Wil je misschien langs ons dan een bakkie komen doen.
vanaf Grave toch jouw kant weer op. Scheelt mij haastwerk!
Wij zitten op Bijsterhuizen! 8-)
 
Inderdaad, jij hebt een goed geheugen ;)
Ik heb mijn brommer later nog 1 maal gezien in 2002, een jongen uit de kop van Noord Holland had hem gekocht. Geen idee of hij er nu ook nog op rijdt :?Klopt, dat was in de week dat ik die van mij bij mijn spuiter ging halen. Die op de beurs (in Utrecht trouwens) stond, was niet zo netjes gespoten. Bovendien was het logo veranderd in T959 of zoiets, vond ik niet mooi :N
Die van mij was geupdate naar 955i O-)

Foto's volgen, eerst even inscannen 8-)

Nice!! :}
 
Heb vandaag weer iets 'leuks' tegengekomen was aan het aanschuiven om een rotonde op te rijden dus ik vertrek in 1 ste schakel naar 2 laat koppeling terug komen (had toen al ingestuurd) geef gas en geen power (Neutraal :X ) heb dan aan +-30 terug koppeling ingetrokken en 'm in zen 1 getrapt en traagjes terug koppeling laten komen mijn achterwiel gleed ff weg en mijn stuur ging de andere kant op :o was wel schrikken maar heb weer gewoon kunnen doorrijden :] Int vervolg iets harder omhoog stampen om naar 2de te gaan :Y
Zo leer je toch al een heel veel binnen een korte tijd!!!!! O-)
 
Ben al een tijdje opzoek naar een koffie maatje. :Y

[me]203MPH heeft de laatste tijd alleen maar thee mutsen gevonden. :( [/me]
Heb medelijden met je hoor!.....zal 't niet inwrijven! O-)

Ik zit vanavond ook zonder!.........maar morgen niet!! :+
 
En hier dan mijn huidige helmen:
Links de klaphelm, voor touren en mede voor op mijn skoetah.
Rechts de stilste helm ter wereld, geen oordoppen meer nodig en met ingebouwde zonneklep. Lekker helmpie dus voor snelweg en circuitgebruik :Y

Op de achtergrond nog wat praktijkfoto's met wat helmen (op de bovenste foto na dan ;) )

(Afbeelding)

Tevreden over de Shubert dus? Is ie werkelijk zo veel stiller dan andere helmen? Ik denk ook aan een Shark RSF2 Race of een Arai RX77 of een AGV GP Pro...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan