[Project KTM EXC 520-525]

Murky

Die hard MF'er
21 jul 2004
912
0
Zo, nu de fijne kerst is aangebroken, dacht ik, laat ik eens iets leuks gaan doen. Nou bij deze kunnen jullie mijn progressie bij het ombouwen blijven volgen.

Zo zag hij er uit, gelijk na de aankoop.
full
 
Laatst bewerkt:
Naar een paar maanden werd het toch eens tijd om naar andere kleuren te gaan kijken, dus ik met de oude kappen aan de spuit. dit was het resultaat:
Ik heb hier voor eerst motip primer gebruikt, en daarna motip zwart glans
full
 
Laatst bewerkt:
allemaal leuk en aardig, tot dat ik het 2005 model zag :} was dat even smullen! dat wou ik ook! maarja, het geld ontbrak een beetje om het nieuwe model aan te schaffen, dus ik dacht, weet je wat, ik ga hem gewoon ombouwen naar een 2005 model. Na een hoop gesleutel zag hij er zo uit:
full
 
Laatst bewerkt:
Op ebay heb ik gezocht naar alle onderdelen die nodig zijn om hem om te bouwen.
Wat ik uiteindelijk gevonden heb is:

2006 Zadel
2005 Oranje tank
2005 Subframe
2005 Luchtfilter box
2005 Kappenset

full
 
Ook laat ik me frame (hoofdframe) zwart poeder coaten. Morgen post ik foto`s van het frame met me nieuwe subframe en lucht filter box, en achterkap (ziet er zeer fraai uit al zeg ik het zelf :Y )

Ik vroeg me af, als ik me frame laat coaten, wil ik ook me achter veer laten doen (oranje of zwart) Maar ik weet niet of die het gaat houden als ik hard ga inveren. Dus iemand die daar een antwoord op heeft?
 
Laatst bewerkt:
Ook heb ik nog me oude `01 kappen set (EXC) en nog een nieuwe niet gebruikte `01 kappen set voor een SX alles is bijna het zelfde, behalve de tank spoilers. Al deze kappen die je hier ziet staan te koop, dus mocht je interesse hebben, vertel het me gerust :)

full
 
Laatst bewerkt:
Verder heb ik een hele goeie vriend bij wie ik me eigen stickers kan laten maken, dus ik ben nu hard aan het ontwerpen om me eigen UNIEKE ;) stickerset te creeren.

Ook heb ik nog TE KOOP:

`01 zadel (zwart helemaal opnieuw overgetrokken)
`01 transparante tank
`01 subframe

naartuurlijk zal ik er morgen foto`s van maken.
 
de standaard zit volgens mij altjd zo.

hier een update met me nieuwe achterkap, subframe en lucht filterbox.

full
 
Bruut!! en ik zal je steunen in de tijden dat je het niet makkelijk hebt; als het allemaal niet zo gaat als dat je zou willen.. ;)

Ziet er goed uit man!! ik kom je snel een keer helpen! *O*
 
en hier nog de oude `01 spullen, deze zijn ook te koop :Y

full
 
[edit: dubbel :S]

Het frame gaat 2 jan de deur uit om gecoat te worden, hierbij worden ook me footpegs, mijn standaard, en me rempedal zwart gecoat ( en dat allemaal gratis O-) :Y )

Bijlage: 13.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan