hardtail velgen gezocht waar haal je ze vandaan???

harding

MF'er
23 apr 2006
59
0
Wie kan mij helpen aan een set mooie wielen voor mijn hardtail ik ben op zoek naar een set wat niet roestig is ook de spaken moeten mooi zijn!
liefst een achtervelg waar een 150 band op kan 16 of 17 inch
voorvelg 19 of 21 inch
ik vind de velgen van een vt 600 mooi maar kom ze niet tegen iemand nog wat liggen

Graag allesaanbieden met prijs als het maar spaakwielen zijn.

Rinus.Dirriks@hetnet.nl
 
Heb hier nog een voorwiel van een vt 600 staan niet al te mooi meer maar gratis af tehalen.
 
heb je er ook een foto van kan je mij je woonplaats doorgeven kijken of de afstand te doen ik zelf kom ik uit zeeland alles wat ik tegen kom is een end weg
 
ik heb nog een setje velgen van de Suzuki Savage, 19" vooraan, 15" achteraan, past ook een 150 band op. Velg voor bandaandrijving.
 
Laatst bewerkt:
ik heb nog een setje velgen van de Suzuki Savage, 19" vooraan, 15" achteraan, past ook een 150 band op. Velg voor bandaandrijving.


De velgen die je nog te koop heb zien ze er mog goed uit geen roest aan velgen of aan de spaken zou je een foto van de velgen op willen sturen, en ook wil ik graag de prijs weten en of je ze ook via de post verstuur

verder wil ik nog even weten of er bij de riem aandrijving ook rubbers zitten zodat ik er een gewoon tandwiel op kan zetten
 
De velgen die je nog te koop heb zien ze er mog goed uit geen roest aan velgen of aan de spaken zou je een foto van de velgen op willen sturen, en ook wil ik graag de prijs weten en of je ze ook via de post verstuur

verder wil ik nog even weten of er bij de riem aandrijving ook rubbers zitten zodat ik er een gewoon tandwiel op kan zetten

you got mail. Foto's zal ik zometeen even maken

edit; camera leeg, foto's laten nog ff op zich wachten
 
Laatst bewerkt:
heb je er ook een foto van kan je mij je woonplaats doorgeven kijken of de afstand te doen ik zelf kom ik uit zeeland alles wat ik tegen kom is een end weg
Ik woon in de buurt van Apeldoorn dus dat is wel een paar kilometer rijden dus da zal wel niet wat worden.Als er nog andere liefhebbers zijn voor een VT 600 voorwiel in niet al te mooie staat dan moeten die zich maar melden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan