muziek tijdens het choppen

En zo zijn we weer terug bij de choppers :)

Mattsickle

D.jpg
 
de laatste dagen was t carnavals muziek, maar normaal, of radio(3fm, arrow, 538) maar ook vaak cd's en dan metallica, evanescence, within temptation, ramones, paradice lost, en vooral Epica
 
vandaag effe wat Kyuss (voor de kenners de voorloper van queens of the stone age)in huis gehaald plus de nieuwe van Danko Jones....... Dit rockt mensen, lekkere zware/logge sleazzy stoner YEAH!!!

Met dank aan Roelibaldi en zijn voortreffelijke muziek kennis/smaak/verzamelen. :}
 
luister voornamenlijk trash detah en heavy metal bands zoals:
sodom, kreator, tankard, iron maiden, morbid angel, manowar, death, slayer etc.

op me werk staat radio veronica altijd aan en daar draaien ze altijd van die gouwe ouwe hits dat kan ik ook wel waarderen. Zolang het geen hip hop of rnb is.
 
Venom was altijd goed, tot ik hoorde dat die leipe drummer gepakt was voor gerotzooi met kinderen, exit Venom, dan hoeft het van mij gelijk niet meer...
 
Nashville Pussy komt 3 April in Eindhoven 8-)

... en dan ben ik net weg voor m'n werk... '(
 
Nashville Pussy komt 3 April in Eindhoven 8-)

... en dan ben ik net weg voor m'n werk... '(

Nashville Pussy was veel vetter met Corey Parks er bij, maar die doet tegenwoordig goede zaken met Duane Peters..

Of, nog beter... De vorige formatie van enkele bandleden van Nashville Pussy, Nine Pound Hammer rockte nog veel beter!!
;)
 
ga de 21ste naar sepultura dat gaat er ook in op zijn tijd. En de 25ste naar Danko Jones, zoals al eerder vermeld lekkere rauwe rock........ :] })
 
Terug
Bovenaan Onderaan