Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #3

Status
Niet open voor verdere reacties.

haha zo lang moeten wachten party :)

ga'm zo metteen eerst ff poetsen (oppervlakkig stof en vuil...)

hij moet es een grondige beurt krijgen eigelijk...

marcel die rsv draait ook zonder de valsensor idd, had in de week problemen met 't kunne vastmaken van mijn exempaar en toen heb ik ook eens geprobeerd te laten draaien zonder en dat lukte perfect ( wss een maak contact dat gebruikt wordt en een extra puls stuurt naar de cdi als hij omvalt...)
 
haha zo lang moeten wachten party :)

ga'm zo metteen eerst ff poetsen (oppervlakkig stof en vuil...)

hij moet es een grondige beurt krijgen eigelijk...

marcel die rsv draait ook zonder de valsensor idd, had in de week problemen met 't kunne vastmaken van mijn exempaar en toen heb ik ook eens geprobeerd te laten draaien zonder en dat lukte perfect ( wss een maak contact dat gebruikt wordt en een extra puls stuurt naar de cdi als hij omvalt...)
WAAR BLIJVEN NOU DIE FOTO'S














































})
 
ik heb piccies :-)

ff overladen en verkleinen, maar ff wat degelijke gemaakt met de reflex...

zo metteen mijn eigen topic...

spannend :)
 
Mijn Mille is ook eindelijk weer bestickerd *O*

en voorzien van:
* carbon inserts in de zijpanelen
* carbon voorspatbord
* carbon hugger
* carbon deflectors

Ben er helaas ook gelijk achter dat de stickers aan de zijkant van de tank niet benzine bestendig zijn -O-

showfoto.php


showfoto.php
 
Vamiddag het probleem wezen zoeken. De stekkerverbinding van de nokkenaspositie-sensor was vettig, deze heb ik schoongemaakt, hielp helaas niet. Toen ben ik langs Motor 2000 gereden en zij vertelden mij dat de schakelaar op de standaard nog wel 's de geest wil geven, dus deze kortgesloten, maar helaas, geen oplossing. Onderweg naar Motor 2000 viel 'ie weer helemaal stil en de toerenteller ging meteen naar 0, ondanks dat ik 'm op de motor liet afremmen.
Vanmiddag zo'n 30 km gereden met de computer in diagnose stand, helaas heeft 'ie nog geen foutcode gegeven.

Volgens Chris van Motor 2000 is een alarm of startonderbreking de oorzaak van 80% van alle storingen. Op de mijne zit een Spyball startonderbreking, deze wil ik dus zeker gaan controleren/uitschakelen. Iemand tips hierover?

marcel die rsv draait ook zonder de valsensor idd, had in de week problemen met 't kunne vastmaken van mijn exempaar en toen heb ik ook eens geprobeerd te laten draaien zonder en dat lukte perfect ( wss een maak contact dat gebruikt wordt en een extra puls stuurt naar de cdi als hij omvalt...)
Dan ga ik ook nog 's zonder valsensor rijden, kijken of het probleem zich dan nog voordoet. Ik denk dat de valsensor nog goed is want de computer geeft in diagnose stand wel de positie van de valsensor aan.


Nog even iets anders. Ik had m'n Titanium Evo vanmiddag op Marktplaats gezet voor € 225,- en ik had meteen binnen een middag vier reacties! En ik heb 'm dus meteen verkocht! Is € 225,- dan zo'n lage prijs?
 
is een normale prijs hoor voor je evo , ligt veelal aan de staat ( krassen, deuken e.d. .... )

een SP brengt wat meer op (400-450 maar die zijn dan ook heel gewild...)

incl eprom natuurlijk beide
 
is een normale prijs hoor voor je evo , ligt veelal aan de staat ( krassen, deuken e.d. .... )

een SP brengt wat meer op (400-450 maar die zijn dan ook heel gewild...)

incl eprom natuurlijk beide
De demper was in prima staat, geen krassen of andere schade. Wel zonder Eprom want die zit er nog in vanwege de Akra :)

Mooi topic heb je trouwens gestart, en mooie foto's natuurlijk met die spiegelreflex!
 
kvind ze niet zo mooi...

ga binnekort eens wat goeie schieten...

de zon scheen veel te fel op de middag en had psies 't kleurbeheer niet goed staan :(

je kan toch beter die originele eprom van je lekker hermappen zoals ik heb laten doen en een custom map laten inladen prefect op je uitlaat afgesteld....

kost een paar runs meer maar dan heb je ook 100% wat eruit te halen valt en je maakt dat extra werk goed met de winst op je oude eprom...
 
je kan toch beter die originele eprom van je lekker hermappen zoals ik heb laten doen en een custom map laten inladen prefect op je uitlaat afgesteld....

kost een paar runs meer maar dan heb je ook 100% wat eruit te halen valt en je maakt dat extra werk goed met de winst op je oude eprom...

Is niet eens altijd nodig, dat hermappen...
 
nee idd maar als je van een 2 in 1 in 2 gaat wel eh ...

bij die akra moet 't niet maar heb ook al milles gezien die maar beroerd liepen na het monteren van een uitlaat, zelfs met een bijgeleverde eprom...
 
:)

ik zit eraan te denken om een Tuono2006 te kopen :P

Weet iemand wat een slip-on systeem van Tigcraft kost?

Dual full system - stainless headers & X-over, titanium tail pipes and Sport or Race cans (includes all brackets, bolts, EPROM, instructions etc) - £875 UK Pounds inc. shipping.



80mm single full system - stainless headers, titanium tail pipe and 110mm round can (includes all brackets, bolts, EPROM, instructions etc) - £890 UK Pounds inc. shipping.



80mm slip-on - titanium link-pipe and 110mm round can, includes hanger/strap & EPROM - £520 UK Pounds inc. shipping.



Standard style slip-on - titanium link-pipe with Sport or Race cans inc. EPROM - £355 UK Pounds inc. shipping.



All prices do not include sales tax (VAT etc).



aub :)
 
Dual full system - stainless headers & X-over, titanium tail pipes and Sport or Race cans (includes all brackets, bolts, EPROM, instructions etc) - £875 UK Pounds inc. shipping.



80mm single full system - stainless headers, titanium tail pipe and 110mm round can (includes all brackets, bolts, EPROM, instructions etc) - £890 UK Pounds inc. shipping.



80mm slip-on - titanium link-pipe and 110mm round can, includes hanger/strap & EPROM - £520 UK Pounds inc. shipping.



Standard style slip-on - titanium link-pipe with Sport or Race cans inc. EPROM - £355 UK Pounds inc. shipping.



All prices do not include sales tax (VAT etc).



aub :)
thkx staat dat gewoon op het i-net?
 
je kan toch beter die originele eprom van je lekker hermappen zoals ik heb laten doen en een custom map laten inladen prefect op je uitlaat afgesteld....

kost een paar runs meer maar dan heb je ook 100% wat eruit te halen valt en je maakt dat extra werk goed met de winst op je oude eprom...
Wat kost dat hermappen zo ongeveer? Ik zit er ook aan te denken een Power Commander te halen, wat is wijsheid?
 
de eprom moet je zo wie zo hermappen, als je nu een pc steekt of niet....(geloof ik eh)

ik ga ook nog voor een pc3 of rapidbike, kan je veel fijner mee afstellen, helaas heeft 't niet veel nut als je dan een open filter hebt en geen collector(in mijn geval...)

heb 'm daarom ook terug van de box afgehaald...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan