Waarom Choppers!???! (bijdehant....?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skyline

Die hard MF'er
17 mrt 2006
327
3
Soest
Hey chop-mensen,

Effe n bijdehant vraagiej,

WAAROMMMMM zou je nou in hemelsnaam een chopper rijden :D
Als ik motor denk, denk ik bochten, gassen, sjeezen,
wat doe je zoal op n chopper?

Ik dacht ik vraag het aan de ervaringsdeskundige want die kunnen natuurlijk het best oordelen *O*
 
;( neeee!!!

lol, nee niet irritant bedoelt!!
Maar ja, kijk, t ziet er niet comfortabel uit
Sommige choppers zien er grappig uit ofzo,
maar hoelang hou je het vol met je handen boven je hoofd?.. :9
 
;( neeee!!!

lol, nee niet irritant bedoelt!!
Maar ja, kijk, t ziet er niet comfortabel uit
Sommige choppers zien er grappig uit ofzo,
maar hoelang hou je het vol met je handen boven je hoofd?.. :9
Niet alle sjoppers zijn echte apehangers :N
 
Oke I get it

Dan maar 2 vragen:

1> waarom choppers met handjes heel hoog?
2> waarom choppers met handies laag?

Blijkt echt een vraag van hoog niveau te zijn ;) aangezien nog niemand antwoord geeft.


Tenzij het een hele domme vraag is :X ;(
 
In principe is ieder fiets waar de zaag in is gezet een chopper.
Alleen denkt men tegenwoordig dat een chopper er uit moet zien als een fiets met een lange vork enz.
 
Hey chop-mensen,

Effe n bijdehant vraagiej,

WAAROMMMMM zou je nou in hemelsnaam een chopper rijden :D
Als ik motor denk, denk ik bochten, gassen, sjeezen,
wat doe je zoal op n chopper?

Ik dacht ik vraag het aan de ervaringsdeskundige want die kunnen natuurlijk het best oordelen *O*

bochten, slingert dat nogal zo'n ding?????
gassen, 40 / 45 syndroom??????
sjeezen, typefout, lees gesjeesd. Toch??

nee hier heb ik geen last van, ben niet zo gestresst daarom rij ik chopper.

:+ :+ :+
 
Wij chopper-rijders zijn geen meelopers , hebben niet een motor van 13 in een dozijn.
Willen gewoon iets wat niet iedereen heeft, maar blijven in ons hart wel de echte motorrijders.
Hoeven niet hard te gaan om op te vallen.
Enne de vrouwen geile erop.
 
dan heb je zo,n tupperwarefiets van 170kilo en 180pk en dan gebruik je maar 1/3de
en je mag er ook maar even hard mee dan eender welk voertuig
 
Wat moet ik met zo'n lelijk ding met zo'n bochel in de tank? en zo'n agressief uiterlijk

ik houd van motorrijden dus mijn ritjes mogen wel even duren
Als je die racers ziet jakkeren, zo snel mogenlijk van a naar b, dan duurt so'n ritje toch veels te kort dan kan je er toch niet van genieten?
Laatste werd ik ook weer ingehaald door twee van die snelheids duivels, op een plek waar het totaal niet kon, na 5 km duwen en jagen zaten ze nog vlak voor me |( |(
Nee laat ons nou maar relaxed genieten, Glimmend of mat zwart, Hoog of laag stuur, dikke of dunne wielen.
 
Voordeel van hoog stuur:
-Je kan makkelijk zwaaien.

Voordeel van laag stuur:
-Je kan makkelijk aan je kruis krabben.

Moet ik nog duidelijker zijn? :P
 
Hey chop-mensen,

Effe n bijdehant vraagiej,

WAAROMMMMM zou je nou in hemelsnaam een chopper rijden :D
Als ik motor denk, denk ik bochten, gassen, sjeezen,
wat doe je zoal op n chopper?

Ik dacht ik vraag het aan de ervaringsdeskundige want die kunnen natuurlijk het best oordelen *O*
Welja,

Nou stelt iemand een serieuze vraag, en dan zie ik in twee bladzijdes nog maar enkele serieuze antwoorden.

Ik heb mijn chopper om een aantal redenen.
Ten eerste vind ik dat mijn choppertje (en die is standaard, zoals de fabriek hem geleverd heeft) er leuk uitziet. Het model is wel geïnspireerd op de ouderwetse dikke amerikaanse motorfietsen, maar toch zit er iets eigenwijs aan.
Ten tweede was mijn choppertje niet duur en simpel in onderhoud. Je kon hem indertijd kopen voor nog geen 10000 guldentjes nieuw in de doos en met een schop en een aai zo af en toe blijft hij functioneren.
En ten derde heeft mijn choppertje voldoende vermogen. Hij heeft het maximale koppel zodanig dat ik vrijwel altijd in het maximum koppel rij, en het vermogen is voldoende om de 120 km/uur grens (net aan) te doorbreken.

Zou ik dan geen rice-rocket meer willen hebben? Nou, de fun van het levensgevaarlijk rondraggen is over. Niet alleen omdat ik voor mijzelf een gevaar zou zijn, maar door de absurde snelheid die een supersport neer kan zetten zijn de overige weggebruiker dodelijk gevaarlijke, ongeleide projectielen. Maar af en toe denk ik nog wel met heimwee terug naar de tijd dat ik even terug schakelde, gas erop en gaan.

"Eat my dust, granny"... O-)
 
'k heb een big-sjopper in de gangkast hangen. zit wel kut, maar op de een of andere manier is 'ie toch pracktischer dan de R6 van m'n vriendin :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan