Voorstellen

Murph a.k.a Alf.
43 jr.
Huisman
Hobbies:muziek,vnl.klassiek(vnl.bach) en Jazz(J.loussier,Chet Baker,Coltrane etc),koken,tuinieren ,katten en honden.Trek ook graag aan kabels en stangetjes op de fitnessschool.
Autos interesseren me niks.Als het maar rijdt.Motoren beginnen me steeds minder te interesseren.Zo weinig zelfs dat mijn shovel alle kleuren van roest begint aan te nemen die ik ooit gezien heb.

Niet helemaal waar .Dat ouwe spul is nog steeds erg mooi.Mooie knuckles en flatheads. :}
 
Laatst bewerkt:
........... inmiddels ook een bekendheid in de UK. Heb nou net weer een artikel over jou (& Gonzo) gelezen in de BSH?

oh ja??? Daar weet ik niks van :? Zou wel heel tof zijn })
Gonzo is precies een jaar geleden door Clink gefotografeerd op de R&S show, dus het zou best eens kunnen :Y


Hier trouwens een linkje naar de reportage van de Irondead in de BSH http://www.rbrp.nl/mybikes_irondead/BSH_0206_page.html


 
Bij deze

Hier de 'nog nette' versie van Gonzo. Hij ziet er momenteel stukken beroerder uit })

gonzo_bsh05_1.jpg


gonzo_bsh05_2.jpg


gonzo_bsh05_3.jpg
 
Nick ak Chopchop.
32 jaar, 2 dochters en een 3e kindje op komst.
werk in de internationale scheepvaart, op een kantoor in noord brabant.
Altijd gedroomd om een motor te hebben en te rijden, maar niet echt de centen ervoor dus rij nu een verbouwde ltd 454, niet zo'n zware jongen (nog niet,komt nog wel). (heb trouwens hier en daar al prijzen gezien voor een ltdtje die ver lager liggen dan waar ik hem voor kocht.
is mijn eeste motor en ben hiermee aan het oefenen voor het betere werk wat betreft het verbouwenal veel geleerd en toegepast van het motor forum.

hoop met mijn motortje de afstand te halen naar Assen voor de TT in Juni.

nice to meet ya all en blijven zwaaien tijdens het rijden he, zie tegenwoordig als ik mijn koekblik rijd zo weinig motor rijders elkaar nog groeten

vraag me af waarom :]
 
Ikkes is Nohome, al jaren lang opeen Harley de wegen aan het verkennen. Heb een LowRider, die nu in de verbouwing zit, en een Sportster voor het dagelijks werk. Kom uit de kop van NoordHolland, en daar bevalt het prima.
Tot ziens op een CHoppermeeting???? *O*
 
Als we toch bezig zijn:
Willem 36j. vrouw (niet getrouwd) 2 kinders,Hobby,s :motoren,sleutelen
Alleen kleine bouwprojecte gedaan in een ver verleden nu alleen bezig met alles op de weg te houden, H-d 1976, bmw r100 met zijspan,m-g v65, honda vtr250 (dagelijks transport),sins kort komentaar gevend op "choppers"voorheen hoofdzakelijk op technisch forum, maar sins de tv het heeft begeven op de rest ook.
 
Ik ben Peter, 45, beter bekend als Pepe.

Rij een 1400 Intruder, beetje verbouwd...
Ben lid van de eerste internationale Intruderclub. Intruder Owners Club Nomads.
Woon samen en heb 2 (grote) dochters.
Verder rij ik graag en veel. Treffens, motordagen en dat soort spul.

Jongens, Pepe is vandaag gespot toen hij met vriendin en clubmaat een argeloze Knuckle rijder inhaalde op de A58.

Na bij de Shell een natje en een droogje te hebben gedeeld ging hij in een flink tempo richting het zuijje. De knuckle rijder heeft zijn fiets even later ter reparatie bij de motertzaak achter moeten laten '(

Peter, het was kort maar gezellig en ik zie je wel weer een keer!
 
Jongens, Pepe is vandaag gespot toen hij met vriendin en clubmaat een argeloze Knuckle rijder inhaalde op de A58.

Na bij de Shell een natje en een droogje te hebben gedeeld ging hij in een flink tempo richting het zuijje. De knuckle rijder heeft zijn fiets even later ter reparatie bij de motertzaak achter moeten laten '(

Peter, het was kort maar gezellig en ik zie je wel weer een keer!


tref jij mensen altijd bij tankstations???


was die reparatie nodig nadat je hebt geprobeerd pepe bij te houden?
(watskebeurt)
 
Laatst bewerkt:
Ikkes is dus Gijs,

29 jaar jong, woon in het noorden des limburgs!
rij zelf een enigzins zelf aangepast Sportster 1200, en een Zoezoekie GS550E ratbrikracer voor t dagelijkse woonwerkverkeer.
Verder staat er nog een shadow vlx600 van mn vriendin (de shadow staat momenteel op de brug voor wat kleine optische aanpassingen)

vrijwel alles en de motoren is zelf verbouwd, en dat doe ik dus ook t liefst.
Echter zijn we ook al meer dan een jaar druk bezig met de verbouwing van ons huis,(ook hieraan doen we vrijwel alles zelf) zodat er wat minder tijd was voor de motoren, maar nu zijn de belangrijkste ruimtes klaar, en is er weer wat meer tijd voor de tuin en de bikes, (en de hond die we sinds kort hebben)
 
Peter, het was kort maar gezellig en ik zie je wel weer een keer!

Zeker en vast zunne (Oei, 1 dagje Ardennen.....)en s6 met de knuckel.

Trouwens terug een loodje van mijn achterwiel verloren en van Roermond naar Rotterdam gereden over een kinderkopjesweg...Tenminste, zo voelde het. Ben gesloopt
B|
 
en ook maar eens meedoen in het rondje;

ik ben Michiel, 21 jaar, vriendin, student werktuigbouwkunde te Delft. Op mijn 16e begonnen met brommers en nu een jaar in de motoren. In exact een jaar tijd nu 12 motoren gehad, waarvan 3 nog in bezit. Ik verbouw graag, ben altijd wel weer met dingetjes bezig. Helaas heb ik niet de kennis/machines om plaatwerken echt netjes enzo te doen, dus het blijft helaas bij wat simpeler werk.
Momenteel aan het sparen voor een HD, waarschijnlijk wordt het een Electra, om te verbouwen.
 
Ach ja, what the hack ... lees hier vooral mee omdat ik geen chopper heb maar (nog) op een Streetfighter rijd.

AL, aka Airhead, irl Arthur, 40 jaar, getrouwd, 2 dochters (2 en 4 jaar) en ik woon in Vught.
Ik rijd nu op een kale Suzuki GSX-R 750, vooral woon/werk verkeer.
Heb in de afgelopen 22 jaar motorrijden meer motoren gehad dan ik me nu nog kan en wil herinneren.

En ik zit er dus over te denken om binnenkort de Streetfighter om te ruilen voor een chopper-achtig ding.
 
Ach ja, what the hack ... lees hier vooral mee omdat ik geen chopper heb maar (nog) op een Streetfighter rijd.

AL, aka Airhead, irl Arthur, 40 jaar, getrouwd, 2 dochters (2 en 4 jaar) en ik woon in Vught.
Ik rijd nu op een kale Suzuki GSX-R 750, vooral woon/werk verkeer.
Heb in de afgelopen 22 jaar motorrijden meer motoren gehad dan ik me nu nog kan en wil herinneren.

En ik zit er dus over te denken om binnenkort de Streetfighter om te ruilen voor een chopper-achtig ding.
ja, je bent ook geen 25 meer..... 8-)
 
Ik ben Richard, 23 jaar, heb een vriendin, studeer Integrale Veiligheidskunde in Utrecht maar woon in Heerhugowaard(Alkmaar). Verder talloze bijbanen zoals vuilnisman, mbo-examensurveillant, vrachtwagenwasser etc etc.

Begonnen op een Shadow vt600 wegens mn lichte rijbewijs en heb vorig jaar een eigenbouw CB900 gekocht en na een jaar verbouwen moet ie binnen een week of 2 de weg weer op! dan gaat de Shadow de deur uit. Ik zal binnenkort mn topic updaten met foto's en zooi..
 
Marc, 34 jaar, samenwonend in het schilderachtige Eindhoven.
Werktuigbouw gedaan, maar verdien nu de kost als verkoper. Geen echte 'biker', maar ik hou van alles wat fossiele brandstoffen opstookt (en het liefst zo lomp mogelijk). Op m'n 26e begonnen met een HD electra glide shovel (staat nu stof te happen) en pruts nu wat aan een knuckle en een panhead project. Ik hou met name van oud spul. Hoeft niet 100% orgineel te zijn, als het maar de juiste tijdsgeest uitstraalt.
 
Ok dan,

Ik ben victor 34 jaar en kom uit Rotterdam. Ik weet niet veel van motoren en techniek dus hang hier rond en leer veel van jullie (daarvoor dank :} )
Ik kijk mijn ogen uit als ik zie wat jullie allemaal weten te fabriceren (ben dus ook best een beetje jaloers op jullie techische skillz......)

Mijn brommert is een oude kawa 454 uit 85, met enige aanpassingen (anderhalf zits zadel ;) , ander knippers achter, nrplaat aan de zijkant...). Dit waren ook gelijk mijn eerste schreden op het sleutelfront.
Ik blijf jullie in de gaten houden en mijn vragen stellen, ik hoop dat jullie blijven antwoorden!!!
 
Tja, ik ook dan maar. Ik ben Guido, blauw, 54 jaar alweer, getrouwd met een motorrijdster, 2 kids, werkzaam bij (sinds kort) dezelfde baas als Dr. Bral. Altijd Trudy's gereden, die ik allemaal zelf heb verbouwd; destijds door Joko een uitgebreide reportage gemaakt voor Custom Life. Sinds 3 jaar zelfbouw (door anderen) HD. Ik rij het gehele jaar door, en moet toch eens een ratbike erbij kopen, want de HD ziet er niet meer uit. Elk jaar met de motor op vakantie, want ondanks het dagelijkse woon/werkverkeer rij ik nog steeds met erg veel plezier, en ik zwaai naar iedereen op 2 wielen en meer dan 50cc.
Hobby's had ik, maar daarvan is alleen nog overgebleven Bourgondisch leven.
Woon in Brabant ten westen van Kruikenstad, en het leven bevalt me goed de laatste jaren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan