RMC Choppershow 1e paasdag in hoorn

ik ga proberen te komen maar ik ben momenteel nog ff serieus gevloerd doordat er weer eens een paar wervels van elkaar geschoven zijn, meestal is dat 2 dagen doorbijten en dan gaat het wel weer maar in dit geval is ook mijn bekken niet helemaal meer 100% dus het is ff afwachten of ik het haal, op de motor wordt hem denk ik dus niet dus...
 
jaja, ben er ook weer bij..... kan er kruipend naar toe zeg maar.....is lekker dichtby, is altijd erg gezellig, en vindt het altijd stoer hoe sommige zijn uitgedost
meestal is het goed weer, en je kunt je buiten de hal genoeg vergapen aan al dat moois, ik sta meestal een tijd bij aankomst te kijken hoe iedereen vanaf de weg naar kartcentrum rijd, geweldig gewoon, hele groepen tegelijk en dat geluid, prachtig en alles glimt naar je toe.

iedereen die gaat wens ik een hele fijne dag toe en natuurlijk met veel mooi weer.

grtz. susanne :W
 
En diegene die niet glimt ben ik Suus :o

full
 
Ben weer terug.
Was ff leuk om te zien...
Het was ook leuk dat Knukkel er niet was een gehavende Doc (met z'n Femke), Case (met een veeeel te strak chopper inc shirt), Pepe en Floris er waren. Ik neem aan dat Pepe weer de foto's gaat verzorgen...
 
Ben ook ff geweest; eerst verplicht nummer met schoonouders, toen nog ff naar Hoorn geknald. Was gezellig bij DHR...
 
Ben weer terug.
Was ff leuk om te zien...
Het was ook leuk dat Knukkel er niet was een gehavende Doc (met z'n Femke), Case (met een veeeel te strak chopper inc shirt), Pepe en Floris er waren. Ik neem aan dat Pepe weer de foto's gaat verzorgen...
Jammer dat je zo snel weg was...doet je naam geen eer aan.
Bral deed idd goede zaken met de importeur van Ibuprofen.
En ook Bugeater was van de partij.
Het alternatief voor Bral was overigens in het water gevallen:
full

Altijd lastig, achteruit met een trike.
 
And the winner is.....
(Afbeelding)
was ook even geweest en deze was echt erg mooi! met autoband haha

er stond ook een lichtblauwe chopper met heel groot 'Bitch' en twee duiveltjes op de tank (heeft ook eens in de Easyrider gestaan) die was ook echt prachtig vooral al de details die erop zaten maakten de motor echt af!
 
Was inderdaad sneu die trike in de sloot. Er was trouwens heel wat pas en meet werk voor nodig om die vrachtwagen op de plek des onheils te krijgen, zo tussen al die geparkeerde motoren door.

100_2003k.jpg

100_2012k.jpg

100_2014k.jpg

100_2015k.jpg

100_2019k.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan