muziek tijdens het choppen

cooperboy

MF veteraan
6 feb 2006
1.146
2
Zuid-Holland
welke muziek komt er boven het geluid van je slijptol uit als je in je schuurtje bezig bent.

ik zelf geniet de voorkeur van bv Slipknot, Korn, Pantera, enz.
maar ook Golden Earing wordt erg gewaardeerd.
 
We hebben hier al eens ooit zo'n muziek topic gehad, die werd gesloten... Maarrrrr, nu heet het "muziek tijden het CHOPPEN".. Dussss. Muziek topics zijn vet.

Ik luister eigenlijk alles, van Johnny Cash tot Public Enemy, en van White Zombie tot Herbie Hancock...

Surf, punk, jazz, country, oude hip hop, hardcore, metal, soul, deepfunk, garage, 80's new wave...
Als het maar geen klassiek is.. Of muziek die maar iets met house/trance of whatever te maken heeft.

Laatste drie cd's die 'k heb aangeschaft zijn van Siouxie & the Banshees, David Allen Coe, en Gluecifer..

How about you guys..?
 
We hebben hier al eens ooit zo'n muziek topic gehad, die werd gesloten... Maarrrrr, nu heet het "muziek tijden het CHOPPEN".. Dussss. Muziek topics zijn vet.

Ik luister eigenlijk alles, van Johnny Cash tot Public Enemy, en van White Zombie tot Herbie Hancock...

Surf, punk, jazz, country, oude hip hop, hardcore, metal, soul, deepfunk, garage, 80's new wave...
Als het maar geen klassiek is.. Of muziek die maar iets met house/trance of whatever te maken heeft.

Laatste drie cd's die 'k heb aangeschaft zijn van Siouxie & the Banshees, David Allen Coe, en Gluecifer..

How about you guys..?

He tilly,

ik deel jouw mening/smaak qua muziek....... :}
Al zullen er wel verschillen inzitten natuurlijk!

Maar je kan mij blij maken met veel soorten muziek, van abba tot zz-top!

Het ligt er trouwens ook wel aan in welke bui ik ben.

De laatste tijd luister ik veel stoner rock zoals Queens of the stone age en karma to burn (geeft me altijd het gevoel alsof ik op een vette chopper op een lonely highway in california de zon tegemoet rijdt). Ook helmet blijft een oude favoriet. Korn doet het ook goed, AC/DC blijft mijn alltime favoriet, maar ik kan ook erg genieten van radiohead, air, zero 7 en soulwax..... Zelfs de corrs (ja ik weet heaumeaux muziek, maar wel lekkere zangeressen)
Maar goede hip-hop doet het ook wel goed op zijn tijd. En dan bedoel ik niet R&B, zoals tegewoordig, want daar moet ik van kotsen (denk r-kelly) maar oldskool gangstrap van ice-t en ice-cube en nwa e.d.
Eigelijk heeft elke decade wel goeie muziek, lekkere rock en roll in de jaren 50, lekkere rock in de jaren 60, lekkere disco in de jaren 70, goede rap in de jaren 80 en new wave, Jaren 90 lekkere grunge (daardoor ook begonnen met gitaar spelen) en uiteindelijk 2000 met nu metal e.d. Natuurlijk zijn er meerdere muziek stromingen maar dit is wat mij te binnen schiet bij de destbetreffende jaren. Kan zo nog wel honderden bands opschrijven, maar dan blijf ik bezig, kan ik eigenlijk net zo goed de top 2000 effe overtypen..... ;-)

Enjoy van muziek
8-) 8-) 8-) ;)
 
van progressive rock/metal tot fusion jazz tot technische black/deathmetal. Pure luistermuziek die over het algemeen niet makkelijk in het gehoor ligt zou ik maar zeggen :Y
 
Ik luister eigenlijk alles, van Johnny Cash tot Public Enemy, en van White Zombie tot Herbie Hancock...

Surf, punk, jazz, country, oude hip hop, hardcore, metal, soul, deepfunk, garage, 80's new wave...
Als het maar geen klassiek is.. Of muziek die maar iets met house/trance of whatever te maken heeft.
:^

laatste cd's die ik gekocht heb waren van de Hellacopters en Demons van Spiritual Beggars

(toevallig allebei zweedse metalheads die wat rustiger aan zijn gaan doen........) 8-)
 
In de schuur alleen maar een oud wekkerradiootje, dat alleen maar AM kan ontvangen, en gelukkig is Arrow dan het beste signaal, en dat geeft me genoeg inspiratie.

overigens een keer per ongeluk het alarm aangezet, en elke ochtend weer vloekend wakker worden welke achterlijke buurman no om 5 uur z'n wekker af laat gaan, en dan vertikt de boel uit te zetten...

Laatste CD gekocht was Spread Eagle van Peter Pan Speedrock.

Voor de rest vooral muziek wat knalt... lekker raggen op de gitaar
 
Laatst bewerkt:
overigens een keer per ongeluk het alarm aangezet, en elke ochtend weer vloekend wakker worden welke achterlijke buurman no om 5 uur z'n wekker af laat gaan, en dan vertikt de boel uit te zetten...
hoe lang duurde het voor je erachter was welke achterlijke dat gedaan had ? :)
 
Nou.... heeft wel een paar weekjes geduurd... Maar niet nadat ik een 'buurtonderzoek' had gedaan. Hoorde later bij de buren nog iemand iets mompelen over dat die gek eindelijk die klotewekker heeft uitgezet... Ben toen maar stilletjes naar de koelkast geslopen om een pilsje te pakken. :9
 
Metallica,Metallica,Metallica...
Neil young ,john fogarty, mark knofler en zeker AC/DC niet vergeten
Als je bij sommige muziek je ogen half dicht knijpt en dan naar je motor kijkt dan kan je je fantasie laten werken, bij mij helpt da toch O-)
 
In de schuur alleen maar een oud wekkerradiootje, dat alleen maar AM kan ontvangen, en gelukkig is Arrow dan het beste signaal, en dat geeft me genoeg inspiratie.

Laatste CD gekocht was Spread Eagle van Peter Pan Speedrock.

Voor de rest vooral muziek wat knalt... lekker raggen op de gitaar

:^ Altijd Arrow op de radio, kan ook alleen AM ontvangen.

Verder Peter Pan, Motörhead, AC/DC, Flogging Molly, Dropkick Murphys, Pro-Pain, Pink Floyd, Johnny Cash, De Dijk, Savatage om zo maar es wat te noemen
 
Johnny Cash, the Ramones, en om op de moderne toer te gaan de Kaiser Chiefs. Eigenlijk gewoon alles that Rocks!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan