Wat te knooien komende winter..

Ik dacht van afwijkende draad, althans op de risers wel, en ook op veel andere plekken, hou er wel rekening mee, of tap gewoon de draad opnieuw, maat groter, kan ook.
Mijn set kan alle soorten draad zetten
 
met dank aan BikeHospital rijdt mijn motor nu zoals het hoort, Hyperpro voorveren erin, SAE40 olie erbij en karren maar, zonder salsa......dank u.

(wat er uit kwam was ook geen olie maar zwart water, geen wonder dat dat niet wil...)


ennuhh, niemand heeft dus zo'n pookje voor me ?
Hoi Brallie, heb je nu al zo,n pookje zoals je één aan het zoeken bent?
Ik weet er anders wel één liggen voor een zacht prijsje! :Y
 
op zich loopt de motor vrij goed op die korte pijpjes maar ik krijg het niet voor lekaar dat de achterste cilinder ophoudt met vlammenwerper spelen...

omdat ik geen zin heb in koppen overhalen ofzo maak ik het toch maar anders, dus nou ga ik dit proberen te fixen...

mock-def.jpg


uit de schrootbak bij de harleyboer, maar wel met einge demping en iets meer lengte, kijken of dat beter gaat..
 
ik weet dat het niet noodzakelijk is, maar heb je al eens geprobeerd met een balancepijp.
ja ja, het staat niet ubercoole, maar het zou misschien kunnen werken.
maar aan de nadere kant, ik heb geen balancepijp en reed voorheen ook gewoon met open pijpen en nergens last van.
het gaf wel mecha klappers })

ik neem ook aan dat onstekingstiming goed staat en je mengsel oke is.
 
daar ligt het allemaal niet aan, uitlaten van 30 cm is gewoon te weinig om een motor goed te laten lopen, zeker met maar 1 carb die voor en achter moet doen...

daar waren we het ook al wel over eens maar wie niet waagt die niet wint...
 
op zich loopt de motor vrij goed op die korte pijpjes maar ik krijg het niet voor lekaar dat de achterste cilinder ophoudt met vlammenwerper spelen...

omdat ik geen zin heb in koppen overhalen ofzo maak ik het toch maar anders, dus nou ga ik dit proberen te fixen...

(Afbeelding)

uit de schrootbak bij de harleyboer, maar wel met einge demping en iets meer lengte, kijken of dat beter gaat..

Is het alleen je achterste pit? Is je spruitstuk niet toevallig lek bij 1 van de cilinders?
ik spreek uut ervaring
 
Is het alleen je achterste pit? Is je spruitstuk niet toevallig lek bij 1 van de cilinders?
ik spreek uut ervaring
:^

Of een te grote spoeling en intussen te arm geworden.

Rijker zetten die hap en verder met je winter project Brallard ;)
 
CO meten en stellen en opsporen pace of cake
Meter kopen, heb je jaren plezier aan kost iets van 400 pounds
Stelt weinig voor, je zal bij een lekkage of een ontsteking probleem terecht komen
Oorzaak : de afstelling is te lang omjuist geweest, verkeerde temp.
Weet niet bij welke zaak je um hier in onderhoudt hebt gehad, maar vermoedelijk ben je dan goed gelicht.

Maar nog 6 maand en de winter begint, dan kun je haast beginnen
 
ik maak eerst wel eens andere uitlaten want voor de verbouwing, met de originele uitlaten dus, ging het gewoon goed..

ik denk dat Pitbuell gelijk had toen hij zei dat met 30 cm uitlaat een motor niet af te stellen is...
 
CO meten en stellen en opsporen pace of cake
Meter kopen, heb je jaren plezier aan kost iets van 400 pounds
Stelt weinig voor, je zal bij een lekkage of een ontsteking probleem terecht komen
Oorzaak : de afstelling is te lang omjuist geweest, verkeerde temp.
Weet niet bij welke zaak je um hier in onderhoudt hebt gehad, maar vermoedelijk ben je dan goed gelicht.

Maar nog 6 maand en de winter begint, dan kun je haast beginnen
?????????????????????????????????????????
en hoe meet je dan Co bij zeg 2750 Tpm

en volgens mij heeft hij er gewoon een setje foute pijpen onder gezet en is er
geen "zaak" betrokken bij geweest


want ja bedrijven lichten je alleen maar op,ook het bedrijf waar jij bij werkt toch ?
een uitlaat korter dan 60cm werkt niet.
zeker niet met 1 carb die dan de korte uitlaat moet copmpenseren ten koste van de ander
wat kan jij dom lullen zeg
 
de enige foute "zaak" die er schuldig aan is de Bay Area Chop Shop zelf..

ik wist van te voren alwel dat het lastig zou worden maar aangezien ik die uitlaten met een dikke bak op op de cafe pc ge"Ebayed" had wilde ik het toch proberen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan