Hoi bobberfreaks ben nieuw hier

oerman

Die hard MF'er
14 dec 2005
761
0
belgie
Ben nieuw hier maar heb al veel leuke ideeen gezien voor men nieuwe project namelijk een bobber op basis van een heritage en na jaren van jap plezier is er nu eindelijk men eerste hd men laatste moto had ik ook al een beetje in de bobberrichting gebouwd en erveel bouw en rijplezier aan beleefd
 
hallo allemaal, na een jaartje te hebben rondgereden op een buell was het de hoogste tijd om terug een echte moto te rijden en heb mij een fat-boy van 1999 aangeschaft en ben ook van plan om bobber style te gaan (vroeger shovel gehad)
dus bekijk ik een lees ook al een geruime tijd deze site voor ideetjes
dus mannen doe verder goe bezig zenne
 
hallo...

en welkom, maar ik ben (zoals velen) nogal visueel ingesteld... Je weet wat dat betekent.

Overigens als je in het bericht [imgatt*] typt, maar dan zonder dat sterretje komen de plaatjes mooi in het bericht te staan. En verkleinen gaat het beste met Paint
 
full




je had hem ook gewoon kunnen plaatsen zonder windt af te geven. :W
 
hoi de mannen, kzal eens een poging ondernemen voor fotos maar ben wel gene pc held dus vandaar dat het me nie altijd lukt met da kloteding.
Danny f. je vroeg van waar in belgie, ik ben van ham ongeveer 5min van leopoldsburg
 
hoi ivokem de tank die ik er opgezet heb is één van een honda magna die ik aangepast heb, voorvork is van een intruder en remklauw van een walterwolf voorwiel is ook van intruder. Ik zal eens proberen voor een duidelijkere foto

Bijlage: 123.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan