Honda Motor Apeldoorn gesloten?

Dat is toch wel erg jammer dat ook deze zaak op de fles is :N
Beetje jammer dat die Brouwer zo de vuile was buiten hangt, voor zover dat allemaal waar zou zijn!
Maar goed, wat dat betreft lopen er nog wel meer "van dat soort" Brouwers rond in Motorland...

Hoe dan ook, zoals eerder al vermeld was ik prima tevreden over Motor Apeldoorn en dat lijkt me toch de verdienste van het personeel!! :}
Ik moest altijd zo`n 80 km (enkele reis) rijden naar deze zaak en vond dat geen bezwaar, zegt genoeg denk ik!?

Via deze weg wil ik dan ook het personeel bedanken voor de prima service en ik hoop dat jullie allemaal een betere werkplek terug krijgen!!!

groet,

marc
De werkplek was goed,alleen de directie!!!!!!Daar is nog geen woord voor te vinden in de dikke van dalen!
We zijn allemaal op een goede plek terecht gekomen met een veel betere werkgever die verstand heeft van omgang met personeel.
Groet,
Mark
 
De werkplek was goed,alleen de directie!!!!!!Daar is nog geen woord voor te vinden in de dikke van dalen!
We zijn allemaal op een goede plek terecht gekomen met een veel betere werkgever die verstand heeft van omgang met personeel.
Groet,
Mark

wat lees ik hier toch allemaal, er is heel wat gaande daar in apeldoorn
:N heb al een tijdje niets meer gehoord van de motorzaak alleen een stuk in de krant gelezen (lekker voor de jongens die er nog werken dacht ik zo) ben er toch op tijd mee gestopt zo te lezen.
zo zie je maar weer gouden bergen beloven is nog lang geen gouden bergen krijgen.
suc6 voor alle ex collega's :W

 
wat lees ik hier toch allemaal, er is heel wat gaande daar in apeldoorn
:N heb al een tijdje niets meer gehoord van de motorzaak alleen een stuk in de krant gelezen (lekker voor de jongens die er nog werken dacht ik zo) ben er toch op tijd mee gestopt zo te lezen.
zo zie je maar weer gouden bergen beloven is nog lang geen gouden bergen krijgen.
suc6 voor alle ex collega's :W

Wat ik nog het het meest belachelijke vind,is dat er een ex collega zelfs op zijn nieuwe werkplek lastig gevallen wordt door de TUINKABOUTER!!!!!!
Hij vind t blijkbaar vervelend dat alsnog de waarheid boven watergekomen is!
 
Wat ik nog het het meest belachelijke vind,is dat er een ex collega zelfs op zijn nieuwe werkplek lastig gevallen wordt door de TUINKABOUTER!!!!!!
Hij vind t blijkbaar vervelend dat alsnog de waarheid boven watergekomen is!

je weet het he 'al zijn de praatjes nog zo snel..............' :r













marksl..........volgens mij heb je mail.......... :W
 
:W Vandaag staat me schatje bij Oscar voor de grote beurt. Hij heeft een mooi plekje geregeld. :) Welliswaar nog niet zijn eigen pandje, maar een hoekje in de werkplaats van een autoschade bedrijf. Dus hij kan al wel lekker aan de slag *O*
 
een flinke kick ... (:W MF-oma)

Zo, mijn motor (ooit gekocht bij motor apeldoorn, ver voor de overname) heeft hard zijn 24.000 km beurt nodig. Welke motorzaken in/om apeldoorn zijn nog goed ? (los van enige wrok jegens dhr. brouwer)

Al mensen hier bijv. met goede ervaringen bij de nieuwe motor apeldoorn/Ensing en/of bij Motorservice Oscar Goossen ?

Of zal ik toch naar Ten Kate in nieuwleusen moeten ?

Ik werk in apeldoorn, woon in zwolle, dus Apeldoorn was altijd handiger ivm s'ochtends brengen en s'avonds ophalen, Juist omdat ik altijd een leenmotor mee kreeg. Weet iemand of dit bij Ensing/Oscar ook zo is ?

... En kan van Oscar zo gauw geen website vinden, weet wel dat hij ergens in Vaassen zit op een industrieterrein
 
Laatst bewerkt:
ik ben naar Probikes in Nunspeet gegaan. En je hoeft er niet eens heen, ze komen gewoon je bike bij je ophalen.
Verder prima service en goede kennis en hulp als je is iets zelf wilt doen.
 
Niet naar ensing gaan :N oplichters, slechte service en slome monteurs. Gewoon naar ten kate gaan :Y
 
een flinke kick ... (:W MF-oma)

Zo, mijn motor (ooit gekocht bij motor apeldoorn, ver voor de overname) heeft hard zijn 24.000 km beurt nodig. Welke motorzaken in/om apeldoorn zijn nog goed ? (los van enige wrok jegens dhr. brouwer)

Al mensen hier bijv. met goede ervaringen bij de nieuwe motor apeldoorn/Ensing en/of bij Motorservice Oscar Goossen ?

Of zal ik toch naar Ten Kate in nieuwleusen moeten ?

Ik werk in apeldoorn, woon in zwolle, dus Apeldoorn was altijd handiger ivm s'ochtends brengen en s'avonds ophalen, Juist omdat ik altijd een leenmotor mee kreeg. Weet iemand of dit bij Ensing/Oscar ook zo is ?

... En kan van Oscar zo gauw geen website vinden, weet wel dat hij ergens in Vaassen zit op een industrieterrein
Moet je perse naar een Honda dealer?? Waarom breng je hem anders niet naar TT of Kalsbeek in Zwolle. Gewoon op koopavond brengen en zaterdagmorgen ophalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan