Voorstellen

Ok dan, John 28jaar, inkoper, Waddinxveen.
Reed een Evo Lowtail van OIT en ben nu onderdelen aan het sparen voor een
oldstyle asskicker. Omdat ik zelf geen verstand heb van gereedschap helpt
PitBuell mij. Hij werkt bij een of andere motorzaak in de buurt.
Verder geen hobbies en verslavingen in de mate zoals ChopperCase heeft
 
hoi ik ben Jaco aka w84me ake De Buurman
ik ben 39 woon in rotterdam, ben getrouwd, heb twee kinderen, houd van hardrock maar ja wie niet hehehe ik rijd op een VT1100C2 ik ook nog een cb750boldor welke ik in een unclebunts frame tot chopper heb gebouwd
 
Ok dan, John 28jaar, inkoper, Waddinxveen.
Reed een Evo Lowtail van OIT en ben nu onderdelen aan het sparen voor een
oldstyle asskicker. Omdat ik zelf geen verstand heb van gereedschap helpt
PitBuell mij. Hij werkt bij een of andere motorzaak in de buurt.
Verder geen hobbies en verslavingen in de mate zoals ChopperCase heeft

28??
 
Niels ouwe knacker svenska banditar
hoegaat het gozer ja wijnmaalen idd
politiek vluchteling whaaahahaha :} :} briljant ;)
 
Niels ouwe knacker svenska banditar
hoegaat het gozer ja wijnmaalen idd
politiek vluchteling whaaahahaha :} :} briljant ;)

Ik had natuurlijk ook even je profiel kunnen bekijken....
Gezien je epostadresje...

Gaat super goed..
Het is nu na een lange prachtige winter al weer vollop zomer!
..het bevalt me echt super....
Qua motoren e.d. nog wel veel wensen die ik nu niet uit kan voeren maar ja, als je je geluk zuiver moet hebben van materiele zaken is er iets mis.

Ik kom ook echt niet meer terug, misschien tussen 6 planken... maar das zonde van de porto, voer me maar de wolven hier in het bos! Hahaa..

Dat je die choppert nog hebt joh, hoelang geleden is die nou gebouwd? Een jaar of 18 tot 20? Post (hier of in m'n postbus) effe een plaatje voor me!

Ik zou jou trouwens best wel als contact adresje in de buurt hier willen hebben... gezien de benodigde hout voorraad voor de volgende winter, die weer veel te snel voor de deur staat....

Ennuh ik woon dan misschien wel binnen Bandidos grondgebied maaruh daar blijft het bij hoor!
;)
 
voeg me anders toe op msn (zie mijn profiel)
babbelen we weer eens ;)
moet trouwens toch eens met je praten over een zweedse voorvork *D
 
ik dan ook effe voorstellen.

DN DROMER> 35 jaar getrouwd 2 kinders woon in veghel, brabant.
Rij een 78 electra shovel met ural zijspan , vrouw rijdt een sportster en ben een hardtail aan het bouwen met een z650 blok.
Zit in de machinebouw, dus kan veel zelf maken.Daarnaast met mijn vrouw een bloemenzaakje. (wat een combinatie he) Heb alleen een hekel aan computers , doen nooit wat ik wil....
 
Ik ook dan!!

30 jaar woon in Belgen land naam is Ronnie rij op een "kleine Sportster" werk als "assistent productie maneger" (Lange tittel stelt niks voor) bij een salade fabrikant in Herk - De - Stad heb een vriendin van 25 die niet op de motor durft (zal haar der eentje moeten kopen denk ik) Hobbies : Motor en prutsen aan de motor / Muziek (metal/Rock) / Pc

Sissy2.jpg
 
Ok dan,

Ik ben victor 34 jaar en kom uit Rotterdam. Ik weet niet veel van motoren en techniek dus hang hier rond en leer veel van jullie (daarvoor dank :} )
Ik kijk mijn ogen uit als ik zie wat jullie allemaal weten te fabriceren (ben dus ook best een beetje jaloers op jullie techische skillz......)

Mijn brommert is een oude kawa 454 uit 85, met enige aanpassingen (anderhalf zits zadel ;) , ander knippers achter, nrplaat aan de zijkant...). Dit waren ook gelijk mijn eerste schreden op het sleutelfront.
Ik blijf jullie in de gaten houden en mijn vragen stellen, ik hoop dat jullie blijven antwoorden!!!
...............victor:hangaround...
8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan