neutraal,olie,beam

martijnxvtje

MF'er
15 feb 2006
70
0
Tiel
Heey heren,

Ik heb een Virago xv750 83' nou ben ik een nieuwe teller aan het monteren, maar nou vraag ik me af waar ik mn signaallampjes moet plaatsen ik heb al wel een plaatje gemaakt met die lampjes erin... maar ben nu even een geschikte plek aan het zoeken om het te monteren.
Heeft iemand ideen,ervaring,foto's enz......????

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
niet, ik moet geen kerstboom voor mijn bek als ik probeer te relaxen op de motor...

Gaat bij zo'n HD dan altijd het olielampje en het neutraal lampje branden als je rijdt ?

Overigens sloop ik die zooi er ook altijd af. Moet ik ermee. Als ik grootlicht opheb zie ik het heus wel, als die in z'n vrij staat kom ik niet ver dus das vaak ook wel duidelijk. De knippers ben ik toch al kwijtgeraakt. En een olielampje? Och, zonder rijdt ie ook wel best.

Maar probeer eens gek te doen. Monteer ze op de tank, verzonken dan wel.
 
Gaat bij zo'n HD dan altijd het olielampje en het neutraal lampje branden als je rijdt ?
van een HD weet ik het niet maar van Guzzi´s weet ik het wel :X

dus vandaar dat ik maar niet eens meer begin aan die feestverlichting..

1 extra remlicht is alles wat er overbodig op zit..
 
Dan wel foto's plaatsen he. :9

Nomaals, maak in de bovenkant van de tank een soort van tunnel naar beneden toen ,waar de draadzooi doorheen kan, en plaats de zooi a la V-Max op de tank. Heeft niemand op zo'n XV dat weet ik zeker.
 
Fucksmileys zitten in de waves die Britania rules. :9 :9 :9 :9 ;( }) :] ;) :9~ |( :z :? :X
*O* -O- :r :+ ;) :P |( :W *O* :z |( :P :( :}

hoest met de chop? Nog ergens in gezaagd de laatste tijd of zit je op je krent?
chop weinig laatste tijd,heb wel wat anders aan mijn kop.
ben bij de vriendin weg,mot dus effies een hele inboedel gaan regel en een huis.............dat laatste is er al en dat eerste komt stukje bij beetje ook wel.
heb ondertussen wel mijn suzy quatro verbouwd/verrat.
 
je chopt niet maar je word gechopped door je ex...
been there bro. Sorry.

Love'm and leave 'm.
 
Koop een klein km-tellertje.
Boor in de wijzerplaat een klein gaatje ter grootte van een LED.
Dauw er een LED in voor de oliedruk.
En de rest van de kerstverlichting.......in de kliko flikkeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan