Verhoging stuur, 10/15 inch

18 dec 2023
1
0
Hallo,

Komende winter wil ik erg graag een verhoogd stuur plaatsen op mijn Honda Rebel omdat dit voor mij het rijplezier en de uitstraling enorm zou verbeteren.
Ik zat te denken aan een verhoging van 10 tot 15 inch maar stuitte op het kabel probleem.

De gas- en koppelingskabel zullen geen probleem zijn maar de elektrische bedrading wel.
Heeft er iemand ervaring met dit soort klussen?
Sites die dit behandelen of waar ik onderdelen kan bestellen.

Alvast bedankt!
 
Als het verleggen van de kabels niet kan dan zul je moeten gaan verlengen, knippen en solderen. Doe dat trapsgewijs zodat je niet een dik stuk in je kabelbundel veroorzaakt.
 
Hallo,

Komende winter wil ik erg graag een verhoogd stuur plaatsen op mijn Honda Rebel omdat dit voor mij het rijplezier en de uitstraling enorm zou verbeteren.
Ik zat te denken aan een verhoging van 10 tot 15 inch maar stuitte op het kabel probleem.

De gas- en koppelingskabel zullen geen probleem zijn maar de elektrische bedrading wel.
Heeft er iemand ervaring met dit soort klussen?
Sites die dit behandelen of waar ik onderdelen kan bestellen.

Alvast bedankt!
Het komt bijna nooit voor dat een dergelijke verhoging geen problemen geeft.
Gas, retour. Rem, koppeling, choke.

Dan is electra het makkelijkste :)
 
Wel een flinke verhoging; 10 tot 15 inch! Meer dan 30cm. Past dat wel een beetje bij de lage lijn van de Rebel? En verpest het de stuureigenschappen niet? Het is toch eigenlijk meer een bobber, zeker geen chopper. Maar goed, het is jouw motor. Lekker doen wat je leuk vindt. Maar knippen in de elektriek is moeilijk weer te herstellen.
 
Wel een flinke verhoging; 10 tot 15 inch! Meer dan 30cm. Past dat wel een beetje bij de lage lijn van de Rebel? En verpest het de stuureigenschappen niet? Het is toch eigenlijk meer een bobber, zeker geen chopper. Maar goed, het is jouw motor. Lekker doen wat je leuk vindt. Maar knippen in de elektriek is moeilijk weer te herstellen.
Nou de stuureigenschappen verpest je echt wel met 30 cm verhoging.
Maar je oksels blijven wel lekker fris
 
Terug
Bovenaan Onderaan