Suzuki GS Topic 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, ik ben sinds vanochtend de bezitter van een GS550L uit 1981, gekocht van een aardige meneer uit de buurt van Tiel.....

Zit nog een beetje te dubben of het een ratbike wordt of weer 'mooi maken'. Ik neig toch wel naar dat laatste omdat de bejaarde Soes dat wel heeft verdiend.

Ik mag mezelf nu dus ook een Brikker noemen! *D

Piccie van de GS550L:
1580872469_8671e8e4f1_o.jpg
 
Heeft er nog iemand een voortandwielmoer liggen toevallig? O-) :X

Heb ik wel voor je. Moer ziet er nieuw uit, maar er zit geen locktite meer in.
Was van een GS1000 of GS1100, dat weet ik niet meer.

Als ik het op moet sturen, pm dan nog even je adres.
 
Laatst bewerkt:
Hmmm....verleidelijk (vooral van Nico Bakker) maar heb er geen bochtensetje voor helaas. Ik heb verder allerlei wilde plannen maar de centjes ontbreken ook nog es momenteel....
Kijk maar naar mijn fietsje op deze pagina (paar posts terug) Het heeft me niet echt veel gekost om die weer mooi te krijgen hoor... ;)
 
Heb ik wel voor je. Moer ziet er nieuw uit, maar er zit geen locktite meer in.
Was van een GS1000 of GS1100, dat weet ik niet meer.

Als ik het op moet sturen, pm dan nog even je adres.

Yay! *O* fijne kerel die Bert.

GS1000 en GSX1100 is dezelfde moer dus dat maakt niet uit, Loctite heb ik wel als H-D eigenaar ;) Graag opsturen ja,:Y je woont niet echt in de buurt, ik stuur je zo na het eten een mailtje.
 
Nou, ik ben sinds vanochtend de bezitter van een GS550L uit 1981, gekocht van een aardige meneer uit de buurt van Tiel.....

Zit nog een beetje te dubben of het een ratbike wordt of weer 'mooi maken'. Ik neig toch wel naar dat laatste omdat de bejaarde Soes dat wel heeft verdiend.

Ik mag mezelf nu dus ook een Brikker noemen! *D

ziet er nog aardig uit, BK, ik zelf heb er voor gekozen m'n 'brik' weer origineel te maken, ik heb m'n 4-1 Laser-set geruild voor een een originele 4-in-2 *O*
 
ziet er nog aardig uit, BK, ik zelf heb er voor gekozen m'n 'brik' weer origineel te maken, ik heb m'n 4-1 Laser-set geruild voor een een originele 4-in-2 *O*

eeej Pilatus! Dank je! Inderdaad lijken me de originele uitlaten mooier :9~ . Weet alleen nog steeds niet of ik de mijne wel origineel zal maken. D'r moeten dan toch best veel, weliswaar kleine zaken, gebeuren (deukje in de tank enzo). Maar goed, heb de hele winter om daarover te denken... :z
 
Weet iemand trouwens of je een 18" achtervelg van een GS550 uit '81 zonder problemen in een GS550L uit '81 met oorspronkelijk 17"achtervelg kan hangen?

Ik heb nl. een week geleden een setje tweedehands velgen gekocht voor 50 euro. Het ging me eigenlijk om de bandjes die erop zitten. Nieuwe voor- en achterband kosten al vlug >150 euro en de bandjes die op de 2e hands velgen zitten zijn nog prima. Alleen de achtervelgmaat verschilt dus.
 
Weet iemand trouwens of je een 18" achtervelg van een GS550 uit '81 zonder problemen in een GS550L uit '81 met oorspronkelijk 17"achtervelg kan hangen?

Ik heb nl. een week geleden een setje tweedehands velgen gekocht voor 50 euro. Het ging me eigenlijk om de bandjes die erop zitten. Nieuwe voor- en achterband kosten al vlug >150 euro en de bandjes die op de 2e hands velgen zitten zijn nog prima. Alleen de achtervelgmaat verschilt dus.

dan kijk je daar toch even naar als je de zooi toch bij elkaar hebt?
ik weet het zo niet uit mijn hoofd, maar ik verwacht dat het wel zal passen.
 
dan kijk je daar toch even naar als je de zooi toch bij elkaar hebt?
ik weet het zo niet uit mijn hoofd, maar ik verwacht dat het wel zal passen.

Ik ga inderdaad binnenkort 'es kijken of ik 'm eronder kan prutsen. Het moet allemaal low-budget dus probeer ik het ff zo. Mocht het niet passen gaat het achterwiel weer in de verkoop bij MF of misschien Marktplaats.
Thnx voor de reactie!
 
Jozef58,

Jij had maanden geleden een paar middenbokken van een GSX1100EFE bij iemand in de buurt gebracht hier. Doordat de moeder van mijn ega plotseling overleed wat een heleboel, zelfs nu nog, ellende meebracht, heb ik toen het motorgebeuren maar even gelaten voor wat het was. Vandaag even de EFE uitgelaten (wat was hij blij) en de bokken zou ik eigenlijk graag op willen halen. Wil je me even laten weten waar die dingen liggen?

Thanks, Greetz
 
Laatst bewerkt:
Wie weet wat de diameter is van voorvorkpoten van een GS 750 ik zoek voorvorkpoten van een GT750 met een voornaaf met schijven voor een draadspaak wiel, die van een GT zijn 35mm, als die van een GS dat ook zijn dan ben ik snel klaar, daar zijn er zat van.

Wie wil voor mij even meten met de schuifmaat....???

Alvast bedankt mannen
 
Jozef58,

Jij had maanden geleden een paar middenbokken van een GSX1100EFE bij iemand in de buurt gebracht hier. Doordat de moeder van mijn ega plotseling overleed wat een heleboel, zelfs nu nog, ellende meebracht, heb ik toen het motorgebeuren maar even gelaten voor wat het was. Vandaag even de EFE uitgelaten (wat was hij blij) en de bokken zou ik eigenlijk graag op willen halen. Wil je me even laten weten waar die dingen liggen?

Thanks, Greetz

Hoi.
Die spulletjes liggen bij ReneEFE.
Ik zal 'm even bellen , gaat allemaal goed komen en sterkte nog.
Groet , Fred.
 
Fred Thanks!!!!!!

Komt allemaal wel goed, maar is al een half jaar geleden overleden en nu nog steeds erfenis (paar rotcenten) gezeik.
 
Heeft er nog iemand een ontstekingsdekseltje van een GS1000 (of een andere die past) liggen zonder schade?
Eventueel te ruil tegen ééntje met een doorkijkvenstertje of een getint-transparante uitvoering, foto's op aanvraag. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan