Wat is nou een fijne "hoge sturen jas" ?

Wat denk je dat ze denken als Knukkel voor de deur staat.............

"Cool, dat wil ik ook!!!"

..... en dat kan:

full
 
Neem wel een jas met stevige mouwen of manchetten.
Anders zitten je mouwen boven de 100 onder je oksels
opgestroopt. Heb zelf wel'ns 'swinters een ritje Utrecht Den Haag
gedaan op die manier...koud.
Dat was overigens een bomberjack.
 
ik ben gistermiddag nog ff bij kalsbeek wezen kijken voor een jas..

hadden ze ook van die spear camo´s, wel een prima ding alleen niet geschikt voor de zithouding van mijn motor..

ik schrok trouwens van de prijzen en dan niet eens van leer maar van die plastieken jassies, 3 to 400 euri is heel normaal voor zo´n ding als het een beetje kwaliteit moet zijn, daar moet ik nog es over nadenken...
 
is toch die vent met die heeeeeeeeeeeeeeele dikke zwelbalg ofnie ?

hij heeft wel jassen voor weinig...
 
Kan het me voorstellen, maar goed...
als het een mooi goed zittend jasje is...
2 of 3 jaar geleden had ik misschien nog wel in een jasje van choppersinc willen lopen, misschien....

maar iemand die wallpapers for mobile phones via zijn site verkoopt, neee...
ik kan me voorstellen dat ie graag een paar $$$$$$ wil verdienen maar dit gaat dezelfde kant op alls occ/jesse james etc...en daar ga ik niet aan mee doen..

en dan tijdens bike week op een mv brutale aankomen, dat kan ik dan wel weer waarderen, maar toch..aan mij gaat ie niks verdienen..
 
2 of 3 jaar geleden had ik misschien nog wel in een jasje van choppersinc willen lopen, misschien....

maar iemand die wallpapers for mobile phones via zijn site verkoopt, neee...
ik kan me voorstellen dat ie graag een paar $$$$$$ wil verdienen maar dit gaat dezelfde kant op alls occ/jesse james etc...en daar ga ik niet aan mee doen..

Keuzes Bral, keuzes.... ;)
 
2 of 3 jaar geleden had ik misschien nog wel in een jasje van choppersinc willen lopen, misschien....

maar iemand die wallpapers for mobile phones via zijn site verkoopt, neee...
ik kan me voorstellen dat ie graag een paar $$$$$$ wil verdienen maar dit gaat dezelfde kant op alls occ/jesse james etc...en daar ga ik niet aan mee doen..

en dan tijdens bike week op een mv brutale aankomen, dat kan ik dan wel weer waarderen, maar toch..aan mij gaat ie niks verdienen..

Billy realiseert zich goed dat je van 4 motoren per jaar niet rijk wordt en verkoopt zichzelf als product, maar het is gelukking (nog) niet zo erg als bij OCC. En daarbij bouwt hij wèl koele fietsen.
Dat jasje is eigenlijk wel OK vind ik.
 
Dat jasje is eigenlijk wel OK vind ik.
Het blijft een beetje wannabee om met een merk van iemand anders op je rug te lopen...alsof zijn roem dan ook op jouw afstraalt ofzo, snappie..

Een shirt of trui gaat nog net misschien maar een jas, ik weet het niet..

Op guzzi feestjes had je ook altijd van die lui die helemaal in guzzi outfit kwamen, ik zou me daar op zijn zachtst gezegd toch wat ongemakkelijk in voelen..zeg maar..
 
Laatst bewerkt:
Het blijft een beetje wannabee om met een merk van iemand anders op je rug te lopen...alsof zijn roem dan ook op jouw afstraalt ofzo, snappie..


Nee.
Ik Snap Knukkel wel en ben het helemaal met hem eens.
Het is een commercieel ding en ik denk dat Billy het heel goed doet zo.
Aan mij mag hij verdienen iig
Tis alleen jammer dat zodra mensen als bv Billy goed gaan verdienen er anderen
uit jaloezie gaan zitten kiften.
Billy, Jesse, OCC, Indian Larry, allemaal vanuit de gutter opgeklommen. Das toch mooi! Respect!


En ja, Indian Larry deed het precies het zelfde met als enig verschil dat hij op z'n flipflops bleef lopen.
 
Het blijft een beetje wannabee om met een merk van iemand anders op je rug te lopen...alsof zijn roem dan ook op jouw afstraalt ofzo, snappie..

Een shirt of trui gaat nog net misschien maar een jas, ik weet het niet..

Op guzzi feestjes had je ook altijd van die lui die helemaal in guzzi outfit kwamen, ik zou me daar op zijn zachtst gezegd toch wat ongemakkelijk in voelen..zeg maar..

Ach ja, je moet het niet overdrijven met je outfit, maar een subtiele verwijzing kun je ook zien als een vorm van respect tonen. Laten zien wat je cool vind zeg maar...

Zo heb ik (door puur toeval) het eerste Johnny Chop tshirt wat hij ooit verkocht heeft (vorig jaar Daytona, rechtstreeks uit de doos) en die ga ik niet meer aan doen bij het slijpen in de schuur...

Ik vind het trouwens nog erger als je een 'bouwer' in een shirt van z'n eigen eigen merk ziet lopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan